حالت قرار گرفتن انگشتان دست شما نشان می دهد که چه نوع شخصیتی دارید!

alikarimi55
بسیاری از متخصصان زبان بدن معتقدند که نحوه قرار گرفتن انگشتان هر دو دست در کنار هم می تواند رازهای زیادی از نوع شخصیت یک فرد برملا کند. این نتیجه گیری بر پایه تحقیقاتیست که توسط آقای راجر ولکات اسپری (Roger Wolcott Sperry) برنده جایزه نوبل انجام گرفته است. تحقیقات وی ثابت کرده اند که […]

بسیاری از متخصصان زبان بدن معتقدند که نحوه قرار گرفتن انگشتان هر دو دست در کنار هم می تواند رازهای زیادی از نوع شخصیت یک فرد برملا کند. این نتیجه گیری بر پایه تحقیقاتیست که توسط آقای راجر ولکات اسپری (Roger Wolcott Sperry) برنده جایزه نوبل انجام گرفته است. تحقیقات وی ثابت کرده اند که مغز هر فرد به دو نیمکره چپ و راست تقسیم می شود و رفتارهای هر شخص به فعالیت بیشتر هر کدام از این دو نیمکره بستگی دارد. ما در این مطلب این موضوع را به طور مفصل تری موشکافی میکنیم تا شما کاملا با همه جوانب آن آشنا شوید.

انواع حالت های قرار گرفتن انگشتان دست

  1. قرار گرفتن انگشتان شست چپ روی انگشت شست راست

اگر عادت دارید که انگشت هایتان را به این حالت به هم گره بزنید به احتمال زیاد فردی عمل گرا هستید. شما کسی هستید که در لحظه تصمیم نمی گیرید؛ بلکه اول تمام جوانب منفی و مثبت قضیه را خوب برانداز می کنید و بعد تصمیم می گیرید که باید چه کار کنید. علاوه بر این شخصیت شما به گونه ایست که فریب دادنتان کار چندان راحتی به نظر نمی رسد چون به لطف ویژگی های ذاتی تان می توانید دروغ را به خوبی تشخیص بدهید و فریب نخورید.

به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها، شما از نظر دوستان و آشنایانتان و همینطور کسانی که به دنبال مشاوره های کارآمد می گردند فردی ارزشمند به نظر می رسید که می تواند توصیه های منطقی و عاقلانه ای در اختیارشان بگذارد. اما این خصوصیات به این معنی نیست که شما کاملا جدی و عبوث هستید! شوخ طبعی ها و طنازی ها شما می تواند یخ هر مجلسی را آب و دور همی ها را گرم تر و صمیمانه تر کند.

بیشتر بدانید: 9 تیپ شخصیتی! شما کدامیک هستید؟!

علاوه بر این به احتمال زیاد شما شخصیتی رمانتیک و عاشقانه دارید که به خوبی می داند چطور باید روابط احساسی و عاشقانه را مدیریت کند و در عین حال هم می دانید که هر حرفی را باید در کجا و چه زمانی بزنید.

  1. هر دو انگشت شست در کنار هم

اگر به طور معمول به این شکل انگشت هایتان را کنار هم قرار می دهید می توان گفت فردی هستید که معتقد است در هر جزئیاتی شیطان نهفته است! به این معنی که شما معتقدید ممکن است کاری در ابتدا راحت و ساده به نظر برسد اما برای رسیدن به نتیجه نهایی به تلاش و کوشش بسیاری نیاز است. از طرف دیگر این نوع حالت انگشتان نشان می دهد که شما فردی کمال گرا هستید و به همان اندازه هم از دیگران انتظار دارید که در کارها فداکاری و تمرکز کنند.

شما شخصیت رهبر دارید و با اینکه در اکثر مواقع در راس کارها و امور قرار می گیرید  ولی در عین حال به نظرات، نیازها و شرایط دیگران هم توجه می کنید.

بیشتر بدانید: شخصیت‌شناسی از روی انگشتی که در آن انگشتر می‌اندازید

علاوه بر این نوع حالت انگشت های شما نشان می دهد که معمولا قبل از هر نوع تصمیم گیری نظرات دیگران را هم می شوید و اهل مشورت هستید. از خصوصیات بارز دیگر شما می توان به صداقتتان اشاره کرد که البته در بعضی مواقع صداقت، صراحت و خلوص نیتتان برای دیگران ناخوشایند به نظر می رسد اما دقیقا همین صداقت است که شما را از دیگران متمایز می کند. شما هیچ وقت از به زبان آوردن افکاری که در ذهن دارید نمی ترسید و عزیزانتان را هم به انجام این کار تشویق می کنید.

  1. انگشت شست راست روی انگشت شست چپ

اگر از آن دسته افرادی هستید که موقع بستن دستها انگشت شست دست راستتان را روی انگشت شست دست چپ می گذارید باید بگوییم شما ذاتا فردی با هوش عاطفی بالا هستید. شما می توانید احساسات دیگران را حتی وقتی سعی در پنهان کردنشان دارند به خوبی بفهمید و دقیقا همین ویژگی منحصر به فردتان باعث می شود دیگران با شما راحت باشند.

از طرف دیگر این خصوصیت چشم انداز وسیع تری هم در اختیارتان می گذارد و به شما کمک می کند خارج از چارچوب ها و کلیشه های موجود فکر کنید و تصمیم های صحیح و درستی بگیرید. با این حال تصمیم گیری درباره مسائل عاطفی و احساسی به زمان بیشتری نیاز دارد و وقت بیشتری هم از شما می گیرد. علاوه بر این توانایی شما در درک احساسات عمیق و پنهان دیگران باعث می شوند افراد مختلف به سمتتان کشیده شوند و با شما احساس صمیمیت و راحتی داشته باشند.

بیشتر بدانید: کدام روابط عاشقانه ماندگار می شوند؟

شما می توانید در روابط احساسی و عاطفی تان احساسات ناگفته همسر یا فرد مورد علاقه تان را درک کنید و از لحاظ تامین نیازهای عاطفی او هرگز به مشکل برنمی خورید. حالا نوبت شماست! بدون هیچ تلاش ارادی و آگاهانه ای دست هایتان را به هم حلقه کنید و انگشانتان را کنار هم بگذارید تا ببینید کدام یک از شخصیت های گفته شده را دارید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ