روند رشد موها بعد از کاشت مو چگونه است و چقدر طول می کشد؟

حسام آرین
چقدر از عمل های زیبایی اطلاعات دارید؟ آیا طرفدار اینگونه عمل ها هستید؟ معمولا همه افراد زیبایی و جوانی را دوست دارند. به همین دلیل هر کاری انجام می دهند که آن را حفظ کنند. عمل های زیبایی که امروزه انجام می شود مانند کاشت مو به جذابیت شما می افزاید. با کیلینک رویان سلامت […]
چقدر از عمل های زیبایی اطلاعات دارید؟ آیا طرفدار اینگونه عمل ها هستید؟ معمولا همه افراد زیبایی و جوانی را دوست دارند. به همین دلیل هر کاری انجام می دهند که آن را حفظ کنند. عمل های زیبایی که امروزه انجام می شود مانند کاشت مو به جذابیت شما می افزاید. با کیلینک رویان سلامت همراه باشید. همان طور که می دانید روزانه تعدادی از مو های شما به طور طبیعی می ریزد، اما در مواقعی پیش می آید که این ریزش ها از حد معمول بیشتر می شود و حجم آن روی سر شما کاهش میابد. بنابر این مجبور هستید که سراغ عمل کاشت برای مو های خود بروید. در این راه باید بدانید که پروسه درمانی شما ممکن است کمی طولانی شود .و بعد از عمل به مراقبت هایی نیاز داشته باشید. با توجه به اینکه همه عمل های زیبایی از جمله تزریق چربی به صورت و کاشت نیاز به مراقب های بعد از عمل دارد باید برای بهبود این عمل ها صبور باشید. در ادامه مقاله برای شما اطلاعات بیشتری راجع به عمل کاشت آورده ایم. اگر دوست دارید که آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید، تا پایان مقاله همراه ما باشید و از این مطالب مفید استفاده کنید.

رشد موها بعد از کاشت چقدر طول می کشد؟

هنگامی که شما تصمیم به کاشت مو می گیرید، باید بدانید که این دوره درمانی طولانی خواهد بود و نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد. رشد موهای کاشته شده بستگی به ژنتیک، نوع کاشت وغیره خواهد داشت. بنابراین باید بیان کرد که این دوره برای همه افراد یکسان نخواهد بود. با این حال به طور کلی چند مرحله در مدت زمان طولانی باسد پشت سر گذاشته شود که مو های کاشته شده به خوبی رشد کنند و عمل شما نتیجه بخش باشد. بسیاری از افراد فکر می کنند که پس از کاشت باید مو هایشان در طول یک یا دو ماه به سرعت رشد کند. این افراد کاملا در اشتباه هستند. قبل از عمل کاشت باید در جلسات مشاوره با پزشک درباره این موضوع صحبت کنند.

روند رشد موها پس از کاشت چگونه است؟

همانطور که می دانید، کاشت مو نیاز به یک دوره بسیار طولانی دارد که مو های کاشته شده به خوبی رشد کنند. در ادامه روند این دوره را برای شما توضیح خواهیم داد.

هفته اول چه اتفاقی می افتد؟

مهم ترین مرحله پس از عمل کاشت هفته اول محسوب می شود؛ زیرا در این مدت فولیکول های موی کاشته شده در جای خود قرار می گیرند. ممکن است قسمت هایی که مو در آنجا کاشته شده، دچار تورم و قرمزی شود. در این صورت نیازی نیست که نگران باشید. این مسئله در بسیاری از افراد اتفاق می افتد و کاملا طبیعی است. معمولا در این مدت موهای کاشته شده شما از ساقه می ریزد، اما فولیکول های آن در جای خود باقی می ماند.

هفته دوم چگونه است؟

قرمزی هایی که در هفته اول برای شما ایجاد شده بود، به مرور کاهش می یابد. ممکن است پوسته هایی را روی سر خود مشاهده کنید که کاملا طبیعی خواهد بود و با یک شست و شوی صحیح از بین می رود. توجه داشته باشید در این مرحله مهم ترین چیز استفاده از دارو های تجویز شده توسط پزشک است. این دارو ها به رشد مو های شما کمک خواهد کرد؛ بنابر این سعی کنید مصرف آن ها را درست طبق دستور پزشک انجام دهید و در آن سهل انگاری نداشته باشید.

ماه دوم تا چهارم

تا یک ماه اول ممکن است موهای کاشته شده شما دچار ریزش شود، اما از ماه دوم قرمزی و تورم پوست سر به طور کلی از بین می رود و موها دوباره شروع به رشد می کند. در صورتی که این مو ها باز هم کم پشت بود، اشکالی ندارد و در ماه‌های آینده این مسئله جبران خواهد شد.

ماه پنجم تا نهم

در ماه های پنجم تا نهم بعد از کاشت مو رشد آن ها به حدی می رسد که نیاز به کوتاه کردن دارید. همچنین پوست سر شما دوباره مانند قبل از عمل خواهد شد و پوسته های آن از بین می رود. در این ماه ها نیز کم حجمی مو ها به چشم می خورد، اما در اواخر دوره درمان به کلی جبران خواهد شد.

سال اول کاشت

سال اول بعد از کاشت همه مشکلاتی که برای افراد ایجاد می شود، از بین خواهد رفت و موها در تمام قسمت های سر رشد خود را آغاز می کنند. در این مرحله دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت و مطمئن خواهید بود که عمل با موفقیت انجام شده است.

بهترین عمل کاشت را در رویان سلامت تجربه کنید

یکی از مهم ترین مسائلی که در عمل های زیبایی اهمیت دارد، یافتن مرکز زیبایی مطمئن خواهد بود. کلینیک روبان سلامت جزو بهترین مراکز به حساب می آید که سالانه افراد زیادی را به سمت خود جلب می کند. افرادی که به دنبال عمل زیبایی هستند، باید در یافتن کلینیک و پزشکی متخصص همه دقت خود را به کار ببرند. در صورتی که این مرحله به درستی انجام نشود، امکان دارد نتیجه دلخواهی برای شما حاصل نشود. همچنین کسانی که به دنبال انجام عمل زیبایی مانند کاشت هستند، باید در این راه صبور باشند. عمل های جراحی دیگر مثل تزریق چربی به صورت یکی دیگر از خدمات کلینیک رویان سلامت است. مراقبت های بعد از عمل کاشت بسیار مهم است و در صورتی که این مراقبت ها به درستی انجام نشود، عمل کاشت شما بی نتیجه خواهد ماند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ