اختلال نعوظ چیست؟ انواع، علل، علائم و درمان خانگی آن

alikarimi55
آخرین بررسی های دانشگاه ویسکانسین ایالات متحده آمریکا نشان داده است که 5 درصد از مردان زیر 40 سال دارای اختلال نعوظ هستند. میزان اختلال عمومی برای این گروه سنی 40 درصد است و مقدار آن با رسیدن به 50 سالگی، به 50 درصد افزایش می یابد. موضوع نگران کننده تر این است که با […]

آخرین بررسی های دانشگاه ویسکانسین ایالات متحده آمریکا نشان داده است که 5 درصد از مردان زیر 40 سال دارای اختلال نعوظ هستند. میزان اختلال عمومی برای این گروه سنی 40 درصد است و مقدار آن با رسیدن به 50 سالگی، به 50 درصد افزایش می یابد.

موضوع نگران کننده تر این است که با افزایش سن، این میزان نیز افزایش می یابد. بنابراین مردان لازم است در مورد این بیماری و اقدامات پیشگیرانه و درمانی به موقع برای آن آگاه باشند.

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ وضعیتی است که در آن آلت تناسلی مرد نعوظ یا توانایی نعوظ را نداشته باشد و منجر به فعالیت جنسی ناقص شود. اختلال نعوظ یک سندروم فیزیولوژیکی مردانه است. این ممکن است شامل ضعف فیزیولوژیکی، انزال زودرس، عدم احساس یا برخی علائم کاهش هورمون مردانه باشد.

طبقه بندی اختلال نعوظ

اختلال نعوظ را می توان به چهار گروه تقسیم بندی کرد:

گروه اول: از دست دادن توانایی و تمایل به نیازهای جنسی. آلت تناسلی مرد در این شرایط کاملا نرم است و نمی تواند نیازهای فیزیولوژیکی طبیعی شریک زندگی را برآورده کند. از این رو معمولا زوجین دچار مشکلات فراوانی می شوند.

گروه دوم: در این شرایط شما هنوز تحت تاثیر سکس و تمایلات جنسی قرار گرفته اید، اما در هنگام تحریک، آلت تناسلی شما قابل تنظیم نیست و این ممکن است منجر به سکس ناقص شود.

گروه سوم: آلت تناسلی زمان اشتباه را برای نعوظ انتخاب می کند. افرادی که در این گروه قرار دارند زمانی که هیجان زده می شوند، آلت تناسلی مرد نعوظ پیدا می کند اما در ابتدای رابطه جنسی آلت تناسلی نرم است. گاهی اوقات نیز هیچ چیز تحریک کننده ای برای تحریم مرد وجود ندارد اما آلت تناسلی او به صورت خود به خود نعوظ پیدا می کند.

گروه چهارم: این شرایطی است که آلت تناسلی مرد به درستی کار می کند و میل و هیجان فرد نیز در جای خود قرار دارد اما آلت تناسلی پس از قرار گرفتن در بدن شریک زندگی بلافاصله نرم می شود.

علل مشترک اختلال نعوظ در مردان

دلایل زیادی وجود دارند که می توانند منجر به اختلال در نعوظ شوند، برخی از آنها عبارتند از:

عصبی بودن

بیماری های ناشی از علائم عصبی مانند التهاب عصبی به دلیل جراحی و یا اعصاب آسیب دیده ناشی از مصرف تنباکو و الکل، می توانند باعث ایجاد اختلال در نعوظ شوند. این بیماران ممکن است با عوارض عصبی روبرو شوند که مسیرهای سیگنالینگ بین سیستم عصبی و اندام های بدن را مختل می کند. این منجر به عدم پاسخگویی به سیگنال های منتشر شده از بدن می شود.

اختلالات در سیستم گردش خون

این امر عمدتاً به این دلیل است که جریان خون به آلت تناسلی مسدود شده است و یا خون بسیار سریع از طریق رگ ها در ناحیه آلت تناسلی جریان می یابد. این منجر به نعوظ نادرست می شود.

مقدار هورمون مردانه

مقدار تستوسترون هورمون مردانه می تواند تحت شرایط مختلف به شدت افت کند.

عوارض جانبی ناشی از داروها

داروهای قلبی عروقی، آرامبخش ها، داروهای ضد افسردگی، آنتی هیستامین ها، قرص های خواب آور و استروئیدها ممکن است عضلات را تضعیف کنند.

رابطه جنسی بیش از حد، پورنو و استمنا

این یک مورد رایج در بین جوانان است. عدم کنترل رابطه جنسی نیز ممکن است منجر به اختلال نعوظ شود.

پیری و افزایش سن

افزایش سن یکی از دلایل اصلی ایجاد اختلال نعوظ در مردان است. با بالا رفتن سن مردان بیضه ها ترشحات دستگاه تناسلی را کاهش می دهند. بنابراین میل جنسی کاهش می یابد.

دلایل روانشناسی و رخ دادن اعمال بسیار ناراحت کننده و دشوار است: زمانی که یک بیمار تصادف کرده و آسیب های عاطفی را تجربه می کند، نیاز جنسی در وی کاهش می یابد. عملکرد فیزیولوژیکی نیز پایین می آید، در نتیجه به تدریج فرد توانایی خود را از دست می دهد.

علائم رایج اختلال نعوظ

اختلال نعوظ و اختلال عملکرد جنسی از طریق نعوظ ناقص یا عدم نعوظ کافی برای ایجاد رابطه جنسی آشکار می شود. به طور خاص علائم زیر ممکن است در اختلال نعوظ بروز یابند:

  • زمانی که تحریک جنسی وجود دارد آلت تناسلی مرد نعوظ پیدا می کند اما نمی تواند سفت شود.
  • آلت تناسلی مرد در زمان مناسب نعوظ پیدا نمی کند. این بدان معنی است که ممکن است در هنگام تحریک آلت مرد سفت شود اما وقتی بیمار در رابطه جنسی قرار می گیرد توانایی رسیدن به نعوظ را ندارد.
  • آلت تناسلی مرد نعوظ دارد اما زمانی که داخل واژن قرار می گیرد این نعوظ دوام نداشته و به حالت اولیه نرم شدن خود بر می گردد. این باعث ناامید شدن طرفین رابطه می شود و از رسیدن به ارگاسم جلوگیری می کند.
  • از دست دادن میل جنسی مردان
  • همچنین سطح پایین تستسترون ممکن است منجر به آرتروز و پوکی استخوان، از دست دادن انرژی، افزایش وزن و ضعف عضلات شود.

چه افرادی در معرض خطر ابتلا به اختلال عملکرد نعوظ قرار دارند

هرچه سن مردان بالاتر رود، احتمال ایجاد اختلال نعوظ در آنها نیز بیشتر می شود. تقریبا نیمی از مردان در سن 65 سالگی و 75 درصد مردان در سن 80 سالگی دچار اختلال نعوظ هستند. با کاهش عوامل خطر می توانید شانس خود را محدود کنید.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید

اگر شما نگران عملکرد نعوظ خود هستید یا به مشکلات جنسی دیگری مانند اختلالات انزال، انزال زودرس یا انزال دیررس مبتلا هستید، به پزشک مراجعه کنید. افراد مبتلا به دیابت، بیماران قلبی یا افراد مبتلا به سایر بیماری های شناخته شده ممکن است مبتلا به اختلال نعوظ باشند.

داروهای خانگی موثر برای درمان اختلال نعوظ در مردان

عادات زندگی معقول

برای محدود کردن پیشرفت اختلال نعوظ لازم است عادات و سبک زندگی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال موارد زیر می توانند موثر باشند:

سیگار کشیدن را ترک کنید

سیگار کشیدن با اختلال نعوظ شدید همراه است. بنابراین اگر از این مشکل رایج سلامتی رنج می برید، هرچه سریعتر سیگار را ترک کنید. اگر شما در ترک کردن سیگار مشکل دارید یا به کمک احتیاج دارید، می توانید نیکوتین را با آدامس جایگزین کنید. همچنین برای ترک سیگار می توانید از پزشک کمک بگیرید.

ورزش کردن

علاوه بر ساعات کاری، مردان برای رفع استرس و بهبود استقامت بدن به ورزش فعالیت های بدنی احتیاج دارند. ورزش کردن یک داروی سالم و موثر برای اختلال نعوظ است.

ورزش هایی مانند دویدن، شنا و غیره برای افرادی که به اختلال نعوظ مبتلا هستند، بسیار مناسب است. بنابراین اگر می خواهید زندگی جنسی سالمی داشته باشید، به طور مرتب ورزش کنید.

الکل و مصرف مواد محرک را ترک کنید

نوشیدنی یا استفاده بیش از حد از داروهای غیرقانونی و الکل ممکن است عملکرد نعوظ را به طور مستقیم یا با ایجاد مشکلات سلامتی طولانی مدت تشدید کند.

بهبود مسائل مربوط به روابط شما و بهبود روابط با شریک جنسی

عیب  یابی مشکلات در رابطه جنسی مانند تعداد رابطه جنسی بیش از حد، تماشای بیش از حد پورنو یا خود ارضایی بیش از حد به ویژه در جوانان می تواند به بهبود اختلال نعوظ کمک کند. بسیاری از مردان تنها به این دلایل به اختلال نعوظ مبتلا می شوند.

حالت استراحت معقول

زمانی که بدن بیش از حد کار کند و تا دیر وقت بیدار باشد، خسته، افسرده و ضعیف می شود. همچنین خستگی بدن یکی از علت های مهم ایجاد اختلال نعوظ در مردان است. بیماران برای رفع این مشکل لازم است در ساعت معینی به رختخواب بروند و همچنین در ساعت معینی از خواب بیدار شوند.

این به این معنی نیست که خوابیدن بیش از حد و دیر بیدار شدن می تواند مفید باشد. خواب مناسب و کافی باعث طراوت بدن شده و روانشناسی و اعتماد به نفس کافی را ایجاد می کند.

رابطه جنسی منظم

رابطه جنسی به آرامش خاطر شما کمک می کند. همچنین در عین حال ممکن است اختلال نعوظ را تحریک و اصلاح کند.

فعالیت بدنی

ورزش کردن ممکن است با کاهش استرس، کمک به کاهش وزن و افزایش جریان خون برخی از علائم اختلال نعوظ را کاهش دهد. قبل از ورزش کردن شما باید موقعیت گروه عضله پوبوکوکسیژئوس را تعیین کنید. این عضله توانایی کنترل ادرار و انزال در مردان را برعهده دارد.

شما می توانید با رها کردن جریان ادرار این گروه از ماهیچه ها را شناسایی کنید. سپس عضله پوبوکوکسیژئوس را مجبور کنید تا جریان آن را متوقف کند. یک روش ساده تر این است انگشت خود را روی مقعد قرار دهید. زمانی که عضله پوبوکوکسیژئوس را لمس می کنید، مقعد کوچکتر می شود.

تمرینات زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: تمرینات عضله پوبوکوکسیژئوس برای مبتدیان

  • برای انجام این روش مراحل زیر را طی کنید:
  • پوبوکوکسیژئوس را به مدت 10 ثانیه به طور مداوم نگه دارید و سپس آن را رها کنید. این تمرین را 3 بار تکرار کنید و بین هر تمرین 10 ثانیه مکث کنید.
  • این کار را با فواصل زمانی 5 ثانیه ای تکرار کنید. به صورتی که 5 ثانیه عضله پوبوکوکسیژئوس را نگه دارید و سپس به مدت 5 ثانیه رها کنید و 5 بار این تمرین را تکرار کنید.
  • در نهایت عضله را به مدت 30 ثانیه نگه دارید و رها کنید. سپس این عمل را 3 بار تکرار کرده و بین هر تمرین 30 ثانیه مکث کنید.

مرحله دوم: تمرینات عضله پوبوکوکسیژئوس برای مبتدیان (گام سریع)

  • برای این تمرینات مراحل زیر را دنبال کنید:
  • 10 مرتبه به صورت پشت سر هم عضله پوبوکوکسیژئوس را نگه دارید و رها کنید. این عمل را 3 بار تکرار کنید و بین هر تمرین 10 ثانیه مکث کنید.
  • ماهیچه پوبوکوکسیژئوس را در حالی که با دهان خود از 1 تا 10 را شمارش می کنید، نگه دارید. بسته به تصمیم شما سرعت شمارش می تواند سریع یا کند باشد.
  • در نهایت عضله پوبوکوکسیژئوس را فشار داده و آن را تا زمانی که می توانید، نگه دارید. بهترین زمان نگهداری 2 دقیقه است.

تمرین عضله پوبوکوکسیژئوس برای مبتدیان (بلند کردن آلت تناسلی)

  • در این تمرین فرد در حالت نشسته سعی می کند آلت تناسلی را با خم شدن عضله پوبوکوکسیژئوس فشرده، جابجا یا بلند کند و آن را تا حد ممکن نگه دارد. این حرکت را 5 بار تکرار کنید. بین هر تمرین 30 ثانیه مکث کنید.
  • شما می توانید این تغییر را در خانه و یا در محل کار، تنها با خم کردن عضله پوبوکوکسیژئوس خود انجام دهید تا آلت تناسلی حرکت کند.

سعی کنید این تمرینات را روزانه انجام دهید و تعداد دفعات تکرار آن را افزایش دهید.

نوشیدن آب

آب یکی دیگر از درمان های خانگی لازم برای اختلال نعوظ است. 70 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است. بنابراین در صورت کمبود آب بدن عملکرد در اندام ها به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و مشکلات سلامتی فراوانی از جمله اختلال نعوظ در مردان ایجاد می کند.

بنابراین برای جلوگیری از این مشکل یا درمان آن به صورت موثر، توصیه می شود آب فراوان بنوشید تا بدن هیدراته شود و به عملکرد بهتر اندام منجر شود.

دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • برای جذب آب در بدن باید آرام آرام بنوشید.
  • در هنگام سوال مقدار فراوانی آب بنوشید و در هنگام غروب آن را کمتر کنید.
  • بسته به وضعیت سلامتی شخصی، هر فرد نیاز به نوشیدن مقدار متفاوتی از آب دارد. این معمولاً معادل 8 لیوان آب است. اما باید متناسب با نیاز بدن خود آن را تنظیم کنید.
  • بهترین زمان برای نوشیدن آب در هنگام صبح است. بعد از خواب طولانی مدت بدن شما تقریباً کم آب می شود. بنابراین با نوشیدن یک لیوان آب بدن خود را هیدراته کنید. شما می توانید در هنگام بیدار شدن، یک لیوان آب لیمو با مقدار کمی شکر بنوشید.

توجه داشته باشید که:

آبی که چند بار جوشیده شده است را مصرف نکنید. زمانی که آب به مدت چندین بار جوشیده می شود، آب به تعداد دفعات فراوانی تبخیر می شود. در نتیجه سطح فلزات سنگین مانند سرب، کادمیوم و نیترات در آب افزایش می یابد. جذب این فلزات در بدن مضر هستند.

قبل از رفتن به تختخواب به مقدار فراوان آب ننوشید. زیرا این موجب تولید ادرار می شود و از کیفیت خواب شما می کاهد. مصرف آب را 6 ساعت قبل از خواب محدود کنید. همچنین 45 دقیقه تا یک ساعت قبل از خواب از نوشیدن آب خودداری کنید.

بلافاصله پس از انجام ورزش های سنگین آب ننوشید. زیرا این امر به قلب فشار وارد می کند. در حالت ایده آل شما باید به آرامی آب بنوشید.

به جای مصرف نوشابه های گازدار، آب تصفیه شده بنوشید. زیرا در صورت نوشیدن مقادیر فراوان نوشابه های گازدار سلامتی شما به خطر می افتد. علاوه بر این نوشیدن نوشابه های گازدار باعث اضافه وزن و چاقی و در نتیجه ابتلا به اختلال نعوظ می شود.

صدف

صدف به عنوان بهترین غذای دریایی برای رابطه جنسی شناخته شده است. زیرا حاوی مقدار زیادی روی می باشد. روی یک ماده معدنی است که به بدن برای تولید تستسترون و تقویت استقامت کمک می کند.

مقدار روی در هر 100 گرم صدف تازه 50 برابر بیشتر از مقدار روی در 100 گرم ماهی تازه است. با این حال هنگام استفاده از صدف به عنوان یک مکمل غذایی برای بدن، دقت داشته باشید. زیرا صدف ممکن است سموم و انگل ها را از دریا جذب کند.

دستورالعمل یک: صدف و پنیر

  • 3 عدد صدف زنده، نصف فنجان پنیر، جعفری، نمک، فلفل، 100 میلی لیتر شیر تازه، یک قاشق چای خوری سوپ پیاز را تهیه کنید.
  • فر را بر روی 200 درجه سانتیگراد قرار داده و 10 دقیقه قبل از پخت آن را روشن کنید.
  • لایه بالایی صدف ها را برداشته و جعفری را به قطعات کوچک خرد کنید.
  • شیر تازه، سوپ پیاز و جعفری را با مقداری نمک و فلفل جوشانده و سپس اجازه دهید مخلوط خنک شود.
  • صدف را بر روی سینی پخت قرار دهید و سس تهیه شده را بر روی آنها بریزید و با پنیر و پودر فلفل، لایه بالای آن را بپوشانید.
  • صدف ها را به مدت 10 دقیقه در فر پخته بچزید.

دستورالعمل دو: صدف و لیمو ترش

  • 200 گرم گوشت صدف تازه، 3 عدد لیمو ترش تازه و 1 عدد فلفل قرمز را تهیه کنید.
  • صدف ها را بشویید، تخلیه کنید و مقداری سس ماهی به آن اضافه کنید.
  • پوست لیمو ترش را جدا کرده و سپس لیمو را به قطعات کوچک خرد کنید. صدف را با لیموترش مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه به آن استراحت دهید.
  • در نهایت آنها را با مقداری روغن تفت داده و مصرف کنید.

ال-آرژنین

به طور معمول تستوسترون هورمونی است که نقش مهمی در عملکرد جنسی مردان دارد. به طور خاص هورمون های دخیل در تنظیم اسپرم عبارتند از هورمون تحریک کننده فولیکول و هورمون لوتئینه کننده ی غده هیپوفیز. هورمون تحریک کننده فولیکول، اسپرماتوژنز و دفع سلول های سرتولی را برای تغذیه اسپرم تحریک می کند.

تستسترون به همراه هورمون تحریک کننده فولیکول بر روی سلول های سرتولی موجود در بیضه ها تاثیر می گذارد تا اسپرم تولید و میل جنسی را افزایش دهد. این پوسته مغز را تقویت می کند تا اکسید نیتریک بیشتری تولید کند.

زمانی که هیجان جنسی وجود دارد اکسید نیتریک مستقیما از انتهای اپیتلیوم آزاد می شود و باعث آرامش عضلات صاف و لخته شدن خون می شود. در نهایت این نعوظ را ایجاد می کند.

ال-آرژنین یک اسید آمینه حاصل از آرژین است که منبع اکسید نیتریک می باشد. آرژنین تولید هورمون رشد را تحریک کرده و در متابولیسم بدن شرکت می کند. زمانی که ال-آرژنین به مقدار کافی در بدن تامین شود، سلامتی به میزان قابل توجهی تقویت می شود.

ال-آرژنین همچنین باعث بهبود چشمگیر فشارخون و اختلال عملکرد جنسی می شود. برخی از غذاهایی که سرشار از ال-آرژنین هستند و برای بهبود عملکرد نعوظ مناسب می باشند، شامل موارد زیر هستند:

  • منابع حیوانی مانند لبنیات، گوشت گاو، ژلاتین، مرغ، غذاهای دریایی
  • منابع گیاهی مانند جوانه گندم، آرد گندم، آرد، بادام زمینی، آجیل، انواع دانه ها

انجیر

اگر شما به دنبال داروهای خانگی طبیعی برای درمان اختلال در عملکرد نعوظ هستید، انجیر یکی از بهترین آنها است. انجیر حاوی ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، کلسیم، آهن و پتاسیم است که ممکن است به تقویت باروری و تحریک جنسی کمک کند. انجیر همچنین حاوی فیبرهای محلول است که برای سلامت قلب و عروق مهم هستند.

علاوه بر این، انجیر سرشار از اسیدهای آمینه است که نه تنها باعث افزایش کیفیت اسپرم می شود، بلکه زمان میل جنسی در مردان را نیز کوتاه می کند. مقدار اسید آمینه موجود در انجیر برای درمان انزال زودرس اثبات شده است. روش های مصرف انجیر:

روش یک: مصرف انجیر به تنهایی

استفاده از انجیر به عنوان درمانی برای اختلال نعوظ بسیار مناسب است. برای این کار تنها روزانه 2 تا 3 انجیر میل کنید. این روش به شما کمک می کند تا اختلال نعوظ را به سرعت و بدون صرف وقت برطرف کنید.

روش دو: انجیر و شیر

برای اجرای این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

  • 2 تا 3 انجیر رسیده و 200 میلی لیتر شیر تازه را تهیه کنید.
  • انجیرها را بشویید. سپس آنها را به برش های نازک تقسیم کنید.
  • انجیر را با شیر مخلوط کرده و 4 الی 5 ساعت به آن زمان دهید.
  • در هنگام گرسنگی این مخلوط را مصرف کنید. در صورت ممکن، مصرف این ترکیب برای صبحانه بهترین اثر را خواهد داشت.
  • برای بهبود سلامت جنسی لازم است حداقل 2 بار در روز و به طور مداوم از این روش استفاده کنید.

انجیر و چای

  • 2 عدد انجیر و 10 گرم چای سبز تهیه کنید.
  • انجیر را شسته و با کمک آسیاب آنها را خرد کنید.
  • انجیرها را با چای سبز مخلوط کنید.
  • مخلوط را به مدت 15 دقیقه همراه با آب بجوشانید.
  • این مخلوط را به جای چای بنوشید.

توجه داشته باشید که:

مصرف بیش از حد انجیر ممکن است منجر به اسهال شود. علاوه بر این، انجیر خشک حاوی مقادیر زیادی قند است.

در عین حال برخی از افراد نسبت به انجیر حساسیت دارند یا مصرف مواد خاصی که در این میوه موجود است باعث ایجاد واکنش های آلرژیک خفیف تا شدید در آنها می شود. بنابراین قبل از استفاده از انجیر با پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

زغال اخته

مصرف زغال اخته یک درمان خانگی بسیار مفید برای اختلال نعوظ است. زغال اخته سرشار از فیبر محلول است که به از بین بردن کلسترول اضافی قبل از جذب و ذخیره آن در جریان خون کمک می کند. زغال اخته همچنین به افزایش لخته شدن خون در آلت تناسلی کمک می کند.

بنابراین از این طریق باعث بهبود اختلال در نعوظ می شود. برای دستیابی به حداکثر اثر مصرف زغال اخته، شما باید 3 تا 4 بار در هفته آب آن را میل کنید.

موز

مصرف موز یکی از روش های درمانی شناخته شده برای اختلال نعوظ است. فلاونوئیدهای موجود در موز ممکن است به افزایش تمایل جنسی در مردان کمک کند. موز همچنین حاوی ویتامین های پتاسیم و B است که به تقویت انرژی بدن کمک می کنند.

برای استفاده از موز به عنوان درمانی برای عملکرد نعوظ، شما می توانید 2 الی 3 موز در روز میل کنید و یا می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک عدد ماست، 2 الی 3 عدد موز و 100 گرم بادام زمینی بو داده تهیه کنید.
  • پوست موز را جدا کرده و همراه با شیر و عسل به مخلوط کن اضافه کنید.
  • مقداری یخ را به آن اضافه کرده و مخلوط را میکس کنید.
  • سپس مقداری ماست و بادام زمینی خرد شده به آن اضافه کنید.
  • حال می توانید از نوشیدنی موزه خود لذت ببرید.

این روند را قبل از خواب تکرار کرده تا علائم اختلال نعوظ از بین بروند.

شکلات تلخ

شکلات یک ماده عالی برای درمان اختلال نعوظ است. شکلات حاوی فنیل اتیل آمین می باشد که یک ماده شیمیایی است که احساس عشق را در شما ایجاد می کند. همچنین شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که برای بدن مفید هستند و به حفظ سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

برای بهره مندی از مزایای شکلات، لازم است که هر روز یک بسته از آن را میل کنید یا یک لیوان شکلات داغ بنوشید. این به تقویت توانایی جنسی و ایجاد احساس هیجان و خوشبختی کمک می کند. همچنین مردان می توانند از شکلات تلخ به عنوان یک درمان طبیعی برای ضعف فیزیولوژیکی استفاده کنند.

آووکادو درمانی برای اختلال نعوظ

آووکادو یکی دیگر از غذاهای خوشمزه برای تحریک جنسی است. زیرا سرشار از چربی های اشباع نشده سالم می باشد. آووکادو برای قلب، شریان ها و گردش خون مفید می باشد. این میوه همچنین حاوی فولات است. فولات پروتئینی قدرتمند برای عملکرد نعوظ و مقاربت جنسی است. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک عدد آووکادو رسیده، 60 گرم شیر غلیظ شده و 50 میلی لیتر شیر تازه تهیه کنید.
  • پوست آووکادو را جدا کنید و گوشت آووکادو را با استفاده از قاشق خارج کنید.
  • آووکادو، شیر تغلیظ شده و شیر تازه و یخ خرد شده را در مخلوط کن قرار دهید. آنها را به خوبی مخلوط کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ