آغاز فاز 3 واکسن چینی در مکزیک

Shabnam Khesal
  فاز 3 واکسن شرکت داروسازی کانسینو واقع در چین در مکزیک آغاز شد، در این مرحله 15 هزار نفر در این کارآزمایی شرکت می کنند. به گزارش گلوبال تایمز، شرکت کانسینو روز شنبه اعلام کرد آزمایش بالینی فاز 3 واکسن نوترکیب کووید-19 را در مکزیک آغاز کرده و گروه نخست واکسینه شده اند. ماه […]

 

فاز 3 واکسن شرکت داروسازی کانسینو واقع در چین در مکزیک آغاز شد، در این مرحله 15 هزار نفر در این کارآزمایی شرکت می کنند.

به گزارش گلوبال تایمز، شرکت کانسینو روز شنبه اعلام کرد آزمایش بالینی فاز 3 واکسن نوترکیب کووید-19 را در مکزیک آغاز کرده و گروه نخست واکسینه شده اند.

ماه اکتبر شرکت کانسینو قرارداد پیش خرید واکسن را با دولت مکزیک برای تامین 35 میلیون دوز واکسن کووید-19 منعقد کرد.

مدیرعامل شرکت کانسینو گفت: شروع مطالعه بالینی این واکسن در مکزیک نقطه عطفی برای این شرکت محسوب می شود و این شرکت خوشحال است که با همکاری شرکت محلی مکزیکی EPIC برای انجام این مطالعه بالینی همکاری می کند. همچنین این واکسن در حال حاضر در حال آزمایش بالینی فاز 3 در روسیه و پاکستان است. شریک کانسینو در روسیه روز شنبه اذعان داشت: واکسیناسیون همه داوطلبان در مرحله آزمایش بالینی فاز 3 به پایان رسیده است.

متخصصان واکسن قبلا به گلوبال تایمز گفته بودند چین در تحقیقات واکسن کووید-19 پیشتاز است و واکسن های این کشور ایمنی و کارآیی خود را طی آزمایشات بالینی و استفاده اضطراری روی ده ها هزار نفر از مردم چین ثابت کرده است.

مترجم:الهه زارعی

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ