آیا می‌توان از بادی اسپلش به جای عطر استفاده کرد؟

حسام آرین
داشتن پوستی خوشبو که به اندازه کافی طراوت دارد بی شک برای هر خانمی جذاب است. چند سالی است که محصولی جدید و فوق العاده در لاین محصولات مراقبت از پوست جای خودش را حسابی باز کرده و محبوب دلهاست؛ بادی اسپلش محصولی خوشبو، مرطوب کننده و بادوام که می‌تواند تا مدت ها بوی مطبوع […]
داشتن پوستی خوشبو که به اندازه کافی طراوت دارد بی شک برای هر خانمی جذاب است. چند سالی است که محصولی جدید و فوق العاده در لاین محصولات مراقبت از پوست جای خودش را حسابی باز کرده و محبوب دلهاست؛ بادی اسپلش محصولی خوشبو، مرطوب کننده و بادوام که می‌تواند تا مدت ها بوی مطبوع و دلنشینی برای شما به ارمغان بیاورد.

ترکیب بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش ترکیب سبک و رقیقی از آب، الکل، روغن و مرطوب کننده‌های طبیعی و گاه به همراه عصاره‌های خوشبو کننده یا نمونه‌های دارای اسانس از عطرهای مشهور است؛ خصوصا انواع عطر زنانه. این ترکیب نه عطر و ادکلن است و نه اسپری. فقط می‌توان نام بادی اسپلش روی آن گذاشت. رایحه‌ای که بادی اسپلش دارد هیچگاه شما را دچار سردرد نمی‌کند و هیچ آلرژی و حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. علاوه بر آن، این ترکیب فوق العاده قیمت بسیار مناسبی هم دارد و بسیار ارزان‌تر از عطر و ادکلن می‌باشد. همچنین، حجم بادی اسپلش نیز بیشتر می‌باشد و می‌توانید با خیال راحت آن را بر روی تمامی نواحی بدن اسپری کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که بوی بادی میست از انواع عطر، الکل و اسپری بدن ملایم‌تر است.

زمان استفاده از بادی اسپلش

شاید شما هم بدانید که بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش‌ها بعد از استحمام است. با داشتن پوست مرطوب ذرات بادی اسپلش به پوست بدن می‌چسبد و ماندگاری آن بسیار افزایش می‌یابد. سعی کنید این ترکیب را از فاصله معینی روی پوست بدن اسپری کنید. سپس، صبر کنید تا کاملا جذب بدن شود و پس از آن لباس‌های خود را به تن کنید. با این کار، هیچ لکه‌ای بر روی لباس شما نخواهد ماند. دقت کنید که بادی اسپلش را مستقیم روی لباس نپاشید. برای استفاده‌ی این ترکیب بر روی لباس می‌توانید آن را روی فضا اسپری کنید و سپس، از آنجا عبور کنید. با این عمل ذرات بادی اسپلش بدون ایجاد اثر و لکه بر روی لباستان قرار می‌گیرد و رایحه بسیار دلنشینی ایجاد می‌کند. برای ماندگاری و دوام بیشتر بوی بادی اسپلش حتی می‌توانید روی موهایتان (البته از دور)کمی بادی اسپلش اسپری کنید.

انواع بادی اسپلش‌ها

بادی اسپلش ها چند مدل دارند؛ این ترکیب در انواع مختلفی از قبیل عطری و شاین دار یا اکلیلی در بازار موجود است. بعضی از بادی اسپلش‌های عطری رایحه‌ای مشابه با عطرهای معروف دارند و از این نظر دارای تنوع زیادی نیز هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید عطر مورد علاقه خود را با کمترین قیمت خریداری کنید، توصیه می کنیم که بادی اسپلش‌های عطری را امتحان کنید. علاوه بر آن، بادی اسپلش‌های اکلیلی به دلیل داشتن اکلیل‌های ریز درخشندگی خاصی روی پوست ایجاد می‌کنند. توصیه می کنیم برای دوام بیشتر، مدل شاین دار را بعد از استحمام استفاده کنید تا از درخشندگی بی نظیر آن لذت ببرید.

مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش

همانطور که می‌دانید اسپری‌ها غلظت زیادی دارند و بعد از استفاده از آنها مدتی طول می‌کشد تا در فضا پراکنده شوند. بادی اسپلش‌ها این ضعف را جبران کرده‌اند. آنها رقیق‌تر از اسپری‌ها هستند و رایحه بسیار جذاب این ترکیب به راحتی در فضا پخش می‌شود. علت این امر استفاده از درصد بیشتر آب و الکل در ترکیب آن است. علاوه بر آن، شما می‌توانید این ترکیب را به طور مستقیم بر روی پوست استفاده کنید. بادی اسپلش‌ها برای این طراحی شده‌اند که از پوست شما با رطوبت رسانی، محافظت کنند. وجود خواصی از قبیل خاصیت خوشبوکنندگی، نرم کنندگی و جلوگیری از بوی بد تعریق از ویژگی‌های بادی اسپلش می‌باشد. پس از استفاده از این ترکیب، می‌توانید به مدت زمانی نزدیک به  ۱۰ ساعت از رایحه‌ی بسیار جذاب آن استفاده کنید. بادی اسپلش می تواند علاوه بر شادابی و لطافتی که در پوست بدن ایجاد می کنند، بعد از استحمام با جلوگیری از تعریق باعث  خوشبو ماندن طولانی مدت بدن هم باشند.

بادی اسپلش‌ها چه تفاوتی با عطر و ادکلن دارند؟

همگی ما معمولا دوست داریم عطر و ادکلن را در نواحی مختلف بدن از قبیل مچ دست و گردن استفاده کنیم. با این حال، استفاده مکرر انواع عطر و اسپری در این نواحی ممکن است باعث ایجاد حساسیت و خشکی پوست شود. در صورتی که بادی اسپلش برای استفاده‌ی مستقیم بر روی پوست طراحی شده است. این ترکیب خوشبو علاوه بر آب و الکل دارای یک قسمت رطوبت و چربی و یک قسمت خوشبوکننده می‌باشد. همان طور که می‌دانید بعد از هربار استحمام و استفاده از صابون بخش قابل توجهی از رطوبت و چربی بدن از بین می‌روند. با اسپری کردن بادی اسپلش بر روی پوست بدن می‌توانید چربی و رطوبت از دست رفته را بازگردانید. بادی اسپلش‌ها همچنین دارای ترکیبات معطری هستند که از گل‌ها و اسانس‌های خاص و... استخراج می‌شوند. این ترکیبات با نفوذ به پوست بدن باعث خوشبو شدن آن می‌گردند.

مزایای استفاده از بادی اسپلش

این ترکیب هیچگونه حساسیت و خارشی ایجاد نمی‌کند:

بادی اسپلش‌ها مخصوص استفاده بر روی پوست بدن هستند؛ چنانچه حساسیت پوستی خاصی نداشته باشید استفاده از این محصول هیچ مانعی ندارد.

بادی اسپلش‌ها از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کنند:

از آنجا که در ترکیب بادی اسپلش‌ها از آب به میزان کافی استفاده شده است بعد از اسپری کردن آن بر پوست این آب توسط پوست بدن جذب می‌شود. بدین ترتیب بادی اسپلش از خشک شدن پوست جلوگیری به عمل می‌آورد.و به صورت عمقی به آن رطوبت رسانی می‌کند.  

بادی اسپلش‌ها نوعی آبرسان پوست هستند:

از آنجا که این ترکیب بعد از استحمام رطوبت از دست رفته‌ی بدن را بازمی‌گرداند می‌توان آن را نوعی آب رسان‌ها به حساب آورد. در صورتی که رطوبت بدن حفظ شود غدد عرق کمتر ترشح می‌شوند. بنابراین، بدن شما کمتر تعریق می کند و از بوی بد عرق در امان خواهید بود؛ خصوصا در فصول گرم سال.

بادی اسپلش‌ها نسبت به عطر و ادکلن از قیمت مناسبی برخوردارند:

نسبت اندازه بادی اسپلش نسبت به قیمت آن کاملا منطقی است. و خرید خرید آن صرفه اقتصادی زیادی را به همراه دارد. علاوه بر آن، برخی از بادی اسپلش‌های عطری همان رایحه‌ای را دارند که مشابه با ادکلن زنانه گران قیمت است. بنابراین، با خرید این ترکیب هم از رایحه‌ی مورد نظر خود لذت می‌برید، هم سلامتی پوست شما تامین می‌شود و از طرف دیگر هزینه کمتری نیز می‌پردازید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ