قرنطینه کرونایی در آلمان آغاز شد

Shabnam Khesal
گروه ترجمه/الهه زارعی : آلمان برای مهار ویروس کرونا 4 هفته قرنطینه خفیف را آغاز کرد. به گزارش یاهو، روز دوشنبه دوم نوامبر تعطیلی جزئی 4 هفته ای در آلمان آغاز شد و رستوران ها، تئاترها، سینماها و سایر مکان های تفریحی تا اواخر ماه تعطیل شده اند تا از گسترش بیشتر ویروس کرونا گرفته […]

گروه ترجمه/الهه زارعی : آلمان برای مهار ویروس کرونا 4 هفته قرنطینه خفیف را آغاز کرد.

به گزارش یاهو، روز دوشنبه دوم نوامبر تعطیلی جزئی 4 هفته ای در آلمان آغاز شد و رستوران ها، تئاترها، سینماها و سایر مکان های تفریحی تا اواخر ماه تعطیل شده اند تا از گسترش بیشتر ویروس کرونا گرفته شود.

محدودیت هایی که از امروز، دوشنبه اجرایی می شود نسبت به محدودیت هایی که آلمان در مرحله نخست همه گیری در ماه مارس و آوریل اعمال کرد، ملایم تر است. مقامات این کشور هفته گذشته با توجه به افزایش آمار مبتلایان در آلمان و سایر کشورهای اروپایی در راستای پیشگیری از روند صعودی مبتلایان تصمیم بر اعمال محدودیت های کم و بیش شدید کردند.

آلمان طی هفته گذشته بیش از 100 مورد جدید را گزارش کرده که این میزان در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است، اما در مقایسه با آمار قبلی خود زنگ خطر محسوب می شود که برای پیشگیری از وخامت اوضاع نیاز به اقدامات سریع را لحاظ کردند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان قرار است پس از دو هفته و بررسی اوضاع طی جلسه ای با سایر مقامات کشور برای ادامه یا توقف قرنطینه تصمیم گیری کنند.

طی محدودیت های جدید حضور گروه هایی با حداکثر 10 نفر از دو خانواده در مکان های عمومی مجاز است. در ضمن شهروندان باید از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و هتل ها نیز از پذیرایی از افراد در قالب سفرهای توریستی منع شده اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ