لیست مواد غذایی که اندازه سینه را افزایش می دهند

Shabnam Khesal
اغلب زنان طی سال های اخیر به چند دلیل از جمله اعتماد به نفس بالاتر و زیبایی دنبال افزایش سایز پستان های خود هستند. پیشرفت در زمینه علم پزشکی گزینه هایی مانند جراحی را برای بزرگ تر کردن سایز پستان فراهم کرده است، اما متاسفانه این امر هزینه زیادی دارد که باعث می شود نخستین گزینه انتخابی بسیاری از زنان نباشد، اما همیشه این سوال که چگونه می توان به طور طبیعی اندازه پستان های خود را افزایش داد برای اغلب زنان مطرح است. به گزارش تایمز سوفاندیا، آیا واقعا غذاهایی وجود دارد که بتواند به بزرگ شدن پستان به شما کمک کند؟
اغلب زنان طی سال های اخیر به چند دلیل از جمله اعتماد به نفس بالاتر و زیبایی دنبال افزایش سایز پستان های خود هستند. پیشرفت در زمینه علم پزشکی گزینه هایی مانند جراحی را برای بزرگ تر کردن سایز پستان فراهم کرده است، اما متاسفانه این امر هزینه زیادی دارد که باعث می شود نخستین گزینه انتخابی بسیاری از زنان نباشد، اما همیشه این سوال که چگونه می توان به طور طبیعی اندازه پستان های خود را افزایش داد برای اغلب زنان مطرح است. به گزارش تایمز سوفاندیا، آیا واقعا غذاهایی وجود دارد که بتواند به بزرگ شدن پستان به شما کمک کند؟

آنچه باید بدانید اینجاست

اندازه پستان یک زن به طور متوسط در طول زندگی خود 6 برابر تغییر می کند و فقط بعد طی کردن دوران بارداری و شیردهی به طور کامل بالغ می شود. بسیاری از تغییرات به آرایش ژنتیکی، سبک زندگی و وزن بدن فرد بستگی دارد. ورزش صحیح، رعایت سبک زندگی سالم و دقیق، صحیح غذا خوردن، ماساژ و تکنیک های بزرگ شدن از جمله راه هایی است که یک زن برای داشتن پستان های بزرگ می تواند داشته باشد.
همانطور که گفته شد گزینه های مقرون به صرفه و طبیعی هم وجود دارد که به شما کمک می کند بدن مطلوبی را که می خواهید داشته باشید. از آنجا که خطر عوارض جانبی این گزینه ها نیز کمتر است شاید ارزش یکبار امتحان را داشته باشند. اگر به دنبال گزینه های غذایی هستید که بتوانند به شما در این امر کمک کند در اینجا یک راهنمای مفید برایتان جمع آوری شده است.

غذاهایی که اندازه پستان را افزایش می دهند

رژیم غذایی تفاوت زیادی در فرم بدن ایجاد می کند. اندازه پستان به میزان دو هورمون در بدن یعنی استروژن و پروژسترون بستگی دارد. مواد مغذی مانند برم و منگنز علاوه بر کمک برای باروری زنان و مردان در تسریع جذب هورمون ها از طریق غذاهایی که می خورید نیز تاثیر دارند، بنابراین غذاهای شما باید دارای تعادل مناسبی از فیتواستروژن ها، پروژسترون ها، منگنز، مواد معدنی کمیاب باشند که سلامتی شما را مورد حمایت قرار دهند.
اگر به دنبال روش های طبیعی و مفید برای افزایش سایز پستان های خود هستید 10 ماده غذایی برتر که ضمن تنظیم عملکرد هورمونی به شما کمک می کنند پستان های بزرگ تری داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.

شیر

مصرف شیر به دلایل مختلف برای افراد در هر سنی توصیه می شود. برای زنانی که تمایل به داشتن پستان های بزرگ تری دارند نیز گزینه غذایی بهتری به غیر از شیر وجود ندارد. شیر حاوی مقادیر هورمون های تولید مثل مشابه از جمله استروژن، پروژسترون و حتی پرولاکتین با بدن انسان است که همه برای باروری و افزایش اندازه پستان گزینه مفیدی هستند، همچنین جریان خون را در پستان ها تحریک می کنند.
به غیر از شیر گزینه های لبنی دیگری مانند پنیر و ماست نیز وجود دارند که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. برای افرادی که از لبنیات متنفر هستند یا رژیم گیاهخواری دارند شیر سویا منبع غذایی فوق العاده ای محسوب می شود. آنها حاوی ایزوفلاون های اساسی هستند که با تقلید از سطح استروژن اندازه کاپ را افزایش می دهند، بنابراین اطمینان حاصل کنید به طور روزانه مقدار متوسطی از آن را مصرف می کنید.

آجیل و دانه ها

مصرف یک مشت آجیل همیشه گزینه مفیدی محسوب می شود. جدا از ویتامین ها و مواد معدنی کمیاب که قلب و مغز را سالم نگه می دارند مغزها و دانه ها مقدار مناسبی چربی و پروتئین دارند که رشد پستان را تقویت می کنند. برخی از بهترین آجیل ها و دانه ها گردو، بادام هندی، بادام زمینی و پیکن هستند. دانه هایی مانند تخمه آفتابگردان، کدو تنبل و تخم کتان نیز به تحریک و تعادل سطح استروژن در بدن کمک می کنند. بعلاوه، آنها به روش های مختلف به غذاهای شما می توانند اضافه شوند.

غذای دریایی

مصرف غذاهای دریایی به زنان در سنین باروری توصیه می شود. گزینه های غذاهای دریایی مانند صدف، ماهی چرب، جلبک دریایی و میگو دارای امگا 3 و منگنز هستند که عملکرد هورمونی بدن را هماهنگ می کنند. از این رو اگر زنی بخواهد پستان های بزرگ و برجسته ای داشته باشد به طور معمول این گزینه ها بهترین کمک ها محسوب می شوند. از دیگر فواید غذاهای دریایی می توان به تولید مثل بهتر و حل مشکلات باروری اشاره کرد.

مرغ

خیلی ها نمی دانند، اما خوردن مرغ برای عملکرد بهتر تولید مثل شما گزینه مفیدی است. مرغ پر از مواد مغذی قوی است که سرعت استروژن را در بدن با سرعت بالایی افزایش می دهد، بنابراین برای داشتن پستان های بزرگ تر می توانید آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

دانه شنبلیله

شنبلیله یک ابر غذای سنتی است که برای کاهش وزن و حتی مادران شیرده توصیه می شود زیرا تولید شیر مادر را تحریک می کند. جالب اینجاست مصرف منظم عصاره دانه شنبلیله به اندازه کاپ مناسب در زنان کمک می کند. دانه شنبلیله منبع غنی از فیتواستروژن است که با تحریک جریان خون به غدد شیری بعد از پیری کمک می کند تا رشد کنند. عصاره دانه شنبلیله به صورت کپسول/ روغن به راحتی در دسترس است که می توان به طور مرتب از آن استفاده کرد تا تفاوت را در اندازه پستان های خود مشاهده کنید.

گوشت لخم

گوشت بدون چربی یا کم چرب فواید زیادی دارد و سالم ترین نوع گوشت محسوب می شود. اگر فردی می خواهد اندازه نیم تنه بالای خود را افزایش دهد مصرف آن گزینه خوبی محسوب می شود زیرا دارای پروتئین و چربی سالم است که به اندازه و ظاهر بهتر پستان ها کمک می کند.

روغن های سالم

همه روغن ها برای مصرف مضر نیستند و باید بدانید از روغن ها فقط برای ماساژ منظم پستان استفاده نمی شود بلکه می توان آنها را در رژیم غذایی خود نیز گنجاند. اگر از منبع خوبی از روغن ترجیحا از نوع آووکادو/ زیتون استفاده می کنید طی چند هفته رشد پستان را مشاهده خواهید کرد. چربی های سالم همانطور که در بالا ذکر شد برای تقویت رشد غدد پستانی گزینه های بسیار عالی هستند. با این حال، فقط به یاد داشته باشید به میزان متعادل آنها را مصرف کنید و روغن های با کیفیت بخرید.

عدس قرمز

عدس قرمز که اغلب در آشپزخانه های هند استفاده می شود منبع خوبی از فیتواستروژن است. عدس قرمز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید که منبع پروتئینی برای افزایش اندازه پستان به طور طبیعی است

سبزی های برگ سبز و میوه

اگر تصور می کنید سبزی های برگ سبز فقط برای سلامتی مفید هستند باید بگوییم اشتباه می کنید زیرا مصرف منظم آنها باعث رشد نیم تنه بالا و جذابیت بیشتر آنها می شود. سبزی های دارای برگ سبز ارزش غذایی بالایی دارند که نه تنها منبع فیتواستروژن های طبیعی محسوب می شوند بلکه با متعادل کردن عملکرد هورمونی به رشد و بازسازی بافت های پستان کمک می کنند، همچنین به کاهش سرعت پیری کمک می کنند که با گذشت زمان رخ می دهد. گزینه هایی مانند کلم پیچ، اسفناج، کلم بروکلی، شاهی، کلم و کاهو رومین همه برای شما مفید هستند. هدف داشتن حداقل 3 تا 4 وعده سبزی های برگ سبز به طور منظم باشد. به همین ترتیب برخی میوه های استروژن ساز نیز وجود دارند که می توانید بیشتر از آنها مصرف کنید که می توان از آنها به توت، گیلاس، زغال اخته، آلو ، سیب اشاره کرد.
مترجم: الهه زارعی
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ