کاشت مو با تراکم بالا چیست ؟ / تعرفه کاشت مو با تراکم بالا چگونه محاسبه می شود؟

حسام آرین
کاشت مو با تراکم بالا بهترین و اثر بخش ترین روش کاشت مو است که دارای تکنیک های مختلفی است. هزینه کاشت مو با تراکم بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم ریزش مو مشکلی جدی می باشد که ممکن است هر فردی را در هر سنی درگیر سازد. ریزش مو […]
کاشت مو با تراکم بالا بهترین و اثر بخش ترین روش کاشت مو است که دارای تکنیک های مختلفی است. هزینه کاشت مو با تراکم بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم ریزش مو مشکلی جدی می باشد که ممکن است هر فردی را در هر سنی درگیر سازد. ریزش مو بسیار ناخوشایند بوده و فرد را بسیار آزار می دهد. زیرا چهره فرد بسیار مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد. از این رو برای خلاصی از شر این فرایند ناخوشایند معمولا افراد به دنبال روش های گوناگون از جمله شامپو ،ماسک و دارو های مختلف می روند و مورد سودجویی افراد زیادی نیز قرار می گیرند اما در بیشتر موارد ریزش موها متوقف نمی شود. در حال حاضر تنها ترین روش مطمئن برای رشد مجدد موها استفاده از روش کاشت مو می باشد. که در کلینیک زیبایی مهرزاد با روش های مناسبی انجام می شود. کاشت مو روشی جدید و نوین می باشد که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. کاشت مو انواع مختلفی دارد که از سالیان گذشته تا به امروز با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری پیچیده تر شده است. بهترین روش کاشت مو روشی است که برای فرد مناسب بوده و بهترین نتیجه را برای وی به همراه دارد. بهترین نتیجه برای فرد پر کردن نواخی خالی از مو در سر فرد است به گونه ای که زیبایی و جوانی فرد دوباره برگردد. در این مقاله می خواهیم شما را بهترین روش کاشت مو در جهان ،بهترین روش کاشت مو برای خانم ها و بهترین روش کاشت مو برای آقایان را آشنا سازیم با ما همراه باشید.

بهترین روش کاشت مو در جهان

کاشت مو رابه عنوان تکنولوژی پیشرفته ای در علوم روز دنیا می توان شناخت. افراد زیادی در جامعه هستند که به استفاده از این روش روی آورده اند و اما بهترین روش کاشت مو در جهان کدام است؟ انتخاب بهترین روش کاشت مو برای هر فردی می تواند متفاوت باشد. در روش کاشت مو fitفولیکول های مو به صورت تک تک از پشت سر جدا شده و آماده پیوند و کاشت مو می شوند. می توان با این روش روزانه 1000 تا 1500 فولیکول مو را برداشت و کاشت مو را در قسمت خالی سر انجام داد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کاشت موFIT  چیست مراجعه کنید. استفاده از این روش محاسنی مانند : این روش برای افرادی که پشت موهایشان حجم متوسط دارد مناسب می باشد. یکی از معایب این روش این است که از بانک موی افراد دچار فولیکول های موی زیادی برداشته می شود. همچنین اگر پزشک مهارت کافی نداشته باشد فولیکول های زیادی از موها هدر می رود. تراکم کاشت مو با استفاده از این روش ها نسبت به سایر روش های کاشت مو بیشتر بوده و همچنین خط رویش بسیار طبیعی خواهد داشت .

بهترین روش کاشت مو برای خانم ها

ریزش مو در خانم نسبت به آقایان کمتر بوده و همچنین الگوی ریزش نیز متفاوت می باشد. خانم ها چون به زیبایی و جوانی بیشتر اهمیت می دهند روز به روز بر تعدادشان برای انجام خدمات دارویی یا جراحی برای ترمیم مو افزوده می شود. در خانم ها نواحی اهدا کننده مو متغییر هستند و برای هر فردی ممکن است متفاوت باشد و امکان ریزش مجدد موهای کاشته شده در خانم ها وجود دارد. در خانم ها ابتدا باید علت ریزش مو پیدا شود سپس پزشک بهترین روش کاشت مو را تعیین نماید. کاشت مو زنان معمولا در زنان پیشانی بلند و در ناحیه شقیقه استفاده می شود.

بهترین روش کاشت مو در آقایان

ریزش مو در آقایان به دلایل مختلف بیشتر از خانم ها است . معمولا اکثر آقایان به ریزش مو چندان حساسیت نشان نمی دهند و تنها زمانی که ریزش موهایشان به حداکثر رسید به دنبال روش های برای کنترل آن می گردند اما متاسفانه سایر روش ها تفاوت چندانی در مقدار ریزش مو ندارند و بهترین مورد استفاده از روش کاشت مو می باشد . در کاشت مو در آقایان کناره های سر و پشت سر ناحیه اهدا کننده می باشد و این ناحیه اهدا کننده در اکثر افراد ثابت است پس از برداشت مو از این نواحی و کاشت آن ،فرد دیگر مشکل ریزش نخواهد داشت.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ