چه زمانی به متخصص زنان مراجعه کنیم؟

alikarimi55
برخی از خانم ها به ندرت به متخصص زنان مراجعه می کنند چرا که فکر می کنند برای مراجعه به متخصص زنان باید حتما دچار یک بیماری خاص باشند ولی این اشتباه است. چون ممکن است دچار یک بیماری باشند که علائمی ندارد و پس از مدتی پیشرفت کند و علائمش را بروز دهد. مانند […]

برخی از خانم ها به ندرت به متخصص زنان مراجعه می کنند چرا که فکر می کنند برای مراجعه به متخصص زنان باید حتما دچار یک بیماری خاص باشند ولی این اشتباه است. چون ممکن است دچار یک بیماری باشند که علائمی ندارد و پس از مدتی پیشرفت کند و علائمش را بروز دهد. مانند زگیل تناسلی که در ابتدا هیچ علائمی ندارد ولی گاهی در صورت پیشرفت می تواند تبدیل به سرطان دهانه رحم شود. بهتر است برای جلوگیری از اینگونه بیماری ها به صورت مداوم توسط متخصص زنان تحت نظر قرار بگیرید و دائما چکاپ شوید.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چه زمانی باید توسط پزشک زنان ویزیت شویم؟ اولین زمان ویزیت باید در سن 13 سالگی باشد و در صورتی که فعالیت جنسی دارید باید هر 6 ماه نزد متخصص زنان بروید.

جراحی زیبایی زنان توسط متخصص زنان

آیا فکر می کنید کاندید خوبی برای جراحی زیبایی زنان هستید؟ ممکن است هر کدام از شما در طول زندگی این سوال برایتان مطرح شود. امروزه دیگر تمامی مشکلات با یک عمل جراحی حل و فصل می شوند.

یکی از مسائلی که ذهن خانم ها را به خود درگیر کرده، جراحی زیبایی زنان می باشد. این جراحی توسط متخصص زنان انجام می شود. گاهی ممکن است پیش بیاید که یک خانم از اندازه یا شکل واژن خود راضی نیست یا حتی از خشکی واژن رنج می برد. این گونه مشکلات باعث از بین رفتن اعتماد به نفس و در نهایت تاثیر منفی روی زندگی زناشویی فرد می شوند. بالا رفتن سن، زایمان های متعدد، لاغر شدن  و … همگی می تواند روی شکل و ظاهر واژن تاثیر گذار باشد.

در حالت کلی هیچ اندازه ی استاندارد خاصی برای واژن وجود ندارد ولی حالت ایده آل از دید اکثر خانم ها حالتیست که در آن لبه های واژن یک اندازه بوده و لبه های کوچکتر از آن بیرون نزند. گاهی این بیرون زدگی حتی باعث ایجاد درد حین رابطه ی جنسی می شود. گاهی فرد به این دلیل نمی تواند لباس تنگ بپوشد یا حتی هنگام ورزش هایی مانند دوچرخه سواری دچار حس کشش و در نهایت درد می شود. اگر با اینگونه مشکلات دست و پنجه نرم می کنید نگران نباشید چون توسط متخصص زنان قابل حل شدن می باشند.

این گونه عمل ها معمولا عارضه ی خاصی ندارند ولی در صورت ناشی بودن پزشک ممکن است باعث ایجاد عفونت شود و طول درمان را بیشتر کند پس بهتر است این گونه عمل ها را توسط یک متخصص زنان مجرب انجام دهید تا موجب پشیمانی شما نشود.

دکتر ندا سالاریه متخصص زنان، زایمان و نازایی می تواند در این خصوص به شما مشاوره بدهد. دکتر ندا سالاریه رتبه 18 کنکور پزشکی بوده و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی می باشند. ایشان دارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک زنان می باشند و مدرس لیفت واژن با نخ و تزریق ژل و بوتاکس در ناحیه ی تناسلی هستند.

بهترین دکتر سزارین را انتخاب کنید

شاید اگر دوران بارداری را گذرانده باشید این جمله را از خود زیاد پرسیده اید: بهترین دکتر سزارین چه کسی است ؟ سزارین نیز مانند جراحی های دیگر عوارض و مشکلات خاص خود را دارد. خطراتی که هم مادر را می تواند تهدید کند و هم نوزاد. برای جلوگیری از این گونه خطرات بهتر است از قبل پیشگیری کنید. چگونه؟ بهترین دکتر سزارین را انتخاب کنید. دکتر ندا سالاریه همچنین سابقه انجام بیش از ده هزار عمل زایمان سزارین و طبیعی بدون درد و عارضه می باشد.

اگر می خواهید توسط دکتر ندا سالاریه مشاوره و ویزیت شوید می توانید با شماره های 02188656158 و 02133378619 تماس بگیرید تا از هزینه ها نیز مطلع شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ