درمان تضمینی سنگ کلیه بدون جراحی و بیهوشی

خانم شایگانی
سنگ شکنی چیست؟ برای درمان چه سنگ هایی به کار می آید؟ چرا باید سنگ شکنی برون اندامی را انتخاب کنم؟ بهترین مرکز سنگ شکنی چه ویژگی هایی دارد؟ کدام مرکز اقدام به درمان تضمینی سنگ کلیه می نماید؟ هزینه سنگ شکنی چقدر است؟ در این مقاله شما را با مفهوم سنگ شکنی اشنا می […]

سنگ شکنی چیست؟ برای درمان چه سنگ هایی به کار می آید؟ چرا باید سنگ شکنی برون اندامی را انتخاب کنم؟ بهترین مرکز سنگ شکنی چه ویژگی هایی دارد؟ کدام مرکز اقدام به درمان تضمینی سنگ کلیه می نماید؟ هزینه سنگ شکنی چقدر است؟

در این مقاله شما را با مفهوم سنگ شکنی اشنا می کنیم. ویژگی های یک مرکز ایده ال را شرح می دهیم و بهترین مرکز را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

سنگ شکنی چیست؟ سنگ شکنی روشی است که در آن سنگ های مجاری ادراری به سنگ های کوچک تر خرد شده و از طریق ادرار دفع می شوند. سنگ شکنی به دو دسته سنگ سنگ شکنی برون اندامی ESWL و سنگ شکنی درون اندامی TUL تقسیم می شود. چرا سنگ شکنی برون اندامی؟

در سنگ شکنی برون اندامی بیمار بدون ایجاد برش در بدن او و از طریق ارسال امواج فراصوت از خارج از بدن او (مثل سونوگرافی) درمان می شود. این کار از طریق تمرکز دادن امواج فراصوت بر روی سنگ و ایجاد لرزش در ان انجام می شود. در سنگ شکن درون اندامی سنگ ها از طریق ارسال لوازم جراحی به داخل بدن بیمار و رسیدن به سنگ در داخل بدن بیمار خرد می شوند. در سنگ شکن درون اندامی امکان پارگی لوله حالب و مجبور شدن جراح به تغییر عمل جراحی به جراحی باز وجود دارد که با ایجاد شکافی در حدود بیست سانتی متر در بدن بیمار می انجامد. تا اینجا به تفاوت های این دو روش سنگ شکنی پرداختیم. با این توصیفات به نطر شما کدام روش بهتر است؟ قطعا سنگ شکنی برون اندامی ESWL بهتر است. اما متاسفانه برخی ضعف ها هم در اکثر مراکز سنگ شکنی وجود دارد که این مراکز نمی توانند درمان بیماران را انجام دهند. این ضعف ها چه هستند؟ راهکار چیست؟ در ادامه مرکزی را به شما معرفی خواهیم کرد این ضعف ها را نداشته و بدون محدودیت و به صورت تضمینی تمامی سنگ ها را درمان می کند.

معمولا در مراکز سنگ شکنی برون اندامی نیاز به بیهوشی وجود دارد به همین جهت بیماران مسن با مشکلات قلبی و تنفسی امکان درمان خود را در این مراکز ندارند. در مراکز دیگری برای درمان سنگ با این روش نیاز به گذاشتن لوله دابلجی می باشد و برای گذاشتن و برداشتن ان نیاز به دو بار بیهوش کردن بیمار وجود دارد. در این شرایط هم بسیاری از بیماران امکان درمان خود را نخواهند داشت. همچنین بیماران دارای عفونت ادراری نیز در بسیاری از مراکز امکان درمان خود را ندارند. راهکار چیست ؟؟؟ جواب : سنگ شکن قم.

چرا سنگ شکن قم؟

این مرکز با داشتن دستگاه پیشرفته آلمانی و نظارت مستقیم دکتر اصغر فرهادی با بیش از 43 سال سابقه در زمینه پزشکی و بیش از سی سال سابقه در اورولوژی برای اولین بار اقدام به درمان سنگ هایی به بزرگی 68 میلیمتر بدون جراحی، بدون لوله دابلجی، بدون بیهوشی و به صورت تضمینی در سنگ شکن قم می نماید. اگر شما هم دچار بیماری سنگ کلیه هستید و نمی دانید که چطور باید سنگ خودتان را بدون جراحی و بدون بیهوشی و با اطمینان خاطر درمان کنید بر روی اینجا کلیک کنید و یا در گوگل سنگ شکن قم را جست و جو   کنید. همچنین جهت مشاهده هزینه سنگ شکنی و مشاهده تعرفه سنگ شکن قم کلیک کنید. همچنین جهت آشنایی با چگونگی سنگ شکن کلیه بدون جراحی در سنگ شکن قم کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ