درمان شقاق با بهترین روش (لیزر)

حسام آرین
بیماری شقاق یا فیشر از آن دسته بیماری هایی می باشد که برای افراد مشکلات زیادی به بار می آورد. بنابراین آنها باید به دنبال بهترین و سریع ترین روش جهت درمان شقاق خود باشند. یکی از انواع بیماری هایی که درد و خونریزی زیادی در ناحیه مقعد برای افراد به وجود می آورد، بیماری […]
بیماری شقاق یا فیشر از آن دسته بیماری هایی می باشد که برای افراد مشکلات زیادی به بار می آورد. بنابراین آنها باید به دنبال بهترین و سریع ترین روش جهت درمان شقاق خود باشند. یکی از انواع بیماری هایی که درد و خونریزی زیادی در ناحیه مقعد برای افراد به وجود می آورد، بیماری شقاق می باشد. دلایل به وجود آمدن این بیماری متنوع است و در هر فردی می تواند به وجود آید، بنابراین باید با استفاده از بهترین روش های شناخته شده این بیماری را درمان نمایند. آن دسته از افرادی که شدت بیماری شقاق کمتری دارند و ناحیه زخم شده در مقعد آنها کوچک است، می توانند این بیماری را با استفاده از روش های خانگ درمان کرده و سریع هم درمان شوند. اما در برخی از موارد امکان دارد که شدت زخم در این ناحیه بیشتر باشد و بر همین اساس باید برای درمان شقاق، آن را جراحی نمایند.

انواع روش های جراحی بدون خطر

روش های جراحی بسیار زیادی برای درمان فیشر وجود دارد که هر یک از این روش ها بر اساس قوانین و اصول مشخص شده ای روی درمان بیماری افراد به کار گرفته می شوند. هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند که برخی از آنها هم همراه با درد و خونریزی می باشد. فرد زمانی که شدت بیماری اش بیشتر می شود، بدون شک به دنبال بهترین روش جراحی بیماری است که درد زیادی نداشته باشد و بتواند درد بیماری او را کمتر کند. بنابراین باید بدانید در بین انواع روش های جراحی شقاق یکی از بهترین آنها درمان با لیزر می باشد. بسیاری از افراد امکان دارد پرسش های زیادی در مورد این روش درمانی و شیوه انجام دادن آن داشته باشند که برخی از مهمترین این پرسش ها را همراه با پاسخ برای شما بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این روش درمانی داشته باشید.

آیا عمل شقاق با لیزر برای بیمار درد به همراه دارد ؟

یکی از مهمترین مزیت هایی که درمان شقاق با لیزر برای بیماران دارد، این است که آنها هیچ درد و خونریزی در این روش درمانی احساس نمی کنند. روش های دیگر جراحی که با استفاده از تیغ و قیچی است، بدون شک درد و خونریزی بیشتری دارد، اما باید بدانید که این روش درمانی نه تنها درد ندارد، بلکه شما بعد از انجام دادن این عمل جراحی می توانید به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنید. همین امر یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن به شمار می رود که بسیاری از افراد شاید از آن اطلاعی نداشته باشند. برخی از افراد به قدری در طول این بیماری اذیت می شوند که تنها می خواهند با استفاده از بهترین روش تنها درد خود را از بین ببرند. درمان به وسیله لیزر یکی از بهترین و مطمئن ترین شیوه های درمانی به شمار می رود که شما می توانید از آن برای درمان بیماری شقاق خود استفاده کنید. نگران درد این روش جراحی هم نباشید، چرا که این روش هیچ دردی را برای شما به همراه ندارد.

هزینه لیزر برای درمان بیماری شقاق زیاد است ؟

یکی دیگر از مهمترین پرسش هایی که افراد زمان انتخاب شیوه درمان شقاق با لیزر دارند یان است که هزینه آن چقدر می باشد. از آنجایی که لیزر یکی از روش های نوین برای درمان بیماری شقاق می باشد، بسیاری از افراد بر این باور هستند که باید هزینه بالایی را برای درمان بیماری خود پرداخت کنند. اما شما باید بدانید که شما برای انجام دادن این روش نیازی نیست هزینه بالایی را پرداخت کنید و با کمترین هزینه قادر خواهی بود که سریعا بیماری خود را بهبود ببخشید. اینکه شما در چه مرحله ای از دوره بیماری خود به پزشک مراجعه کنید در هزینه های شما تاثیر بسیار زیادی دارد. در واقع اگر شدت بیماری شما زیاد باشد و پزشک زمان زیادی را به از بین بردن آن بیماری اختصاص دهد، امکان دارد که هزینه بیشتری را پرداخت کنید. ولی اگر شدت بیماری شما کمتر باشد بدون شک هزینه کمتری را هم برای درمان آن پرداخت خواهید کرد. هزینه درمان شقاق شما بسته اینکه در کلینیک و یا مطب درمان آن را انجام  دهید متفاوت می باشد. شما اگر این روش درمان را برای از بین بردن بیماری خود استفاده کنید بدون شک دیگر هزینه های زیادی را برای دوران بعد از بیماری پرداخت نمی کنید. آن دسته از افرادی که روش های سنتی جراحی را برای درمان بیماری خود انتخاب می کنند، بدون شک باید هزینه های دیگری را که مربوط به دوران نقاهت شان می باشد را هم پرداخت کنند.

عمل لیزر شقاق چگونه انجام می گردد ؟

استفاده از لیزر برای درمان شقاق به دو صورت است و پزشک در این مورد به خوبی می داند که باید کدام یک از آن روش ها را برای درمان بیماری شما انتخاب کند. آن دسته از افرادی که شدت بیماری شان بسیار زیاد است تنها با استفاده از لیزر پر توان درمان می شوند، اما آن دسته از افرادی که شدت بیماری شان کمتر است تنها با استفاده از لیزر کم توان درمان می شوند.  زخم شقاق با استفاده از لیزر به خوبی ترمیم می شود و بافت های آسیب دیده هم درمان می گردد. اینکه شدت زخم شما چقدر است و پزشک باید از چه روشی برای درمان بیماری شما استفاده کند، بسته به نظر پزشک دارد که آن را به شما اعلام خواهد کرد.

آیا نیاز به دوره نقاهت دارید ؟

در واقع باید بدانید یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از روش درمانی لیزر برای درمان شقاق دارد، این است که شما برای انجام دادن آن نیازی به دوره نقاهت ندارید. شما بعد از اینکه این روش درمانی را برای درمان بیماری خود انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست که در بیمارستان بمایند، بلکه در همان لحظه مرخص می شوید.

آیا باید در بیمارستان بستری شوید ؟

شما زمانی که روش درمانی لیزر را برای بیماری شقاق خود انتخاب کنید، پزشک به صورت سرپایی عمل شما را انجام می دهد. بنابراین نیازی نیست که زمان زیادی بگذارید تا در بیمارستان پیش از عمل بستری شوید. شما می توانید با استفاده از این روش بعد از جراحی به خانه خود بروید و اصلا نیازی نیست که در بیمارستان بستری شوید. همین مورد یکی از مهمترین مزیت هایی است که افراد  از آن بهره مند می شوند. بستری شدن در بیمارستان برای بسیاری از افراد خوشایند نیست و مایل نیستند که در بیمارستان بستری شوند.

از خدمات کیلینیک تهرانی ما مشاوره بگیرید

خدمات کلینیک تهرانی شامل درمان کلیه بیماری های نشیمنگاهی مانند، بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول، زگیل و آبسه مقعدی، با استفاده از لیزر ( بدون درد و دوران نقاهت ) و تحت نظر پزشک متخصص می باشد. هدف اصلی این مرکز درمان قطعی و رضایت کامل بیمار می باشد. تمامی کادر درمانی و تجهیزات برای رفاه حال شما عزیزان همیشه در بهترین حالت آماده خدمت رسانی هستند. آدرس ما :میدان ونک، خیابان ملاصدرا، مابین خیابان شیرازی و شیخ بهائی، پلاک ۱۴۶، طبقه دوم، واحد ۳ و ۴ برای گرفتتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای ۰۹۱۲۰۲۲۵۹۵۴ ۰۲۱۸۸۷۷۹۱۴۸ ۰۲۱۸۸۸۵۶۹۷۲ تماس بگیرید . ساعت پاسخگویی : از ۸ صبح لغایت ۱۱ شب  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ