تاثیر مصرف میوه بر روند سریع باردار شدن

Shabnam Khesal
گروه ترجمه/الهه زارعی : مطالعات جدید نشان می دهد زنانی که میوه کمتر و فست فود بیشتری مصرف می کنند، مدت بیشتری طول می کشد تا باردار شوند. به گزارش مدیکال نیوز، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد زنانی که از مصرف میوه اجتناب می کنند به باردار شدن خود آسیب می رسانند. این […]

گروه ترجمه/الهه زارعی : مطالعات جدید نشان می دهد زنانی که میوه کمتر و فست فود بیشتری مصرف می کنند، مدت بیشتری طول می کشد تا باردار شوند.

به گزارش مدیکال نیوز، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد زنانی که از مصرف میوه اجتناب می کنند به باردار شدن خود آسیب می رسانند. این محققان دریافتند فرآیند بارداری زنانی که کمتر از سه واحد میوه در ماه می خورند از زنانی که ماهی سه بار یا بیشتر میوه می خورند طولانی تر می شود.

همچنین مصرف غذا نیز در بین این زنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مشخص شد زنانی که به ندرت فست فود می خوردند، به طور متوسط ​​نسبت به زنانی که چهار بار در هفته یا بیشتر فست فود می خورند، یک ماه سریع تر باردار می شوند.

نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که مصرف میوه و فست فودها بر زمان باردار شدن تاثیر می گذارد، اما مصرف سبزیجات برگ سبز یا ماهی تاثیر چندانی ندارد. البته محققان می گویند داشتن وزن و رژیم غذایی سالم نیز راهی اساسی برای بهبود شانس برای بارداری محسوب می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ