کرونا در کمین صندوقداران فروشگاه ها

Shabnam Khesal
گروه ترجمه/الهه زارعی: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد صندوقداران و پرسنل فروشگاه های مواد غذایی 20 برابر بیشتر از مردم عادی در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند که 75 درصد از آنها هیچ علایمی را تجربه نمی کنند. به گزارش دیلی میل در این تحقیق 104 نفر از پرسنل یک فروشگاه مواد […]

گروه ترجمه/الهه زارعی: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد صندوقداران و پرسنل فروشگاه های مواد غذایی 20 برابر بیشتر از مردم عادی در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند که 75 درصد از آنها هیچ علایمی را تجربه نمی کنند.

به گزارش دیلی میل در این تحقیق 104 نفر از پرسنل یک فروشگاه مواد غذایی در بوستون، بزرگ ترین شهر ایالت ماساچوست در ماه می مورد آزمایش قرار گرفتند. از هر 5 نفر یک نفر جواب آزمایششان مثبت اعلام شده و میزان عفونت این افراد چندین برابر مردم عادی بوده است، اما نکته حائز اهمیت این تحقیق این است که 75 درصد از این افراد هیچ گونه علائمی مانند تب، سرفه یا تنگی نفس نداشتند و پرسنلی مانند صندوقداران که با مشتری مستقیم سروکار داشتند 5 برابر بیشتر در معرض مثبت شدن جواب آزمایش قرار داشتند چون این گروه از افراد قادر به رعایت فاصله اجتماعی نبودند و اضطراب و افسردگی هم در بین آنها به دلیل استفاده از حمل و نقل عمومی بیشتر بوده است، اما آن گروه از پرسنل که پیاده یا با دوچرخه یا وسیله شخصی رفت و آمد می کردند علایم خفیف تری از افسردگی را دارا بودند. بنابراین پرسنل فروشگاه های مواد غذایی باید این نکته را فراموش نکنند که استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در محیط کار ضروری است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ