هفت لباس ضروری برای کمد بهاره دختر بچه‌ ها

Shabnam Khesal
با رسیدن بهار و به دنبال آن تابستان وقت عوض کردن لباس‌های داخل کمد بچه‌ها می‌رسد و باید لباس‌های تازه‌ای در آن قرار داد. در این مقاله با هفت لباس ضروری برای کمد بهاره و تابستانه دختر کوچولوها و نکاتی مهم درباره آن‌ها آشنا خواهید شد. 1.   تی شرت در انواع رنگ‌ها تی شرت‌های نخی […]

با رسیدن بهار و به دنبال آن تابستان وقت عوض کردن لباس‌های داخل کمد بچه‌ها می‌رسد و باید لباس‌های تازه‌ای در آن قرار داد. در این مقاله با هفت لباس ضروری برای کمد بهاره و تابستانه دختر کوچولوها و نکاتی مهم درباره آن‌ها آشنا خواهید شد.

1.   تی شرت در انواع رنگ‌ها

تی شرت‌های نخی رنگی جزو لباس‌های ضروری کمد هر دختر بچه‌ای هستند. این تی‌شرت‌ها را می‌توانید در سه نوع متفاوت تهیه کنید:
  • تی شرت نخی با رنگ‌های شاد
  • تی شرت نخی با رنگ‌های خنثی(سفید، توسی، بژ، سرمه‌ای)
  • تی شرت نخی طرح‌دار
هر کدام از این موارد در مواقع خاص خودشان به کار می‌آیند. برای مثال تی شرت‌هایی با رنگ‌های خنثی را می‌توانید با هر رنگ لباسی ست کنید و تی شرت‎‌های طرح‌دار با عکس کارتون مورد علاقه یا نوشته مورد علاقه دخترتان جزو ترندهای 2021 است.

2.   دامن در انواع قدها

بعید است بتوانید دختر بچه‌ای را پیدا کنید که دلش نخواهد دامن‌های زیبا داشته باشد. دامن های دخترانه شیک و راحت انواع و اقسام مدل‌های مختلف را دارد؛ از مدل‌های توری که محبوب‌ترین مدل‌ها برای بچه‌ها هستند گرفته تا مدل‌های خال خالی، فون و پیلی دار، همگی جزو مواردی هستند که می‌توانند در کمد دخترهای کوچولو قرار بگیرند. مسئله دیگر در مورد دامن‌ها قد آن‌هاست؛ سه سایز اصلی دامن‌ها شامل دامن بلند، میدی و کوتاه می‌شود. نکته مهم این است که دامن کوتاه را می‌توان برای استایلینگ بهتر با جوراب شلواری ساق شلواری همراه کرد. دامن بلند هم بهتر است تا بالای مچ پا قرار بگیرد تا مبادا زیر پای بچه‌ها قرار گرفته و منجر به زمین خوردن آن‌ها شود. دامن‌های میدی هم معمولا تا روی زانو می‌آیند. داشتن یک عدد از هر کدام از این دامن‌ها برای کمد دخترهای کوچک و حتی مادرهای‌شان ضروری است.

3.   تاپ های رنگی

با رسیدن تابستان و گرمای شدید هیچ لباسی بهتر از یک تاپ نخی خنک نمی‌تواند مانع از گرما زدگی دختر کوچولوی شما شود، بنابراین بهتر است این نکات مهم را بخوانید. تاپ‌های مختلف با بندهای پهن و نازک گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای دخترک‌تان تهیه کنید. قانون رنگ تی شرت دخترانه، درباره تاپ دخترانه هم صدق می‌کند و می‌توانید از رنگ‌های شاد، خنثی و مدل‌های طرح‌دار برای تاپ‌هایی که تهیه می‌کنید، استفاده کرده و استایلی متنوع برای فرزندتان بسازید. دقت داشته باشید که جنس تاپ دخترانه حتما باید نخی باشد و به کار رفتن هر گونه مواد نایلونی در آن منجر به عرق‌سوز شدن پوست کودکان در اواخر بهار و سراسر تابستان خواهد شد.

4.   بلوزهای آستین بلند

برای روزهای بهاری که هوا هنوز کمی خنک است و برای طراحی استایل‌های شیک و متنوع داشتن بلوزهای متنوع در کمد دختر کوچولوی شما ضروری است. بلوز آستین بلند هم بهتر است که از الیاف طبیعی تهیه شود. این بلوز را می‌توانید با انواع دامن، شلوار جین، شلوارک و دامن شلواری ست کنید و با اضافه کردن مواردی مثل کت تک، ژیله بلند و جوراب شلواری استایلی جذاب برای دختر کوچولوی‌تان بسازید.

5.   شلوارک‌های آزاد و رها

نمی‌شود که از استایل بهاره و تابستانی صحبت کرد و اسمی از انواع شلوارک نخی و اسپرت دخترانه نیاورد. شلوارک‌های انواع متنوعی دارند، بعضی‌هایشان برای استایل اسپرت مناسب هستند، بعضی برای فعالیت‌های ورزشی بچه‌ها طراحی شده‌اند و به آن‌ها احساس راحتی می‌دهند و بعضی دیگر هم با داشتن جزئیات خاص می‌توانند استایل‌های شیک و مجلسی بسازند. قد شلوارک به طور کلی کوتاه یا تا روی زانو است و جنس آن می‌تواندنخی، مخملی و جین باشد. کاربردی‌ترین جنس برای این لباس ضروری در کمد دختران شلوارک نخی و شلوارک جین است. شلوارک نخی و کتانی برای استفاده در منزل یا بیرون از منزل در روزهای گرم مناسب است، از شلوارک مخمل می‌توان برای طراحی استایل نیمه رسمی کودکان کمک گرفت و شلوارک جین برای انواع موقعیت‌های کژوال و نیمه رسمی بسته به سایر لباس‌ها مناسب خواهد بود.

6.   شلوار جین

احتمال جا انداختن شلوار جین از کمد دخترانه خیلی کم است؛ اما نکته‌ای که باید در مورد این شلوار در نظر داشت رنگ و سایز آن است.
  • بهتر است برای بهار و تابستان فرزندتان یک دست شلوار جین آبی تیره یا سرمه‌ای و یک دست شلوار جین آبی روشن تهیه کنید. این دو مورد را می‌توانید با انواع بلوز، تاپ و تی شرت ست کنید.
  • استفاده از شلوار جین‌های تنگ طی سال‌های اخیر زیاد دیده می‌شود. نکته مهم این است که بدن بچه‌ها در سنین پایین بسیار حساس است و پوشیدن شلوارهای تنگ برای آن‌ها مناسب نخواهد بود. بنابراین سعی کنید یا زمان استفاده از جین تنگ را برای آن‌ها به شدت محدود کنید یا از ابتدا برایشان شلوار جین‌های راحت و آزاد بخرید.

7.   پیراهن یکسره بهاره

یک پیراهن بهاره با رنگ‎‌‎های روشن و پاستلی و جنس نخی بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه برای دخترک‌هایی است که دوست دارند هم‌شکل این فصل شوند. طیف‌های روشن رنگ‌هایی مثل صورتی، هلویی، سبز، آبی و زرد بر بستری از رنگ‌های ختثی مثل سفید، توسی آبی و سرمه‌ای معمولا پیراهن‌هایی بسیار زیبا خلق می‌کنند که دختر بچه‌ها عاشق‌شان خواهند شد.    
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ