3 معجون برای تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن

Shabnam Khesal
در حالی که برخی دمنوش ها و چای ها نویدبخش تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن استرس هستند، در اینجا هم برخی دیگر از معجون هایی که به شما کمک می کند تا کیلوگرم های اضافی بدنتان را حذف کنید و انرژی تان را افزایش دهید به شما معرفی می کنیم. اسموتی زردچوبه زردچوبه و دارچین دو ادویه […]
در حالی که برخی دمنوش ها و چای ها نویدبخش تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن استرس هستند، در اینجا هم برخی دیگر از معجون هایی که به شما کمک می کند تا کیلوگرم های اضافی بدنتان را حذف کنید و انرژی تان را افزایش دهید به شما معرفی می کنیم.
اسموتی زردچوبه
زردچوبه و دارچین دو ادویه محبوب و پرکاربرد هستند که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی را ایفا می کنند، پرتقال سرشار از ویتامین C است که یکی از مهم ترین مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ سیستم ایمنی بدن محسوب می شود.
طرز تهیه اسموتی ماست زردچوبه
برای تهیه نخستین معجون معجزه آسا برای کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی به آب پرتقال، انبه، ماست، زردچوبه، گردو، موز و دارچین نیاز داریم که باید تمام این ترکیبات را داخل مخلوط کن بریزیم و اسموتی جالب و مقوی را تهیه کنیم. افزودن موز و گردو این نوشیدنی را غنی از پروتئین می کند که یک نیاز اساسی برای کاهش وزن به شمار می آید.
بیشتربخوانیم:کاهش وزن با زردچوبه
آب زنجبیل و سرکه سیب
این نوشیدنی برای سلامتی بدن فواید مختلفی دارد می توان آن را به صورت روزانه با معده خالی نوشید تا باکتری ها و بیماری های ویروسی را از بین برد. سرکه سیب رشد پاتوژن های بد را متوقف می کند و دارای خواص ضد ویروسی و ضد التهابی است.
طرز تهیه این ترکیب مقوی
یک فنجان آب را بگذارید تا جوش بیاید سپس یک چهارم قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده، یک چهارم قاشق چای خوری زردچوبه، یک قاشق چایخوری عسل را به آن اضافه کنید اجازه دهید این ترکیب به مدت 2 دقیقه بجوشد، سپس نوشیدنی را صاف کرده و بگذارید تا خنک شود حالا نوبت اضافه کردن یک قاشق چایخوری سرکه سیب است.
زردچوبه و زنجبیل موجود در این نوشیدنی دارای خواص ضد میکروبی، آنتی بیوتیکی و ضد التهابی است و این موارد باعث افزایش تعداد گلبول های سفید خون در بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.
آب سیب، چغندر و هویج
برای تهیه این نوشیدنی یک عدد چغندر کوچک، یک عدد سیب کوچک و یک عدد هویج متوسط با مقداری برگ نعناع و 1 لیتر آب نیاز است، سپس تمام این مواد را با آب در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید برای افزایش طعم و مزه اش می توانید مقداری نمک صورتی به آن اضافه کنید.
نوشیدنی سیب، چغندر و هویج یکی از سالم ترین معجون هایی است که برای تقویت سیستم ایمنی و کاهش وزن بدن مفید است. این ترکیب برای دفع سموم از بدن و جوان سازی آن یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود، همچنین این نوشیدنی غنی از مواد مغذی برای مدت طولانی تری شما را سیر نگه می دارد بنابراین باعث می شود بیش از حد غذا نخورید.
مترجم: الهه زارعی
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ