چه افرادی باید از کرم‌های آبرسان استفاده کنند؟

حسام آرین
انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی در برخی مواقع بدون در نظر گرفتن نیاز پوست انجام می‌شود و خب این می‌تواند در مورد برخی محصولات، باعث آسیب‌های پوستی شود. قرار گرفتن بر سر دوراهی خریدهای این مدلی می‌تواند کمی افراد را دچار گمراهی کند و در نهایت نتوانند تصمیم درستی برای خرید خود بگیرند.
انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی در برخی مواقع بدون در نظر گرفتن نیاز پوست انجام می‌شود و خب این می‌تواند در مورد برخی محصولات، باعث آسیب‌های پوستی شود. قرار گرفتن بر سر دوراهی خریدهای این مدلی می‌تواند کمی افراد را دچار گمراهی کند و در نهایت نتوانند تصمیم درستی برای خرید خود بگیرند. کرم‌های صورت، انواع آبرسان، مرطوب کننده‌های بدن و صورت، لوسیون یا پمادهایی برای خشکی پوست و پوست‌های حساس، و حتی کرم‌های درمانی و روشن کننده در میان محصولاتی قرار دارند که مصرف کننده باید در میان اینها محصول مورد نیز خود را انتخاب کند و حتی در مورد انتخاب برند نیز باید تصمیم گیری کند. کرم‌های ضد آفتاب و همچنین محصولات ضد پیری را نیز به این لیست اضافه کنید. سرسام آور است. بنابراین، چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا آبرسان برای شما مناسب است یا خیر؟ در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد و به شما می‌گوییم که آیا برای مصرف آبرسان مناسب هستید یا خیر. همچنین به شما درباره بهترین برند بازار یعنی کرم ها و بمب های آبرسان کامان خواهیم گفت.

آبرسان برای چه افرادی مناسب است؟

انتخاب یک آبرسان بدون توجه به نوع پوست شما، چرب، خشک یا ترکیبی از هر دو، یک امر ضروری است. اگر دچار خارش یا خشکی پوست هستید، باید حتما به خرید آبرسان اقدام کنید. هیالورونیک اسید ماده‌ی اصلی تمام آبرسان‌ها است که باعث آبرسانی عمیق پوست صورت می‌شود و در واقع پوست را هیدراته می‌کند. یکی از مهم‌ترین محصولات بهداشت و مراقبت پوست که هر فردی چه خانم و چه آقا باید همیشه در کیف لوازم پوستی خود داشته باشد، آبرسان و رطوبت رسان است. مسلما اگر به پوست خود اهمیت می‌د‌هید و در برنامه خود مراقبت‌های روزانه از پوست را به طور مرتب انجام می‌دهند، می‌دانید که آبرسان نقش مهمی در شاداب و هیدراته نگه داشتن پوست دارد. در واقع آبرسان‌های خوب و با کیفیت، پایه و اساس تمام روتین‌های پوستی هستند و شما قبل از خرید هر محصول پوستی باید در مورد خرید این محصول تصمیم بگیرید و برند آن را انتخاب کنید.

رهنمودهایی برای خرید آبرسان

سعی کنید که برای خرید آبرسان ابتدا در مورد این محصول اطلاعات کافی به دست آورید و این اطلاعات را با نوع پوست خود تطبیق دهید. همان‌طور که گفتیم هیالورونیک اسید ماده‌ی اصلی تمام آبرسان‌ها است؛ آبرسان‌هایی که علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی آنتی اکسیدان مانند چای سبز، بابونه، انار یا عصاره ریشه شیرین بیان هستند به خوبی می‌توانند پوست را شاداب کنند و باعث شادابی پوست می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها به خنثی سازی رادیکال‌های آزاد، مولکول‌های تجزیه کننده سلول‌های پوست، کمک می‌کنند. اگر پوست شما مستعد آکنه است، باید به دنبال آبرسانی باشید که در ترکیبات آن مواد سَد کننده منافذ نداشته باشد. برای این منظور اسیدهای آلفا هیدروکسی بهترین ماده برای این مدل پوست‌ها در آبرسان‌ها هستند. اما کسانی که پوست خشکی دارند باید به دنبال آبرسانی باشند که علاوه بر هیالورونیک اسید، دی متیکون نیز داشته باشد که به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند. گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، پروتئین‌ها و اوره همچنین به جذب آب به پوست کمک می‌کنند. پوست‌های حساس باید به دنبال آبرسانی باشند که بو و عطر زیادی نداشته باشد. برای افرادی که دارای آلرژی هستند نیز، بهتری است که سراغ آبرسان‌هایی بروند که ماده‌های تشکیل دهنده آن کمتر از دیگر آبرسان‌ها و به اصطلاح محدود باشد.

بهترین برند برای خرید آبرسان

کامان برند شناخته شده‌ای است که در تولید محصولات خود از بهترین تجهیزات و مواد استفاده می‌کند و به همین دلیل توانسته که امتحان خود در بازار محصولات مراقبت از پوست را پس دهد. در میان تمام محصولات کامان که همه پرطرفدار هستند، بمب آبرسان آن بسیار شناخته شده و محبوب است. بمب آبرسان کامان از مواد عالی و درجه یک ساخته شده است که کارایی و رطوبت رسانی به پوست آن باعث شده که افراد بسیار سخت‌گیر در انتخاب محصولات پوستی نیز، این محصول را برای روتین پوستی خود انتخاب کنند. بمب آبرسان کامان برای هر نوع پوست یک محصول عالی است و هر نوع پوستی یک آبرسان خاص به خود را دارد. بمب آبرسان کامان دارای ویتامین ب کمپلکس است و به صورت عمیق پوست را رطوبت رسانی می‌کند. همچنین دارای خاصیت تنظیم چربی پوست است.

نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان

نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان پیچیده و سخت نیست. شما ابتدا باید پوست خود را از هر گونه آلودگی و آرایشی پاک کنید. این کار را می‌توانید هم با میسلار و هم با دستمال مرطوب و پاک کنند‌ها انجام دهید و یا حتی ترکیب تمام این موارد را استفاده کنید. مرحله بعد زدن ماسک و یا لایه بردار در روتین پوستی است. البته این مورد به صورت روزانه انجام نمی‌شود و شما به صورت روزانه باید بعد از شستشو، وقتی صورت کمی نم دارد آبرسان را روی صورت خود بزنید. پس از اینکه آبرسان به خوبی به خورد پوست رفت و جذب شد، می‌توانید باقی کرم‌های روتین پوستی خود را بزنید. کرم آبرسان کامان به دلیل بافت سبکی که دارد، خیلی سریع جذب پوست می‌شود.

بمب‌های آبرسان کامان را از کجا بخریم؟

خرید محصولات مراقبت از پوست باید با وسواس بالا و همچنین دقت بسیار انجام شود. لوکس ایرانا بزرگترین فروشگاه آنلاین در زمینه لوازم بهداشتی است که با تکیه بر تضمین اصل بودن کالا، توانسته است در زمینه جلب اعتماد مشتری در مورد کیفیت کالاها و همچنین خرید محصول اصل قدم بردارد. خرید از لوکس ایرانا این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین محصولات را از برترین برندهای حال حاضر بازار تهیه کنید و در مورد اصالت کالاها نیز اطمینان داشته باشید. بنابراین برای خرید محصولات کامان و بمب آبرسان کامان می‌توانید به لوکس ایرانا مراجعه کنید و کالای خود را با بهترین قیمت بخرید و آن را رایگان در خانه و یا هر محل دیگری تحویل بگیرید.    
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ