انگلیس زیر سایه ویروس جدید انگلیسی

حسام آرین
حمل بار و ورود مسافران از انگلیس به فرانسه با انجام آزمایش کرونا و منفی بودن جواب آن از روز چهارشنبه پس از آنکه فرانسه طی تدابیر شدید بهداشتی پیرامون نسخه جدید ویروس کرونا انگلیس را منزوی کرده بود و هزاران راننده و مسافران را سرگردان کرده بود از سر گرفته می شود. خبرنگاران آسوشیتدپرس […]

حمل بار و ورود مسافران از انگلیس به فرانسه با انجام آزمایش کرونا و منفی بودن جواب آن از روز چهارشنبه پس از آنکه فرانسه طی تدابیر شدید بهداشتی پیرامون نسخه جدید ویروس کرونا انگلیس را منزوی کرده بود و هزاران راننده و مسافران را سرگردان کرده بود از سر گرفته می شود.

خبرنگاران آسوشیتدپرس قبل از طلوع آفتاب شاهد ورود کشتی به بندر کاله فرانسه بودند و قطارهایی که مسافران، بارها و اتومبیل را حمل می کردند اجازه داشتند دوباره از کانال مانش عبور کنند.
طبق توافق اواخر شب که پس از 48 ساعت مذاکره دیوانه وار میان مقامات فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا انجام شده افرادی که از انگلیس وارد خاک فرانسه می شوند باید آزمایش ویروس را که قادر به شناسایی نوع جدید آن است، انجام دهند. روز یکشنبه پس از اعلام نخست وزیر انگلیس که نوع جدید ویروس کرونا مسئول افزایش عفونت های جدید در لندن و جنوب انگلیس است شهروندان اروپایی و دیگر افراد در سراسر جهان شروع به انتقاد نسبت به محدودیت های مرزی کردند.


شرکتی که یورو تونل را اداره می کند روز چهارشنبه گفت رانندگان کامیون که در بزرگراه منتهی به بندر دوور انگلیس صف کشیده اند از نظر ویروس کرونا مورد آزمایش قرار می گیرند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا پس از طی مراحل پروتکل های بهداشتی به رانندگان اجازه ورود داده شود.
كاله يك مجراي اصلي در شمال فرانسه براي تجارت، حمل و نقل و مسافرت بين انگلستان است، بنابراین فرانسه به دنبال کشف ویروس جدید کرونا تصمیم گرفته بود برای محافظت از شهروندانش اقدامات ايمني شدیدی را انجام دهد.
محدودیت های سفر فرانسه خشم و نگرانی بسیاری را در انگلیس برانگیخته بود زیرا افراد در این مقطع از سال به ویژه برای میوه و محصولات تازه به پیوندهای تجاری بین کانال خود با این قاره بسیار متکی هستند.
مترجم: الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ