با این روش کاشت مو جذاب تر شوید

خانم شایگانی
انسان ذاتا به دنبال زیبایی است و دوست دارد همیشه جذاب به نظر برسد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیار زیادی برای زیبایی به وجود آمده است که می توان به کاشت مو، زاویه دار کردن صورت، تزریق ژل لب و خیلی از عوامل دیگر اشاره کرد. در اینجا می خواهیم شما را با […]

انسان ذاتا به دنبال زیبایی است و دوست دارد همیشه جذاب به نظر برسد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیار زیادی برای زیبایی به وجود آمده است که می توان به کاشت مو، زاویه دار کردن صورت، تزریق ژل لب و خیلی از عوامل دیگر اشاره کرد. در اینجا می خواهیم شما را با کاشت طبیعی مو که یکی از روش هایی است که نقش بسیار زیادی در چهره و ظاهر افراد دارد. در اینجا شما را با این روش که بسیار محبوب است آشنا می کنیم.

روش های کاشت طبیعی مو

کاشت طبیعی مو همان طور که از نام آن مشخص است ازموهای طبیعی پشت سر گرفته می شود و برای نقاطی از سر که دچار طاسی شده است یا کم پشت است استفاده می شود. اگر به دنبال کاشت مو هستید حتما تا به حال روش کاشت FITو FUT به گوشتان خورده است. این روش ها جزء روش های کاشت به روش طبیعی هستند. کاشت مو به روش طبیعی به دلیل اینکه بسیار طبیعی است و هیچ فرقی با موهای طبیعی فرد ندارد طرفداران بسیار زیادی دارد. برای کسانی که در ناحیه ریش و سبیل دچار ریزش مو هستند و یا موهای آنها در این قسمت کم پشت است نیز می توانند از این روش برای کاشت ریش و سبیل نیز استفاده کنند.

روش FIT و FUT  چه تفاوتی با هم دارند؟

این روش ها برای درمان دائمی ریزش مو بهترین راه هستند. حالا در اینجا با هم بررسی می کنیم که این دو روش با هم چه تفاوتی دارند. در روش FIT  نیازی به جراحی نیست و این روش برای کسانی که ترس از عمل دارند و  یا دوست ندارند که جراحی را تجربه کنند و بسیار مناسب است. در این روش با دستگاه  پانچ موها از پشت سر یا به اصطلاح از بانک مو یعنی جایی که  موها پر پشت است و دارای ضخامت است برداشته می شود و به قسمتی که دچار ریزش شده است انتقال پیدا می کند. در روش FUT نیاز به جراحی وجود دارد و موها از پشت سر و به صورت یک نوار برداشته می شود. که در این روش آن منطقه ای که به صورت نواری از آن مو برداشته شده بخیه می خورد و ترمیم می شود.

آیا بعد از کاشت طبیعی، مو دچار ریزش می شود ؟

اولین نکته که باید در کاشت مو به آن توجه کنید این است که کاشت مو به دلیل حساسیت و اهمیتی که دارد و این که دقیقا باید بررسی شود که چه مقدار مو و از کدام ناحیه برداشته شود و برای چه فردی چه روش کاشتی مناسب است حتما باید به یک کلینیک کاشت مو مناسب مراجعه کنید تا افراد متخصص برای شما این کار را  انجام دهند. باید توجه داشت تا چند وقت بعد از کاشت ممکن است موها دچار ریزش شود و اصلا جای نگرانی نیست و بعد از آن موها مجددا شروع به رشد می کنند.

بعد از کاشت چه مراقبت هایی باید انجام شود؟

بعد از کاشت برای اینکه روند بهبودی شما سریع تر پیش برود بهتر است تا حداقل 7 روز فعالیت سنگین انجام ندهید و نحوه درست خوابیدن خود را حتما از متخصص خود سوال کنید که به چه صورت باید بخوابید. در این دوره از استعمال دخانیات جلوگیری کنید.نکته دیگر که باید به آن توجه کنید تغذیه درست است که بعد از کاشت استفاده از میوه و مایعات را فراموش نکنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ