معرفی بهترین کلینیک زیبایی در کرج

حسام آرین
می توان به جرات گفت کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و لیزر در ایران نیز است که با مجوز وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی که در پایینتر اشاره شده فعالیت می کند. هدف […]
می توان به جرات گفت کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و لیزر در ایران نیز است که با مجوز وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی که در پایینتر اشاره شده فعالیت می کند. هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه  با شعار" زیبا به سبک خودت " ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان است. در این کلینیک پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه ها و بهترین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین زیبــایی و لیزر روز دنیا از قبیل لیزر الکساندرایت موتوس دکا 2020 ایتالیا ، آر اف فرکشنال اکسپلور دنو2021 کره ، الکساندرایت اگین دکا 2021 ایتالیا ، هایفو دابلو گلد 2019 کره  و کندلا جنتل مکس پرو آمریکا و بسیاری دیگر تجهیزات پیشرفته به کار گرفته شده است که در نوع خود یک مجموعه بی نظیر در ایران است و به همین دلیل سالانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از کشورهای آلمان، سوئد، نروژ و آمریکا و کشورهای همسایه مثل ترکیه و عراق و امارات متحده عربی برای کارهای زیبایی خود به این کلینیک مراجعه می کنند به دلیل همین موضوع در تعطیلات مانند ژانویه، وقت های کلینیک از ماه ها قبل رزرو شده است.

شاخصه های انتخاب بهترین کلینیک زیبایی کرج

دستگاه های پیشرفته ، مهارت دکتر انوشه و استفاده از مواد درجه یک از مهمترین شاخص های انتخاب این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج بوده است. پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک دکتر انوشه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی، تحت نظارت دکتر انوشه کامل ترین خدمات را با هدف زیبایی مطلوب شما و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می دهند. توجه داشته باشید کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر انوشه مهرشهر با تمرکز تخصص و ارائه روش های منحصر به فرد تنها درشهر کرج خدمات ارائه می دهد و هیچ شعبه ای در شهر تهران ندارد. در کلینیک زیبایی دکتر انوشه  نهایت همکاری را به لحاظ اولویت زمانی و نوبت دهی و حتی پذیرش در روزهای تعطیل و هم چنین به لحاظ مالی با مراجعه کنندگان دارد.
  • خدمات تا 8 شب ودر روز های تعطیل

شما هر روز هفته می توانید از 10 صبح تا 8 شب با وقت قبلی برای انجام کارهای زیبایی مراجعه کنید، حتی برای افراد شاغل امکان انجام برخی از کارهای زیبایی در روز جمعه نیز فراهم شده است.
  • خدمات همزمان به آقایان و خانم ها

آقایان هم مانند خانم ها می توانند از تمام خدمات کلینیک استفاده کنند و حتی برای لیزرآقایان نیز اپراتور آقا در مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه حاضر است.
  • مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه های جدید

تمام دستگاه های کلینیک از جدید ترین و بالاترین تکنولوژی می باشند که در نتیجه بیشترین کارایی و کمترین آسیب را برای شما به همراه دارند که باعث نتیجه بهتر با هزینه کمتر برای شما می شود.
  • روش‌ها و متد های زیبایی روز دنیا

دکتر انوشه تمام دوره ها و متد های جدید زیبایی را در کشورهای مختلف دنیا دیده اند و از جمله پزشکان دارای مهارت عالی در بحث زیبایی می باشند که به تمامی روش‌ها و متدهای حرفه‌ای در زمینه زیبایی اشراف کامل دارند و متد های منحصر به فرد خود را در زمینه زیبایی را دارند.
  • استفاده از مواد برند دارای تایید و مجوز

در کلینیک دکتر انوشه فقط و فقط از مواد درجه یک شامل دیسپورت و الانسه انگلیس ، نورونوکس ، رووفیل و نورامیس کره ، رویتاکر و پرفکتا فرانسه ، الیاکسین و نئوویا سوئیس ، آیدیا و پروفایلو ایتالیا و سایر برندهای معتبر با تاییدیه  FDA و مجوز دارو ایران استفاده می شود.
  • ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت

به نسبت کیفیت ارائه شده در این کلینیک از نظر مواد ، تجهیزات و مهارت پزشک بهترین قیمت را ارائه می دهد که این احترام به مشتری محسوب می شود و در نوع خود شایسته تقدیر است.
  • کادر متخصص و دوره دیده با مدارک حرفه ای

کلیه کادر درمان و اپراتور های لیزر کلینیک دکتر انوشه گواهینامه معتبر و مدارک تخصصی در حوزه خود را دارند که بین سایر کلینیک ها  از بارزترین ویژگی‌های منحصر به فرد این کلینیک است.
  • مشاوره پیش از کار زیبایی و لیزر
پیش از انجام کار زیبایی مشاوره‌های لازم به زیبا جویان داده می شود تا آگاهی کامل داشته باشند و حتی برای انجام لیزر موهای زائد نیز برای نتیجه بهتر و هزینه کمتر زیباجو توسط پزشک ویزیت انجام می شود تا اگر نیاز به تجویز دارو یا آزمایش قبل از انجام لیزر باشد حتما انجام شود تا در هزینه و زمان مراجعه کننده صرفه جویی شود.
  • نظم و اهمیت به مشتری و خدمات VIP
کلینیک پوست، مو  و لیزردکتر انوشه مهرشهر با سیستم  CRMبه صورت منظم در جهت کاهش اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی در یک فضای بزرگ بهترین خدمات VIP را ارائه می دهد. در این کلینیک چه خدماتی انجام می شود؟ تزریق بوتاکس شامل  لیفت ابرو ، رفع چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ، رفع خطوط خرگوشی روی بینی تزریق ژل شامل اصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم ، رفع لاغری صورت ، اصلاح و رفع خط خنده و غم ، اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی ، پرکردن و رفع گودی شقیقه  و کشیده شدن چشم و ابرو ، لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه ، فرم دهی و حجم دهی لب ، فرمدهی چانه ، زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت ، مادلینگ و کانتورینگ صورت اصلاح تخصصی فرم بینی بدون جراحی با تزریق ژل هیالاز برای اصلاح نا زیبایی لب ناشی ازتزریق اشتباه نخ کاگ برای لیفت صورت هایفوتراپی برای جوانسازی و لیفت  صورت و سفت شدن و رفع چروک گردن آراف فرکشنال برای رفع آکنه و اسکار، منافذ باز پوست مزونیدلینگ برای کاهش جای جوش و منافذ باز و روشن کننده مزوتراپی برای از بین بردن لک صورت کاهش افتادگی غبغب و کاهش حجم چربی غبغب با مزوتراپی رفع تعرق شدید زیر بغل و کف دست با بوتاکس لیزر موهای زائد بدن برداشتن خال و خال های عروقی با لیزر معرفی دکتر شقایق انوشه دکتر شقایق انوشه در سال ۱۳۹۰ با معدل الف از دانشگاه شهید بهشتی تهران رشته پزشکی فارق التحصیل شدند و در بیمارستان حضرت علی کرج دوران طرح طبابت خود را گذراندند و دوره های تخصصی زیبایی و مراقبت از پوست را در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علم و فرهنگ طی کرده اند. خانم دکتر شقایق انوشه پس از اخذ مدارک زیبایی از کشورهای فرانسه و کره و ترکیه به عنوان اولین پزشک مربی سازمان فنی و حرفه ای استان البرز و  مدرس آموزشگاه های مراقبت و زیبایی و میگرو پیگمنتیشن ادامه فعالیت دادند و با نه سال سابقه اعمال زیبایی در شهر تهران و کرج، یکی از متبحرترین پزشکان استان و مدرس دوره های زیبایی در شرکت آمیا آلمان و سازمان فنی و حرفه ای و نظام پزشکی شدند. شما در کنار تخصص و تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره در کلینیک زیبایی دکتر انوشه مهرشهر ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
معرفی بهترین کلینیک زیبایی کرج - یک پزشک

معرفی بهترین کلینیک زیبایی کرج - یک پزشک

1400-05-22 - 12:51 پاسخ

[…] الو دکتر […]

نبوی

نبوی

1400-05-17 - 15:34 پاسخ

من از تهران می یام کلینیک دکتر انوشه واقعا ایشون درجه هستن چنتا از دستگاه های این کلینیک تهران هم ندارن