روش های آنلاین پیدا کردن دکتر متخصص اعصاب در سایت های نوبت دهی بیمارستان ها و پزشکان

حسام آرین
آیا می دانستید که با استفاده از روش های آنلاین و با استفاده از سایت های معتبر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رزرو و دریافت نوبت برای ویزیت یک دکتر متخصص مغز و اعصاب کنید؟ در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این موضوع کسب کنید […]
آیا می دانستید که با استفاده از روش های آنلاین و با استفاده از سایت های معتبر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رزرو و دریافت نوبت برای ویزیت یک دکتر متخصص مغز و اعصاب کنید؟ در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این موضوع کسب کنید تا بتوانید در هر زمان و زمانی اقدام به رزرو نوبت به صورت کاملا اینترنتی کنید! اما قبل از آن که بخواهید اقدام به دریافت نوبت به صورت اینترنتی کنید باید بتوانید بهترین متخصص را از میان چندین نفر به خوبی تشخیص دهید که در این خصوص در مقاله نحوه استفاده از سایت های نوبت دهی بیمارستان جهت رزرو وقت پزشک مغز  و اعصاب ، به صورت مفصل صحبت نموده ایم، با این حال حتما به این مقاله مراجعه کنید تا بتوانید بهترین متخصص اعصاب را انتخاب کنید.

دکتر متخصص مغز و اعصاب کیست؟

متخصص مغز و اعصاب یا Neurologist به متخصصی گفته می شود که دوره 7 ساله پزشکی عمومی و 4 ساله رزیدنتی را پشت سرگذاشته و امروز از آن به عنوان یک متخصص مغز و اعصاب یاد می شود و می تواند بیماری هایی از قبیل ام اس MS ، انواع سردرد (میگرن ، سردرد های تنشی ، سردرد های خوشه ای و …)، تشنج ، صرع های عروقی مغز ، فلج ، کمر درد های مزمن ، سکته مغزی و … را تشخیص و درمان کند. جالب است بدانید که یک متخصص قادر به تشخیص ، کنترل و درمان بیماری های عصبی یا مشکلات عصبی می باشد.

آشنایی با مهم ترین بیماری های مغز و اعصاب

دسته مغز و اعصاب به دلیلی ارتباط کامل با عصب و مغز انسان، بیماری های گسترده ای را در خود جای می دهد که برخی از آن ها به صورت کامل ارتباط زیادی با سلامت جان شما خواهند داشت. از این رو از مهم ترین بیماری های این دسته می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • اختلالات حافظه مانند آلزایمر
  • انواع سردرد
  • بیماری های حرکتی مانند پارکینسون
  • اختلال تکلم و صحبت کردن
  • بیماری های ستون فقرات
  • انواع لرزش و تومور دست
  • اختلالات خواب شامل بی خوابی و نداشتن خواب عمیق
  • اختلالات اعصاب محیطی
  • بیماری های درگیر کننده ی میلین مغز مانند ام اس
 

چه زمانی باید به یک نورولوژیست مراجعه کنیم؟

بیماری های مغز و اعصاب عموما پیشرونده هستند و با مراجعه زود هنگام می توان از گسترش آن ها جلوگیری نمود، از این رو هنگامی که اولین مشخصات و علائم بروز بیماری در افراد پدیدار گشت، توصیه می کنیم حتما در اولین فرصت به یک نورولوژیست مراجعه شود تا فرایند تشخیص و درمان به بهترین شکل ممکن انجام شود. از جمله علائمی که می تواند در  مراجعه زودهنگام شما تاثیر به سزایی داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود که هرکدام از این موارد خود می تواند باعث بروز بیماری های خطرناکی برای سلامت جسم و جان انسان باشد:
  • گیجی
  • سرگیجه
  • انواع سردرد ( میگرن، کلاستر، تنشی، …)
  • اختلال در راه رفتن و تعادل
  • تشنج
  • بیهوشی گذرا
  • پایین آمدن سطح هوشیاری
  • مشکل و اختلال در حس لامسه، بینایی، بویایی و همچنین حواس 5 گانه

چگونه متخصص مغز و اعصاب خوب پیدا کنیم؟ + بررسی روش آنلاین

هنگامی که شاهد بروز علائم بیماری های مغز و اعصاب بودید، باید در اسرع وقت به جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید تا آن ها با بررسی روند بیماری شما بتوانند بررسی های تخصصی ای را انجام دهند. از این رو انتخاب متخصص همواره می تواند از میان تعدد پزشکان و متخصصان کار بسیار سختی باشد! اما شما می توانید به صورت اینترنتی و کاملا آنلاین سوابق و رزومه یک پزشک متخصص مغز و اعصاب را مشاهده و بررسی کنید. همچنین می توانید نظرات سایر بیمارانی که به جهت درمان و یا تشخیص بیماری نزد پزشک مربوطه ویزیت داشته اند را بخوانید تا بتوانید پس از بررسی این موارد انتخابی درست و کاملا ایده آل داشته باشید. از دیگر مزیت های رزرو و دریافت نوبت به صورت آنلاین این است که شما می توانید در هر زمان و مکانی که قرار دارید، موقعیت رزرو و دریافت نوبت را مشاهده کرده و یک زمان به خصوص و مشخصی را از میان زمان های باقیمانده برای خود انتخاب کنید تا در ساده ترین حالت ممکن اقدام به رزرو و دریافت نوبت کنید. برای این منظور تنها کافی است به سایت پذیرش 24 مراجعه کرده و اطلاعات کامل تری را در این خصوص به دست آورید! حتی شما می توانید به صورت تلفنی و یا متنی نیز با ارائه مستندات لازم، در خصوص بیماری خود و راهکار های درمانی آن با متخصص مربوطه مشاوره هایی کاملا تخصصی و ایده آل را داشته باشید تا بتوانید بدون مراجعه به مطب، فرایند درمانی خود را شروع کنید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ