راهنمای خرید رومیزی در اصفهان

حسام آرین
رومیزی یکی از وسایلی است که با استفاده از آن و با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم می‌توان دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان را دگرگون کرد. انتخاب مدل رومیزی ارتباط مستقیم با سبک دکوراسیون خانه دارد و از مدل‌های سنتی تا مدرن را می‌توان خریداری کرد. رومیزی‌های تولید شده در شهر اصفهان به دلیل داشتن طرح […]
رومیزی یکی از وسایلی است که با استفاده از آن و با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم می‌توان دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان را دگرگون کرد. انتخاب مدل رومیزی ارتباط مستقیم با سبک دکوراسیون خانه دارد و از مدل‌های سنتی تا مدرن را می‌توان خریداری کرد. رومیزی‌های تولید شده در شهر اصفهان به دلیل داشتن طرح و نقش‌های سنتی و قدیمی محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. اگر در شهر اصفهان زندگی می‌کنید یا به دنبال خرید سوغاتی بی‌نظیر و ارزشمند از شهر اصفهان هستید حتما این مقاله را معرفی کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را برای خرید رومیزی در اصفهان که یکی از بهترین سوغاتی‌های این شهر است راهنمایی کنیم. همراه ما باشید و با یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید رومیزی در اصفهان آشنا شوید.

ابتدا با انواع رومیزی سنتی اصفهان آشنا شوید

تا به حال در بازارهای سنتی و قدیمی اصفهان قدم زده‌اید؟ حتما رومیزی‌های بسیاری را دیده‌اید که هر کدام از آن‌ها نقش و نگاری خیره‌کننده دارند و نظر هر عابری را به خود جلب می‌کنند. رومیزی‌های اصفهان در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جمله رومیزی سوزن‌دوزی، ملیله دوزی، روبان دوزی، ترمه و قلمکار تهیه و تولید می‌شوند. البته در سال‌های اخیر رومیزی های فانتزی و رومیزی‌های مدرن که تلفیقی از طرح‌های جدید با پارچه‌های سنتی هستند نیز جایگاه قابل توجهی به دست آورده‌اند. در بین همه مدل‌های رومیزی دو مدل رومیزی ترمه و رومیزی یا سفره قلمکار اصفهان اصالت و قدمت بیشتری دارند. سفره قلمکار صادراتی اصفهان که یک صنایع دستی بین‌المللی است و رومیزی سنتی ترمه نیز بهترین یادگار و سوغات از نصف جهان و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین انواع رومیزی سنتی اصفهان به شمار می‌رود.

سفره قلمکار اصفهان، سوغاتی بی‌نظیر محصول دست هنرمندان اصفهانی

قلمکاری عبارتی فارسی و معادل کلمه چیت سازی است. قدمت هنر قلمکاری به دوران صفویان باز می‌گردد و به چاپ زدن نقش‌دار روی پارچه قلمکاری می‌گویند. در تولیدی سفره قلمکار اصفهان طرح‌ها و مدل‌های بسیاری از سفره‌ و رومیزی‌های قلمکار تهیه، تولید و روانه بازار می‌شوند. قسمت قابل توجهی هم از سفره قلمکار اصفهان به کشورهای دیگر به‌عنوان سوغات اصیل و صنایع دستی ایرانی صادر می‌شوند. سفره‌های قلمکار قبلا در ابعاد و شکل‌های مربع، مستطیل یا دایره تولید می‌شدند. اما این روزها به شکل رانر رومیزی نیز تولید می‌شوند. رانرها بیشتر در خانه‌هایی به کار می‌روند که دکوراسیونی امروزی و مدرن دارند. تلفیق پارچه‌های سنتی با رانرهای مدرن ایده‌ای نو در فضای خانه و زیباتر شدن محیط به وجود می‌آورد.

رومیزی ترمه اصفهان، انتخابی ویژه علاقه‌مندان به دکوراسیون سنتی ایران

هنر بافت ترمه مربوط به دوران زرتشتیان است. پارچه ترمه در شهر یزد بیشتر از هر شهر دیگری تولید می‌شود. اما در شهری مانند اصفهان نیز هنرمندان با ذوق اقدام به ترمه بافی‌های بی‌نظیری می‌کنند که با استفاده از آن انواع رومیزی ترمه، روبالشی، کوسن، روتختی، سفره و سجاده و جانماز تولید می‌شود. ترمه پارچه‌ای گرانبها است که از نخ‌های ظریفی مانند ابریشم بافته می‌شود. با توجه به نوع نخ و دستبافت بودن قیمت رومیزی سنتی اصفهان که با استفاده از ترمه تولید می‌شود بیشتر از سایر رومیزی‌های دیگر است.

 خرید انواع رومیزی سنتی و مدرن از فروشگاه‌های قدیمی شهر اصفهان

حالا که با انواع رومیزی سنتی اصفهان که در مدل‌های قدیمی و مدرن تولید می‌شوند آشنا شدید،‌ بهتر است با فروشندگان معتبر رومیزی در اصفهان نیز آشنا شوید. چرا باید حتما فروشندگان معتبر را بشناسید؟‌ چون رومیزی‌هایی مانند ترمه و سفره قلمکار اصفهان توسط برخی از افراد به صورت تقلبی نیز تولید و فروخته می‌شوند. به همین دلیل اگر قصد تهیه رومیزی سنتی ترمه یا سفره قلمکار اصفهان را دارید باید حتما از فروشندگان شناخته شده خرید کنید. فروشگاه صفائی اصفهان که به صفاهوم نیز شناخته می‌شود یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های منسوجات خانگی در شهر اصفهان است. تاسیس فروشگاه صفاهوم به 80 سال پیش بازمی‌گردد و در حال حاضر 3 شعبه فعال در سراسر شهر اصفهان دارد. همشهریان اصفهانی می‌توانند انواع رومیزی‌های ناهارخوری، جلو مبلی، میز عسلی، رومیزی مربع،‌ رومیزی ضد لک و رانر رومیزی را از این مجموعه خریداری کنند. البته قابل ذکر است فروشگاه صفاهوم انواع رومیزی ترمه را با گارانتی اصالت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. اگر در شهر اصفهان زندگی نمی‌کنید و قصد خرید محصولات صفاهوم را دارید نگران نباشید. از طریق وب سایت صفاهوم می‌توانید در هر نقطه از ایران بزرگ که هستید هم کالاهای مورد نظرتان را سفارش دهید. برای آشنایی با وب سایت اینترنتی فروشگاه صفائی قسمت بعدی را حتما مطالعه کنید.

جدیدترین و مدرن‌ترین رومیزی را از سایت‌های اینترنتی با قیمت مناسب بخرید

خریدهای اینترنتی امروزه سهم بزرگی از خریدهای حضوری را به خود اختصاص داده‌اند. دلیل این موضوع هم تمایل افراد جامعه به پیشگیری از اتلاف وقت، هزینه و انرژی است. حالا تصور کنید محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید توسط یک فروشگاه قدیمی در یک شهر دیگر به فروش برسند. در چنین شرایطی بهترین راهکار به جای سفر به یک شهر دور،‌ خرید اینترنتی است. البته خریدهای آنلاین باید از سایت‌هایی که نمادهای الکترونیکی و اعتماد دارند انجام شود. فروشگاه صفائی اصفهان برای دسترسی راحت همه هم‌وطنان عزیز به محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سال‌های اخیر اقدام به راه‌اندازی وب سایت اینترنتی خود به آدرس safahome.com کرده است. در حال حاضر امکان خرید انواع رومیزی سنتی اصفهان یا رومیزی‌های جدید و مدرن در این سایت برای شما فراهم شده است. البته به جز رومیزی انواع محصولات ترمه مانند روتختی، سجاده و جانماز را نیز می‌توانید در سایت مشاهده کنید و سفارش دهید. برای علاقه‌مندان به خریدهای اینترنتی یک مژده خوشحال کننده داریم. مجموعه صفاهوم به دلیل تامین رفاه بیشتر برای مشتریان خود، هزینه ارسال محصولات و سفارشات را به هیچ شهری دریافت نمی‌کند. به عبارت دیگر بدون نیاز به هزینه پست و ارسال کالا می‌توانید انواع منسوجات خانگی از تشک و روتختی تا رومیزی و لوازم تزیینی جهیزیه را در سایت صفاهوم خریداری کنید.

قیمت رومیزی سنتی اصفهان چقدر است؟

قیمت رومیزی سنتی اصفهان با توجه به اینکه محصول دست هنرمندان و استادکاران اصفهانی است با انواع رومیزی‌های دیگر متفاوت است. چون از نظر ابعاد و مدل با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین مدل‌های دیگر رومیزی که از پارچه‌های نخی یا چرمی تولید شده‌اند نیز هر کدام قیمت متفاوتی از یکدیگر دارند. برای اطلاع از قیمت رومیزی سنتی اصفهان یا سایر مدل‌های رومیزی و رانر بهتر است همین حالا به سایت صفاهوم مراجعه کنید. فروشگاه صفاهوم محصولات خود را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد تا همه هم‌وطنان امکان خرید محصولات اصل و درجه یک را داشته باشند.

رومیزی سنتی ترمه و سفره قلمکار صادراتی اصفهان را از صفاهوم بخرید

در این مقاله شما را برای خرید رومیزی در اصفهان راهنمایی کردیم. حالا دیگر می‌دانید در فروشگاه صفائی اصفهان می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین جدیدترین مدل‌های رومیزی را خریداری کنید. در این فروشگاه از رومیزی سنتی ترمه تا رومیزی‌های چرم، اکلیلی و رانر قابل سفارش و خریداری است. عروس خانم‌ها هم می‌توانند زیباترین مدل‌های رومیزی را برای جهیزیه خود سفارش دهند تا هم دکوراسیونی شیک داشته باشند و هم از میزها در برابر ساییدگی و ضربه مراقبت کنند. اگر برای خرید رومیزی در اصفهان یا انواع منسوجات خانگی، لوازم پارچه‌ای آشپزخانه، کالای خواب و کالای حمام به راهنمایی نیاز داشتید از طریق شماره تلفن 32223334-031 با کارشناسان صفاهوم تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید و چیدمان جهیزیه به نوعروسان عزیز در سراسر ایران هستند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ