بهترین صبحانه برای مهمترین وعده غذایی

Farnaz babaeian
گروه سلامت/ همیشه صبحانه مهمترین بخش از وعده های غذایی روزانه عنوان شده است. در تمام رژیم های عذایی دنیا هم متخصصان تغذیه تاکید زیادی در خوردن صبحانه دارند.ما در این مطلب کوتاه خیلی اجمالی به شما خوردن مواد غذایی مفید را در وعده صبحانه پیشنهاد می دهیم. -یک کاسه عدسی کم چرب میل کنید. […]

برای-صبحانه-این-ها-را-بخورید

گروه سلامت/ همیشه صبحانه مهمترین بخش از وعده های غذایی روزانه عنوان شده است. در تمام رژیم های عذایی دنیا هم متخصصان تغذیه تاکید زیادی در خوردن صبحانه دارند.ما در این مطلب کوتاه خیلی اجمالی به شما خوردن مواد غذایی مفید را در وعده صبحانه پیشنهاد می دهیم.

-یک کاسه عدسی کم چرب میل کنید.
-نان سبوس دار با یک قاشق کره بادام زمینی: کره بادام زمینی مقوی، سالم و سرشار از پروتئین و املاح ضروری بدن است و چربی های «خوب» اشباع نشده دارد.
-یک تا 2 عدد تخم مرغ عسلی: تخم مرغ به ویژه در قسمت سفیده، سرشار از پروتئین است. یعنی همان چیزی که شما برای یک روز پرانرژی و سالم نیاز دارید!
-یک لیوان شیر کم چرب همراه خرما: شیر کم چرب پروتئین و کلسیم روزانه شما را تأمین می کند و خرما هم دارای آهن و قند مفید است. همچنین کالری این صبحانه شما را تا زمان ناهار سیر نگه می دارد.

-املت بسیار کم چرب همراه با نان سبوس دار
-پنیر کم چرب و کم نمک همراه نان سبوس دار
-یک لیوان آب پرتقال همراه یک عددتخم مرغ

به همین راحتی می توانید مهمترین وعده غذایی تان را با این ها میل کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ