بهترین مواد غذایی در کاهش وزن سریع تر

Shabnam Khesal
آیا به دنبال ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به روند کاهش وزن خود هستید؟ غذاهای خود را هوشمندانه انتخاب و باهم ترکیب کنید تا به هدف خود برای لاغری زودتر دست پیدا کنید. به گزارش ایندیاتایمز، ممکن است از بسیاری از افراد شنیده باشید که کاهش وزن روشی زمان بر است و هیچ راه میانبری برای آن وجود ندارد. […]
آیا به دنبال ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به روند کاهش وزن خود هستید؟ غذاهای خود را هوشمندانه انتخاب و باهم ترکیب کنید تا به هدف خود برای لاغری زودتر دست پیدا کنید.
به گزارش ایندیاتایمز، ممکن است از بسیاری از افراد شنیده باشید که کاهش وزن روشی زمان بر است و هیچ راه میانبری برای آن وجود ندارد. در حقیقت آنها درست می گویند، اما واقعیت دیگر این است که می توانید به راحتی با پیروی از برخی از ترفندهای ساده مانند انتخاب صحیح غذاها و جفت کردن آنها کنار یکدیگر سرعت روند لاغری خود را افزایش دهید. وقتی نوبت به لاغری می رسد دو ماده غذایی می توانند بهتر از یک ماده غذایی عمل کنند چراکه با هم می توانند مواد مغذی بیشتری را برای بدن شما تامین کنند و در این حالت با افزایش احساس سیری کالری بیشتری بسوزانید. برای کمک به دستیابی به هدف کاهش وزن خود در اینجا چند تا از بهترین ترکیب غذایی است که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

تخم مرغ و اسفناج

تخم مرغ ها سرشار از پروتئین با کیفیت بالا هستند و غذایی مغذی و دوستدار کاهش وزن به شمار می آید، اما اگر ماموریت شما کاهش وزن است اسفناج را به ترکیب تخم مرغ خود اضافه کنید تا از مزایای این املت خوشمزه برای کاهش وزن بهره مند شوید. طبق نتایج یک مطالعه داشتن اسفناج غنی از آهن با تخم مرغ می تواند به افراد کمک کند تا وزن بیشتری را کم کنند.

سبزی برگ سبز با روغن زیتون


برای مهار گرسنگی بین وعده های غذایی انتخابی بهتر از یک کاسه سالاد تازه از سبزی های سالم با ترکیب مقداری روغن زیتون نیست. سبزیجات برگ دار و روغن زیتون هر دو غذای مناسب و سالمی هستند، اما اگر با هم ترکیب شوند می توانند روند کاهش وزن شما را دو برابر کنند. روغن زیتون سرشار از چربی های اشباع نشده به شما کمک می کند تا احساس گرسنگی را از بین ببرید و سبزیجات برگ دار احساس سیری را در شما افزایش می دهند، همچنین افزودن روغن در سالاد به افزایش جذب مواد مغذی از گیاهان سبز کمک می کند.

سیب با کره بادام زمینی

سیب و کره بادام زمینی یک غذای کلاسیک مناسب برای کاهش وزن محسوب می شود. کره بادام زمینی سرشار از چربی های اشباع نشده و چند چربی غیر اشباع است که می تواند شما را سیرتر نگه دارد و متابولیسم انسولین را بهبود بخشد، همچنین سیب غنی از فیبر است که می تواند باعث احساس سیری شود ترکیب این دو با هم می تواند یک میان وعده عالی برای کاهش وزن ایجاد کنند.

چای سبز با لیمو

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی ها برای افراد علاقه مند به کاهش وزن است. این یک نوشیدنی کم کالری و حاوی آنتی اکسیدان است که به شما کمک می کند چربی بیشتری بسوزانید و کیلوگرم های اضافی را سریع تر حذف کنید. نتایج چندین مطالعه نشان می دهد نوشیدن چای سبز 2 تا 3 بار در روز ممکن است به تقویت متابولیسم کمک کند، همچنین می تواند باعث از دست رفتن وزن اضافی شود. برای اینکه تاثیر چای سبز بیشتر شود مقداری آبلیموی تازه را به آن اضافه کنید. لیمو حاوی ویتامین c است که می تواند به بدن کمک کند مواد مغذی چای سبز را به روش بهتری جذب کند.
مترجم: الهه زارعی
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ