قیمت روکش دندان با کارت تخفیف

سمانه حسنی
  واژه تخفیف همیشه برای ما واژه جذابی بوده و ما را به خدمات و یا کالای مربوطه جذب میکند‌. حالا فکر کنید در استفاده از خدمات دندان‌پزشکی که یکی از بیشترین هزینه‌های زندگی را ما را در بر می‌گیرد با واژه ارزان رو به رو شویم. بله شما عزیزان می‌توانید دندان‌های خود را با […]
  واژه تخفیف همیشه برای ما واژه جذابی بوده و ما را به خدمات و یا کالای مربوطه جذب میکند‌. حالا فکر کنید در استفاده از خدمات دندان‌پزشکی که یکی از بیشترین هزینه‌های زندگی را ما را در بر می‌گیرد با واژه ارزان رو به رو شویم. بله شما عزیزان می‌توانید دندان‌های خود را با استفاده از تخفیفات ویژه به راحتی روکش نمایید. قیمت روکش دندان با کارت تخفیف بسیار کمتر از قیمت‌های آزاد می‌شود و کاملا با جیب و درآمد ما می‌تواند همخوانی داشته باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر ما را تا انتها در این بخش همراهی نمایید.  

کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندان پزشکی در حقیقت کارتی می‌باشد که با خریداری آن می‌توانیم از تخفیفات ویژه در زمینه دندانپزشکی بهره مند شده و استفاده نماییم. در حال حاضر کارت‌های تخفیف دندانپزشکی توسط شرکت‌های معتبر بسیاری در سطح کشور عرضه می‌شوند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید به راحتی برای تهیه این کارت‌ها اقدام نمایید فقط در نظر داشته باشید قبل از اقدام به خرید تمامی شرایط ارائه خدمات را بررسی نمایید‌؛ به عنوان مثال برخی از شرکت‌ها هستند که پشتیبانی از خدمات زیبایی را در زیر مجموعه خدمات خود قرار نمی‌دهند. لازم به ذکر است که مهراز کارت از معدود شرکت‌هایی می‌باشد که خدمات زیبایی دندانپزشکی مثل روکش کردن دندان‌ها را همچون خدمات مهم درمانی شمرده و پشتیبانی می‌کند‌.

قیمت روکش دندان با کارت تخفیف

مواردی مثل موقعیت جغرافیایی کلینیک، تجربه پزشک، هزینه لابراتور و از همه مهم‌تر جنس روکش می‌تواند در قیمت روکش دندان با بیمه و یا بدون آن تاثیر گذار باشد. بنابراین هرگز نمی‌توان مبلغی را به عنوان قیمت ثابت روکش دندان معرفی کرد‌. پزشک هرچه تبحر و تجربه بیشتری در زمینه دندانپزشکی داشته باشد قطعا دستمزد بیش‌تری نیز نسبت به یک پزشک معمولی دریافت می‌کند؛ و جنس مواد هرچه بهتر و مستحکم‌تر باشد نیز قیمت افزایش پیدا می‌کند پس تمامی موارد می‌تواند تا میزان قابل توجهی در تعیین قیمت نهایی موثر باشد. به همین دلیل بهتر است حتما به یکی از مراکز طرف قرارداد بیمه مهراز مراجعه نمایید تا پزشک بعد از بررسی دندان‌هایتان قیمت نهایی را برای شما مشخص کند.  

روکش دندان ارزان

روکش دندان ارزان فقط با داشتن بیمه دندانپزشکی امکان پذیر است. بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم به دلیل صرف هزینه کمتر کیفیت خدمات را بدون داشتن بیمه یا کارت تخفیف دندانپزشکی کاهش ندهید. زیرا روکش کردن دندان‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی جلوه ظاهری و سلامت دهان و دندان‌های شما می‌باشد. اما خب قطعا نمی‌توان از هزینه‌ها گذشت زیرا هزینه‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های ما برای استفاده از خدمات می‌باشند‌ اگر می‌خواهید ارزانی و کیفیت را در یک راستا تجربه کنید می‌توانید بعد از تهیه یک کارت تخفیف دندانپزشکی به مراکز طرف قرار بیمه مهراز مراجعه نمایید‌.  

هزینه روکش دندان با بیمه

بیمه‌ها برای کاهش زیان‌های مالی شما عزیزان به وجود آمده‌اند بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی درصد‌ تخفیف‌های متفاوتی را در بخش‌ خدمات دندان پزشکی ارائه می‌کنند ولی هیچ کدام به طور کامل از خدمات دندانپزشکی حمایت نمی‌کنند. بنابراین لازم است ما در این شرایط به خرید یک بیمه دندان با خدمات گسترده فکر کنیم. بیمه دندان‌ هزینه‌های دهان و دندان شما را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد به عنوان مثال شما باخریداری یک کارت دندانپزشکی از شرکت مهراز کارت می‌توانید از تخفیفات ۵۰ درصدی ارائه شده توسط مرکز برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی استفاده نمایید و از هزینه روکش دندان با بیمه استفاده نمائید.  

روکش کردن دندان

روکش دندان برای افرادی که دارای دندان‌های خرد شده، لک شده و دندان‌های فاصله دار هستند فوق العاده عمل کرده و به خوبی می‌تواند دندان‌های آن‌ها را عیب پوشی نماید‌. روکش‌ها جنس‌های متفاوتی دارند و پزشک بر اساس نوع قرارگیری آن در دهان شما دست به انتخاب جنس روکش می‌زند و بعد از قالب گیری دندان سفارش ساخت روکش را به دندان ساز می‌دهد‌‌. بعد از ساخت روکش و تحویل آن، پزشک آن‌ها را با ظرافت هرچه تمام‌تر روی دندان مورد نظر تعبیه کرده و محکم می‌نماید‌‌. با توجه به‌ این که‌ بعد از روکش کردن دندان‌هایتان نمی‌توانید آن‌ها را به حالت اولیه باز گردانید بهتر است قبل از روکش کردن از تصمیمتان اطمینان حاصل نمایید‌.

مزایای استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی

قطعا یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کارت تخفیف‌های دندانپزشکی پرداخت هزینه‌های کمتر به جای هزینه های کلان دندان پزشکی می‌باشد. علاوه بر آن از آنجایی که کارت‌های تخفیف مربوط به مرکز و کلینیک خاصی می‌شوند دیگر شما لازم نیست به دنبال یک کلینیک خوب و معتبر بگردید با مراجعه به مراکز طرف قرارداد کارت تخفیف دندان‌پزشکی می‌توانید از خدمات با کیفیت در یک کلینیک خصوصی بهره مند شوید‌.   تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی شما عزیزان برای تهیه کارت تخفیف مهراز می‌توانید به سایت مهراز کارت مراجعه و در صفحه خرید با ثبت اطلاعات و پرداخت حق بیمه‌ای ناچیز برای تهیه یک کارت تخفیف اقدام نمایید؛ و سپس بعد از تکمیل مراحل خرید می‌توانید کارت خود را در زمان و مکان دلخواه با ارسال رایگان تحویل بگیرید.   نحوه استفاده از کارت تخفیف دندان جهت استفاده تخفیفات کارت‌های دندان پزشکی باید به مراکز طرف قرارداد مرا جمعه نمایید، کارت‌های تخفیف در مراکز دیگر فاقد ارزش بوده و در این صورت به شما خدمات و تخفیفاتی ارائه نمی‌شود. در مراکز طرف قرارداد به علت عقد قرارداد با شرکت ارائه‌ دهنده‌ کارت تخفیفات ویژه ۵۰ درصدی شامل حال شما می‌شود.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ