دو نوع رژیم غذایی محبوب

Shabnam Khesal
  براساس اعلام سی دی سی تعداد آمریکایی هایی که رژیم غذایی دارند نسبت به یک دهه قبل افزایش یافته است. به گزارش ان بی سی نیوز، شاید تصور نکنید این روزها افراد بیشتری رژیم دارند و طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده درصد بالاتری از آمریکایی ها گفتند با […]

 

براساس اعلام سی دی سی تعداد آمریکایی هایی که رژیم غذایی دارند نسبت به یک دهه قبل افزایش یافته است.
به گزارش ان بی سی نیوز، شاید تصور نکنید این روزها افراد بیشتری رژیم دارند و طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده درصد بالاتری از آمریکایی ها گفتند با هدف کاهش وزن یا به دلایل دیگر پزشکی در مقایسه با یک دهه قبل رژیم دارند.
این افزایش در حالی است که نرخ چاقی همچنان رو به افزایش است. گزارش سی دی سی نشان می دهد 17 درصد از آمریکایی ها گفته اند رژیم غذایی دارند، در حالی که یک دهه قبل 14 درصد بوده و در همین مدت، میزان چاقی در ایالات متحده به 42 درصد آمریکایی ها افزایش یافته در حالی که این رقم 34 درصد بوده است.
دانا هونس، استاد بهداشت عمومی و تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا گفت: درصد آمریکایی هایی که گفتند رژیم می گیرند با توجه به شیوع بیماری های مربوط به رژیم غذایی در این کشور کمتر از حد انتظار است.
این گزارش خاطر نشان می کند حدود نیمی از بزرگسالان آمریکایی مبتلا به بیماری های مزمن مرتبط با رژیم غذایی مانند دیابت و بیماری های قلبی هستند و رژیم های غذایی راه ویژه ای برای مدیریت بیماری ها در برخی افراد محسوب می شود، باید گفت پیروی از رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن و تحصیلات بالاتر بیشتر محسوس است.
بین سال های 2007 تا 2008 و 2017 تا 2018 رژیم غذایی تحت عنوان “کاهش وزن یا کم کالری” محبوبیت بیشتری پیدا کرده و همچنان در رده های بالای رژیم های ویژه باقی مانده اند، رژیم های کم کربوهیدرات محبوبیت نیز از رژیم های پرطرفدار است.
بکی رامسینگ، متخصص تغذیه و افسر ارشد برنامه در مرکز زندگی آینده هاپکینز گفت: تغییرات رژیم غذایی که مردم به امید کاهش وزن ایجاد می کنند، بسیار متفاوت است و در برخی موارد مردم ممکن است درک نکنند چرا انتخاب هایی که انجام می دهند منجر به کاهش وزن نمی شود.  آنها نان نمی خورند، اما بسیاری از چیزهای دیگر را که کالری بالاتری دارند را می خورند، بسیاری از روندهای رژیم غذایی اغلب بر ممنوعیت غذاهای خاص تمرکز دارند و باید گفت زنان در مقایسه با مردان بیشتر به رژیم گرفتن علاقه نشان می دهند.

مترجم: الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ