نحوه انتخاب بهترین گن برای بعد از عمل لیپوماتیک و لیپوساکشن

حسام آرین
پوشیدن گن لاغری مناسب یکی از مهمترین موارد در دوران نقاهت پس از عمل لیپوماتیک و لیپوساکشن است. این امر به کاهش تورم و نگه داشتن بدن در بهترین شکل ممکن کمک می‌کند و در پی آن بهترین نتیجه را خواهید داشت. این اتفاق تنها در صورت پوشیدن گن پس از عمل جراحی ممکن است رخ دهد.
  نحوه انتخاب بهترین گن برای بعد از عمل لیپوماتیک و لیپوساکشن   پوشیدن گن لاغری مناسب یکی از مهمترین موارد در دوران نقاهت پس از عمل لیپوماتیک و لیپوساکشن است. این امر به کاهش تورم و نگه داشتن بدن در بهترین شکل ممکن کمک می‌کند و در پی آن بهترین نتیجه را خواهید داشت. این اتفاق تنها در صورت پوشیدن گن پس از عمل جراحی ممکن است رخ دهد. چرا شما مجبور به پوشیدن گن پس از عمل جراحی هستید و چگونه بهترین گن را برای لیپوساکشن انتخاب کنید؟ قبل از جراحی، پزشک به شما با توجه به جنسیت‌تان، گن زنانه یا گن مردانه ی بعد از عمل جراحی تجویز می‌کند که باید برای خرید آن اقدام کنید. این گن باید بعد از عمل، به مدت معلوم و بطور مداوم پوشیده شود. حالا این سوال پیش می‌آید که چرا باید گن بپوشید و از کجا متوجه شوید که چه گنی باید خریداری کنید؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد. لیپوساکشن و لیپوماتیک چربی زیر پوستی را که بین پوست و عضله قرار دارد از بین می برد. پس از وقوع این امر، مایعات در نهایت در فضای خالی جمع می‌شود. گن پس از عمل جراحی به ناحیه محل انجام لیپوساکشن فشار آورده و و باعث پراکنده شدن مایعات جمع شده در زیر پوست می‌شود.

هنگام خرید گن پس از عمل جراحی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از سفارش گن‌، حتما با مشاور متخصص برای انتخاب نوع گن و سایز مناسب مشورت کنید تا در روند درمان‌تان اختلال ایجاد نشود. انتخاب گن بر اساس نوع عمل جراحی متفاوت است و گن هر قسمت از بدن با قسمت دیگر فرق دارد. اگر در چندین ناحیه لیپوساکشن و لیپوماتیک انجام داده‌اید، ممکن است به بیش از یک گن پس از عمل جراحی نیاز داشته باشید. هنگامی که انتخاب و خرید گن پس از عمل جراحی ، چند نکته را باید به خاطر بسپارید: رنگ گن: بعد از عمل، ممکن است هنوز تخلیه آب میان‌بافتی ادامه داشته باشد و این مواد به لباس نشت پیدا کند. این مسئله اغلب در گن‌های عمل جراحی که رنگ آنها روشن است قابل مشاهده است. این موضوع می‌تواند برای برخی نگران کننده باشد. بنابراین بیشتر توصیه می‌شود پس از عمل از گن‌های رنگ تیره استفاده شود. قابل شستشو باشد: به دلیل اینکه ممکن است گن با مایعات دفعی بدن کثیف شود، بنابراین لباسی تهیه کنید که قابل شستشو باشد. مناسب: هنگام خرید گن پس از عمل جراحی، حتما کش‌سانی گن را با کشیدن گن امتحان کنید. اگر گن، شل باشد و نتواند فشار لازم را به بدن وارد کند، تجمع مایعات و تورم را در ناحیه عمل شده خواهید داشت. گن باید مانند سوتین ورزشی یا لباس ورزشی، تنگ باشد. اما زمانی که دچار احساس سوزن سوزن شدن و یا قطع جریان خون شدید، گن‌تان تنگ است و باید عوض شود. راحتی: بعد از انجام لیپوساکشن، شما در تمام طول روز و شب باید گن را به تن داشته باشید (به جز هنگام استحمام). بنابراین، اطمینان از راحتی گن مهم است. در حالی که گن فشار زیادی را به بدن وارد می‌کند، شما نباید هنگام به تن داشتن گن دردی احساس کنید. پارچه: جنس گن بعد از عمل جراحی باید از پارچه مناسب باشد. به دلیل بادوام و قابل تنفس بودن پارچه‌های کشی، معمولا گن‌ها، با این نوع پارچه دوخته می‌شوند. پارچه‌های گن باید رطوبت را از پوست دور نگه دارند، بناتبراین باید فاقد الیافی مثل پنبه باشند تا از تحریک پوستی جلوگیری کند. اگر به آلرژی پوستی مبتلا هستید بهتر است از گن‌ها پلاستیکی استفاده نکنید. موارد ذکر شده نکاتی بود که هر شخص برای تهیه گن بعد از عمل جراحی باید مدنظر داشته باشد. اگر بعد از انجام عمل جراحی لیپوساکشن و لیپوماتیک، به شما توصیه شده است که گن بپوشید، جهت انتخاب محصول مناسب می‌توانید با مشاوران ماهان مدیکال، با شماره تلفن 02122220577  تماس حاصل نمایید (روزهای شنبه تا چهارشنبه: 9 تا 17، روزهای پنجشنبه: 9 تا 13)  و یا برای ثبت سفارش آنلاین به آدرس www.MahanMedical.com مراجعه نمایید.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ