افزایش سلامتی با دسر + خواص و طرز تهیه آن ها

alikarimi55
آیا اطلاعاتی از افزایش سلامتی با دسر دارید؟ یکی از نگرانی های بشر سلامتی می باشد، در واقع انسانی نیست که سلامتی را دوست نداشته باشد و به آن فکر نکند. ممکن است این نگرانی به دلیل داشتن رژیم غذایی  باشد یا به دلیل دنبال نکردن سبک زندگی سالم باشد. دسرها از جمله مواد غذایی […]

آیا اطلاعاتی از افزایش سلامتی با دسر دارید؟ یکی از نگرانی های بشر سلامتی می باشد، در واقع انسانی نیست که سلامتی را دوست نداشته باشد و به آن فکر نکند. ممکن است این نگرانی به دلیل داشتن رژیم غذایی  باشد یا به دلیل دنبال نکردن سبک زندگی سالم باشد. دسرها از جمله مواد غذایی هستند که ممکن است تنوع زیادی نداشته باشد و از دید شما محدود به نظر بیایند.

روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید مزه های خوشمزه و بی خطر برای خود خلق کنید و بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید از مزه های شیرین و خوشمزه لذت ببرید. در این مقاله سعی داریم به شما آموزش تهیه چند دسر خوشمزه دهیم. دسرها معمولا به دلیل شیرینی زیاد و مواد نگهدارنده ممکن است از لیست غذایی خیلی از افراد حذف شده باشند اما ما اینجا در نظر داریم که روشی طبیعی با حداقل شکر موجود آموزش دهیم تا سلامتی شما را به خطر نیندازد و شما نیز از مزه دسری خوشمزه لذت ببرید.

توجه به این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است که ممکن است از دیدگاه شخصی یک دسر سالم و مقوی و از دیدگاه  شخصی دیگر سالم مضر باشد. هر دسر را باید متناسب با اهداف خود و در واقع رژیم غذایی مناسب با سازگار بدن خود تنظیم و تهیه کنید.

افزایش سلامتی با دسر سیب دارچین با شربت افرا

وقتی احساس می کنید که می خواهید از یک صبحانه لذیذ بهره مند شوید و خود را به یک صبحانه گرم دعوت کنید، می توانید کیک سیب دارچین با شربت افرا را نیز تست کنید. بهترین نوع آن استفاده از سیب های محلی است. شربت افرا از یک گیاه تهیه می شود و می تواند به عنوان شیرین کننده مصرف شود.

کیک هویج با جو دوسر

دستور دسری دیگر با شربت افرا ساختن کیک هویج با جو دوسر می باشد. این شیرینی با مواد سالمی مانند جو، دارچین، هویج و روغن نارگیل می باشد( اگر در این دسر چربی مشاهده کردید، چربی اشباع نشده روغن نارگیل می باشد).

افزایش سلامتی با دسر کرامبل توت فرنگی

شما می توانید از کرامبل توت فرنگی استفاده کنید. برای ساخت این کرامبل می توانید از آرد بادام استفاده کنید تا بتوانید از مزه ترد این کرامبل استفاده کنید.

توت فرنگی کباب شده، ریواس

شما می توانید از توت فرنگی و ریواس دسری خوشمزه تهیه کنید و به وسیله ماست یونانی از آن استفاده کنید. ماست یونانی برای تقویت شما بسیار مهم است این ماده غذایی شامل پروتئین زیاد می باشد.

افزایش سلامتی با دسر خمیر شیرینی شکلاتی

بیشتر ما درد معده ناشی از خوردن خمیر بیسکویت و کوکی را تجربه کرده ایم. اما برای آنکه دیگر این درد معده را تجربه نکنید می توانید از زرده تخم مرغ استفاده نکنید.

بستنی کره بادام زمینی و موز

دو ماده؟ تنها با موزهای رسیده شیرین شده، این درمان افراطی به همان اندازه ساده می باشد.

افزایش سلامتی با دسر بستنی انبه تازه

عطر و طعم گرمسیری انبه باعث می شود این شیرینی منجمد یک دسر بزرگ تابستان را تهیه کنید. این دستورالعمل شامل قند زیاد می باشد، اما می توانید به اندازه دلخواه این مقدار را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

شکلات ترافلی

شکلات، به خصوص شکلات تلخ در واقع می تواند یک برنامه رژیم غذایی سالم باشد. این دستورالعمل می تواند شامل شکلات تلخ، کره بادام زمینی، ماست یونانی و پودر کاکائو باشد. این ترافل میتواند نیاز به ماده خوراکی شیرین را در شما برطرف کند بدون اینکه صدمه ای به سلامت شما وارد کند.

طرز تهیه دسر پاناکوتا با طعم انبه

افزایش سلامتی با دسر انبه تازه، کیوی و تمشک

میوه های یخ زده دارای پاپ عالی هستند که راهی مناسب برای استفاده کردن آن ها در تابستان می باشد در فصل گرم تابستان می توانید از این مویه های یخ زده استفاده کنید. اکثرا دارای مقداری شکر اضافه شده هستند ولی شما می توانید از مزه ترش این مواد لذت ببرید و از نوع ترش آن استفاده نکنید.

 بارهای پروتئینی نوتلا

آیا نوتلا واقعا برای سلامتی مفید است؟از پودر پروتئین می توانید استفاده کنید تا به یکی از فاکتورهای تغذیه دست یابید.

افزایش سلامتی با دسر کره بادام زمینی شکلاتی پودینگ آووکادو

آووکادو یکی از راه های عالی برای داشتن دسری شیرین و خوشمزه می باشد. شما می توانید به وسیله این میوه یک بافت پودینگ خوشمزه برای خود تهیه کنید. این پودینگ به دلیل اینکه با چربی سالم تهیه شده است سلامتی شما را به خطر نیندازد.

کوکی های تشکیل شده با دو ماده تشکیل دهنده

آیا می دانید که می توانید کوکی های خود را تنها با دو ماده تشکیل دهید؟ پاسخ بله است. این دستورالعملی برای انواع شیرینی های خلاق است. اگر کشمش، شکلات چیپسی یا آجیل دارید می توانید از آن استفاده کنید.

افزایش سلامتی با دسر عسل کبابی شده با هلو و دارچین

این شیرینی به وسیله عسل شیرین شده است و راهی عالی برای استفاده از هلو تازه در فصل بهار است. از این دسر می توانید بر روی ماست یونانی خود نیز استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ