بهترین لوسیون‌های بدن ایرانی کدامند؟

سمانه حسنی
بر خلاف نظر همگان، پوست صورت تنها نقطه از بدن برای محافظت نیز و پوست بدن نیز برای سلامت نیاز به مراقبت و توجه دارد. بنابراین بعد از دوش گرفتن، قبل از خواب، یا بعد از یک روز طولانی زیر نور خورشید، یا زمانی که پوست ظاهرا خشک می‌شود، باید محصولی داشته باشید تا بتوانید […]
بر خلاف نظر همگان، پوست صورت تنها نقطه از بدن برای محافظت نیز و پوست بدن نیز برای سلامت نیاز به مراقبت و توجه دارد. بنابراین بعد از دوش گرفتن، قبل از خواب، یا بعد از یک روز طولانی زیر نور خورشید، یا زمانی که پوست ظاهرا خشک می‌شود، باید محصولی داشته باشید تا بتوانید با کمک آن پوست بدن خود را احیا کنید و لطافت و سلامت را به آن برگردانید. پوست بدن غدد چربی کمتری نسبت به صورت دارد، بنابراین بیشتر در معرض خشک شدن قرار دارد و حتما باید آن را آبرسانی کنید.

بهترین مارک برای لوسیون بدن

لوسیون‌های بدن یک هدف اصلی دارند: مرطوب کردن پوست بدن شما. با این اوصاف، برخی از آنها عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند زیرا حاوی مواد آبرسانی مانند روغن‌های گیاهی مغذی، ویتامین ضروری و مواد مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین هستند. خشکی مزمن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست زمانی اتفاق می‌افتد که این مواد در پوست کاهش پیدا کنند و لوسیون‌ها می‌توانند آنها را به پوست برگردانند. هنگام خرید محصولات مراقبت از بدن، حتما خرید لوسیون بدن را در برنامه خود قرار دهید. شما همچنین باید به مقدار آن توجه کنید، زیرا همان‌طور که گفتیم پوست بدن زودتر از پوست صورت خشک می‌شود و میزان چربی کمتر دارد. برای یافتن بهترین لوسیون‌های بدن، این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

لوسیون بدن کامان

برند کامان یکی از برندهای مطرح در حوزه مراقبت از پوست است که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. لوسیون بدن کامان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به پوست بدنشان اهمیت می‌دهند و دوست دارند همیشه پوستی لطیف و سالم داشته باشند. معمولا پوست بدن و خصوصا دست در معرض عوامل آسیب‌زا و خشک کننده است و لوسیون بدن کامان با عصاره آووکادو می‌تواند حس لطافت و نرمی را در تمام طول روز به پوست شما بدهد. این لوسیون علاوه بر آووکادو که عنصر اصلی آن است، حاوی عصاره آلوئه‌ورا، ارکیده، هیالورونیک اسید، کلاژن، ویتامین B5، C و E است که پوست را با این مواد تغذیه می‌کند و التیام می‌بخشد. این لوسیون لکه‌های تیره روی پوست را از بین می‌برد و پوست را شفاف می‌کند و البته، برای انواع پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی‌های این لوسیون شامل موارد زیر می‌شود:
  • مستحکم کردن پوست
  • کمک به کلاژن سازی در پوست
  • حفظ رطوبت طبیعی پوست
  • محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی
  • کاهش چین و چروک
این لوسیون مانند دیگر لوسیون‌های کامان دارای بافت سبک است و خیلی سریع جذب پوست می‌شود و شما به هیچ عنوان چسبندگی و چربی روی پوست خود حس نمی‌کنید.

لوسیون نئودرم

لوسیون بدن نئودرم از جمله لوسیون‌های خوب بازار است که به دلیل وجود آرگان به خوبی پوست را ترمیم و آبرسانی می‌کند و نتیجه پایانی استفاده از آن، لطافت و نرمی پوست‌ها خواهد بود. این محصول برای اثربخشی سریع و عمیق علاوه بر روغن آرگان دارای شی باتر است و به راحتی در لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و نرمی و لطافت آن را چند برابر می‌کند. شی باتر یکی از مواد موثر در تولید کلاژن در پوست است که وجود آن در این محصول، پوست را به خوبی تغذیه می‌کند. علاوه بر روغن آرگان و شی باتر، این محصول دارای اسیدهای چرب، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینوئیک اسید است که تمام اینها در کنار هم می‌توانند از التهابات پوستی جلوگیری کنند و همچنین روند پیری پوست بدن را کند کنند. علاوه بر این، پروبیوتیک‌ها و آلانتوئین از حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کنند و باعث تقویت ایمنی سلولی می‌شوند.

لوسیون بدن سینره

لوسیون بدن سینره نیز از بهترین انتخاب‌ها برای رسیدگی به پوست بدن است که علاوه بر تامین رطوبت لازم پوست، از خارش و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. کرم بدن سینره نیز مانند دیگر محصولات معرفی شده در این مقاله، دارای بافت سبک و لطیفی است که خیلی زود جذب بدن می‌شود و به این ترتیب، اصلا حس چربی و سنگینی آن را روی پوست حس نخواهید کرد. در تهیه این کرم از روغن‌های گیاهی استفاده شده است تا باعث تقویت بیشتر پوست شود و سازگاری بیشتری با پوست داشته و روی پوست جوش ایجاد ننماید. این کرم بدن حاوی عسل گیاهی است که سرشار از مواد معدنی ویتامین‌ها، مواد آنتی اکسیدان و مواد انرژی‌زا است که از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و همچنین رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. علاوه بر این، کرم بدن سینره حاوی روغن جوجوبا و شی باتر است که این دو ماده لطافت و نرمی را به پوست هدیه می‌دهند. ژل آلوئه ورا موجود در این کرم نیز باعث کاهش التهابات پوستی می‌شود و قرمزی پوست را نیز از بین می‌برد. روغن گل مغربی و روغن آووکادو نیز از دیگر مواد موجود در این کرم است که هر دو حاوی مقدار زیادی امگا 3 هستند و برای پوست بسیار مفید است.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ