رژیم لاغری مخصوص لاغری شکم و پهلو

alikarimi55
همانطور که می دانید بسیاری از افراد به دنبال یک دکتر تغذیه خوب میگردند تا به وزن ایده آل و اندامی متناسب برسند، زیرا در جهان امروز، تناسب اندام نقش بسزایی در اعتماد به نفس، ارتباطات اجتماعی و فرصت های شغلی دارد. لاغری شکم و پهلو از دید دکتر تغذیه یکی از دغدغه های خانم […]
همانطور که می دانید بسیاری از افراد به دنبال یک دکتر تغذیه خوب میگردند تا به وزن ایده آل و اندامی متناسب برسند، زیرا در جهان امروز، تناسب اندام نقش بسزایی در اعتماد به نفس، ارتباطات اجتماعی و فرصت های شغلی دارد.

لاغری شکم و پهلو از دید دکتر تغذیه

یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان، لاغری شکم و پهلو و سوزاندن چربی های این قسمت ها می باشد. توجه داشته باشید که یک دکتر تغذیه خوب به شما پیشنهاد خواهد داد که در ابتدا تغذیه ای سالم داشته باشید و از دریافت چربی ها و مواد غذایی چاق کننده پرهیز کنید. در ضمن به شما انجام برخی از ورزش ها را معرفی خواهد کرد که  کمک کند تا دچار چاقی موضعی به خصوص چاقی شکم نشوید . در ادامه ی این مقاله، اصلی ترین راه هایی را که یک متخصص تغذیه به شما توصیه می کند تا شکم و پهلویتان لاغر شود را معرفی خواهیم کرد. https://drmoradi-diet.ir/filegallery/drmoradi-diet.ir/moradi/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85%20%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8.mp4

روشی که باعث لاغری شکم و پهلو میشود

رژیم لاغری: بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند با داشتن یک رژیم اصولی و کاهش وزن مناسب می توانند به تناسب اندام برسند. باید توجه کنید که کاهش وزن نباید سریع باشد زیرا اگر بیشتر از 1 کیلو در هفته وزن کم کنید ممکن است که به جای چربی، آب و عضله بدن خود را از دست دهید و به جای اینکه شکم شما کوچک شود دچار افتادگی پوست، گودی زیر چشم و عوارض دیگر شوید. در ویدئو زیر دکتر مرادی در مورد رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن توضیح داده اند و برای داشتن یک کاهش وزن مناسب می توانید از رژیم لاغری با روش دکتر مرادی استفاده کنید.

غیر از رژیم غذایی روشهایی که برای لاغری شکم و پهلو به صورت موضعی استفاده می شوند عبارتند از:

از روش های درمان موضعی همچون کرایولیپولیز استفاده کنید

در این روش در واقع از دمای سرد برای از بین بردن و تجزیه ی سلول های چربی استفاده می کنند. حقیقت این است که سلول های چربی بر خلاف سایر سلول های بدن، به شدت به دمای سرد حساس هستند و بر خلاف دیگر سلول ها که در برابر سرما سالم باقی می مانند دچار یخ زدگی و تحلیل می شوند. روش کرایولیپولیز کاملا غیر تهاجمی می باشد و افراد دچار آسیب شده و مانند روش های جراحی نیاز به استراحت دارند و بدون زخم و خونریزی است. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش حتما با یک دکتر تغذیه خوب، مشورت داشته باشید زیرا در برخی از موارد، افرادی که پوست ضعیفی دارند و بدنشان حساس به سرما میباشد،کاندید مناسبی برای استفاده از این روش می باشد.

آراف یا رادیو فرکانسی نیز از روش های نوین و غیر تهاجمی برای لاغری شکم و پهلو محسوب میشود

در روش رادیو فرکانسی از فرکانس های رادیویی برای حرارت دادن به چربی با دستگاه آر اف، استفاده میشود. در این روش جالب اپلیکاتور به پوست اشعه های حاوی گرما را منتقل میکند و حرارت ایجاد شده باعث از بین رفتن سلول های چربی می شود، بدون آنکه ساختار سلول های دیگر به خطر بیفتد. از دیگر دلایلی که ممکن است دکتر تغذیه شما این روش را پیشنهاد دهد آن است که این روش لاغری موضعی دارای مزایای بسیاری همچون سفت کردن پوست است و با برخورد اشعه ی آراف،کلاژن های آسیب دیده موجود در پوست، انرژی را دریافت کرده و به سرعت خود را بازسازی می کنند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن نیز از روش های لاغری امن ، آسان و بدون درد ،در جهان محسوب می شود. اگر قصد استفاده از روش لیپوساکشن را برای لاغری شکم و پهلوی خود دارید ،توجه کنید که به دلیل نوین و حساس بودن این روش بهتر است برای آن که بهترین نتیجه حاصل شود،در ابتدا به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید و از مشاوره و راهنمایی او بهره مند شوید. لیپوساکشن روشی می باشد که از طریق مکش انجام میشود و لوله هایی نازک به نام کانولا توسط پزشک و در زیر پوست حرکت می کنند و بافت های چربی را از بدن خارج می کنند.

ورزش

ورزش هایی که موجب چربی سوزی می شوند نیز در کنار رژیم غذایی می توانند بسیار مفید باشند. اگر از یک مربی ورزشی در این باره سوال کنید آنان با توجه به نوع بدنتان و با توجه به ویژگی های فردی شما، انواع مختلفی از ورزش های هوازی را پیشنهاد خواهند داد. ورزش های هوازی که حداقل به مدت 20 دقیقه فعالیت قلب را به 65 درصد میزان ضربان برسانند، می توانند باعث استفاده از چربی های ذخیره بدن و نهایتا کاهش سایز و تناسب اندام شوند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ