نیمی از مردم اسلواکی در یک روز تست کرونا دادند!

saeedehx vahidnia
گروه سلامت/ تمام دنیا در حال حاضر همچنان درگیر ویروس کرونا هستند. در برخی کشور ها موج دوم ترسناک تر از موج اول آغاز شده است و دولت ها مردم را موظف به دادن تست کرونا می کنند. رسانه های داخلی در اسلواکی اعلام کردند نزدیک به نیمی از جمعیت این کشور طی یک روز […]

گروه سلامت/ تمام دنیا در حال حاضر همچنان درگیر ویروس کرونا هستند. در برخی کشور ها موج دوم ترسناک تر از موج اول آغاز شده است و دولت ها مردم را موظف به دادن تست کرونا می کنند. رسانه های داخلی در اسلواکی اعلام کردند نزدیک به نیمی از جمعیت این کشور طی یک روز تست کرونا دادند.

بنابر اعلام رسانه های محلی در اولین روز از انجام غربالگری گسترده حدود ۲.۵۸ میلیون نفر از مردم اسلواکی تست کرونا دادند.

طبق اعلام مقامات محلی، از میان افرادی که در طرح غربالگری شرکت کرده اند نتیجه تست کروناویروس ۲۵ هزار و ۸۵۰ نفر یا حدود یک درصد مثبت بوده است.

با تداوم روند افزایش مبتلایان به کووید-۱۹ در اسلواکی، نخست وزیر این کشور ماه گذشته از برنامه ریزی برای انجام تست کروناویروس در میان افراد ۱۰ سال و بالاتر در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان  ان، بیش از ۲۰ هزار نفر از کادر درمان و نیروهای امدادگر با استقرار ۵۰۰۰ پایگاه در اجرای طرح تست همگانی مشارکت کردند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ