خرید گینر ایرانی در نبود گینر خارجی

حسام آرین
در واقع گینر نوعی مکمل بدن‌سازی است و معمولا بدن‌سازان آن را نوعی تکمیل کننده رژیم غذایی خود می‌دانند. این محصول برای افزایش وزن و عضله بسیار مفید است. خرید گینر بدون اطلاع از چگونگی مصرف آن و عوارض و مسائل مربوط به آن، اشتباه بزرگی است؛ چون برخی داروها و مکمل‌ها در بعضی افراد ممکن است […]
در واقع گینر نوعی مکمل بدن‌سازی است و معمولا بدن‌سازان آن را نوعی تکمیل کننده رژیم غذایی خود می‌دانند. این محصول برای افزایش وزن و عضله بسیار مفید است. خرید گینر بدون اطلاع از چگونگی مصرف آن و عوارض و مسائل مربوط به آن، اشتباه بزرگی است؛ چون برخی داروها و مکمل‌ها در بعضی افراد ممکن است عوارض مضر و خطرناکی را ایجاد کند .به همین جهت قبل از خرید گینر یا هر مکمل دیگری اول در مورد آن تحقیق کنید و سپس آن را خریداری و مصرف نمایید. قیمت گینر نیز نسبت به سایر مکمل‎ها با توجه به خاصیت و اثر‌گذاری بالایی که دارد بسیار مناسب است. شما می‌توانید بهترین مارک گینر را از داروخانه آنلاین باهمانه تهیه کنید. قیمت گینر ایرانی موجود در این داروخانه بسیار مناسب بوده و خاصیت آن نسبت به مشابه خارجی، یکی بوده و حتی بهتر از مشابه خارجی آن نیز است. اگر قصد خرید مکمل بدنسازی از نوع  گینر را دارید برای آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کاربرد و مزیت‌های پودر گینر

گینر دارای مزایا و فواید زیادی است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛
  • گینرها غنی از کربوهیدرات‌ها هستند.
این کربوهیدرات‌ها انرژی بسیار زیادی را برای ورزشکاران تولید می‌کنند. ورزشکارانی که به تمرینات سخت و بالای ورزشی مبادرت دارند جهت دریافت انرژی مورد نیاز بدن خود بهتر است مصرف گینر را در برنامه هفتگی خود قرار دهند تا با مصرف این پودر از خستگی عضلانی و ضعف بدن در امان بمانند و عضلاتی ورزیده و قوی را برای خود بسازند.
  • پودر گینر حاوی پروتئین وی با کیفیت بالا است.
این مکمل‌ها حاوی پروتئین وی با کیفیت بالا و مفید برای بدن هستند. که یکی از مزیت‌های فوق‌العاده عالی برای مکمل به شمار می‌آید. در بعضی مس گینرها ترکیباتی همچون چربی‌های مفید نیز وجود دارد که مناسب کسانی است که دنبال یک وزن ایده‌آل هستند.
  • پودر گینر به بهبود و رشد عضلات کمک می‌کنند.
این پودر شگفت‌انگیز به رشد و بهبود عضلات بسیار کمک کرده و مناسب افرادی است که دنبال یک رژیم منظم و کارآمد هستند؛ زیرا با خرید پودر گینر و مصرف آن در مدت کوتاهی نتیجه بسیار مطلوبی را کسب خواهید کرد. شما در طول تمرین، به تمرکز و نظم در روند ریکاوری عضلات نیازمند هستید. پس از مصرف پودر گینر غافل نباشید.
  • پودر گینر حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی متعددی است.
این پودرها ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدنتان را تأمین کرده و باعث سلامت شما و تناسب اندامتان می‌گردد. اگر از آن افرادی هستید که تناسب اندام برایتان مهم است به شما خرید گینر را پیشنهاد می‌دهیم. چون علاوه بر خاصیت عضله‌سازی و افزایش وزن، منبع غنی از ویتامین نیز محسوب می‌گردند و با خوردن این مکمل نیاز به مصرف مولتی ویتامین‌ها ندارید. وجود ویتامین و مواد معدنی علاوه بر تناسب اندام به سلامت پوست و مو و سلامتی اعضای بدن شما نیز کمک زیادی کرده و یکی از مواد اصلی مورد نیاز بدن محسوب می‌گردند.
  • گینرها سرشار از فیبر هستند.
فیبر سبب می‌شود که شما دچار نفخ شکم نشوید و به راحتی غذای خود را هضم کنید که این خود عاملی برای سلامتی بدن و داشتن تناسب اندام است .این مکمل‌ها چه از نوع معمولی باشد یا بهترین مارک گینر، در ترکیبات آن‌ها به مقدار زیاد فیبر موجود است. در نتیجه در مصرف این پودرها دچار مشکل در هضم غذا نخواهید شد و همیشه بدنی سالم و پر انرژی خواهید داشت. قیمت پودر گینر با توجه به فواید بالایی که دارند در مقایسه با سایر مکمل‌ها بسیار مناسب است. در کل می‌توان گفت قیمت گینر ایرانی از مشابه خارجی آن بسیار باصرفه‌تر است؛ چون هزینه‌های اضافی کالاهای وارداتی از آن کسر می‌گردد. علاوه بر آن می‌توان به اصل بودن آن نیز مطمئن بود. برای خرید مکمل بدنسازی، به داشتن لیبل وزارت بهداشت حتما توجه کنید تا محصولی غیراصل را خریداری نکنید. در ضمن گینرها معمولا بر حسب وزن، ترکیبات، برند و نوع کیفیت قیمت‌گذاری می‌شوند. حتما رژیم تمرینی مناسبی را در پیش بگیرید و از مصرف بی‌رویه این پودر خودداری کنید. مصرف این پودر بدون تمرین فقط باعث افزایش بی‌رویه وزن و چربی بدنتان می‌شود. داشتن تمرین منظم و رژیم غذایی مناسب به شما در بدست آوردن وزنی ایده آل و بدنی سالم کمک می‌کند.

تفاوت غذایی گینر افزایش وزن و گینر عضله ساز

گینرها در دو مدل در بازار وجود دارد؛ یا باعث افزایش وزن می‌شوند یا عضله‌ساز هستند. هدف هر دو گینر افزایش کالری اضافی و تأمین مواد معدنی، آمینو اسیدها و درشت مغذی‌ها برای بدن است. این دو گینر فقط از لحاظ عددی در مقادیر مواد مغذی موجود در این پودرها با هم تفاوت دارند. مقدار پروتئین مورد نیاز عضله‌سازی در گینر عضله‌ساز بسیار بیشتر از گینر افزایش وزن است. در مقابل مقدار کالری مورد نیاز در گینرهای افزایش وزن بسیار بیشتر از گینرهای عضله‌ساز است. هنگام خرید پودر گینر باید توجه داشته باشید که هدفتان از مصرف آن به چه منظور است و پودری را تهیه کنید که مناسب بدن شما باشد. گینرهای افزایش وزن، سرشار از کربوهیدراتند؛ بخاطر همین به مقدار زیاد تولید انرژی می‌کنند و باعث می‌شوند که از تمرینات شدید ورزشی احساس خستگی نکنید. پودرهای گینر عضله‌ساز سرشار از فیبر هستند و به سیستم گوارش شما و هضم غذایتان بسیار کمک می‌کند. بهترین زمان برای مصرف گینر قبل از خواب یا بعد از بیدار شدن و بعد از تمرینات ورزشی می‌باشد؛ چون در این زمان بدن شما نیاز به دریافت کالری دارد.

عوارض مصرف پودر گینر

قبل از خرید گینر از سلامت گوارش خود اطمینان حاصل کنید و در صورت داشتن مشکلات گوارشی حتما با پزشک معالج مشورت نمایید. این پودر در برخی افراد که دچار مشکلات گوارشی یا حساسیت هستند ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که شامل موارد زیر است:
  • ایجاد مشکلات و بیماری‌های گوارشی در برخی افراد در درازمدت نمایان میشود.
  • اگر با آب مصرف شود ممکن است در برخی افراد مشکلات روده‌ای ایجاد کند.
  • امکان افزایش چربی وجود دارد.
  •  اگر یک برنامه روتین و منظم ورزشی نداشته باشید مصرف این پودر ممکن است موجب تجمع چربی‌های غیرضروری در بدنتان شده و در نتیجه شما را دچار افزایش وزن کند.
برای خرید پودر گینر سعی کنید از بهترین مارک پودر گینر که در داروخانه آنلاین باهمانه وجود دارد استفاده کنید، قیمت گینر ایرانی بسیار مقرون ‌به‌ صرفه‌تر و پایین‌تر از قیمت پودر گینر نوع خارجی آن است. برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت خرید پودر گینر به سایت باهمانه مراجعه کرده و از راهنمایی‌های مشاورین این سایت بهره‌مند شوید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ