قیمت برچسب اصالت کالا چگونه تعیین میشود؟

سمانه حسنی
این روزها قیمت برچسب اصالت کالا برای بسیاری از افراد مخصوصا تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید بیش از ده سال است که لیبل اصالت کالا در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. شاید در ابتدا خیلی از افراد با اهمیت درج این برچسب ها روی محصولات مختلف آشنا […]

این روزها قیمت برچسب اصالت کالا برای بسیاری از افراد مخصوصا تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید بیش از ده سال است که لیبل اصالت کالا در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. شاید در ابتدا خیلی از افراد با اهمیت درج این برچسب ها روی محصولات مختلف آشنا نبودند، اما امروزه کمتر کسی است که  از مزیت های بیشمار درج لیبل های اصالت کالا، روی محصولا مختلف با خبر نباشد.

قیمت برچسب اصالت کالا برای تولید کنندگان محصولات مختلف داخلی و وارد کنندگان انواع محصولات خارجی، بسیار مهم است. زیرا تمامی این افراد مستلزم خرید و دریافت این برچسب ها هستند. در واقع مطابق با قوانین تعیین شده، در صورتی که یک محصول، دارای لیبل اصالت نباشد، حق پخش و توزیع در بازارهای داخلی را نخواهد داشت. در ابتدا این مسئله تنها برای محصولات سلامت محور مانند دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی و… الزامی بود. در سال 96 تولید کنندگان داخلی تجهیزات پزشکی و وارد کنندگان این محصولات نیز مستلزم دریافت و درج لیبل های اصالت روی محصولاتشان شدند. در واقع تا چند سال پیش قیمت برچسب اصالت کالا تنها برای تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات سلامت محور از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

اما از حدود سه سال پیش، کم کم تمامی محصولات تولید داخل و وارداتی وارد زیر مجموعه دریافت لیبل های اصالت شدند. امروزه درصد زیادی از محصولات مختلف تولید داخل و خارج، بدون دریافت برچسب های اصالت، حق توزیع و پخش محصولات خود را نخواهند داشت. بنابراین می توان گفت امروزه، مسئله قیمت برچسب اصالت کالا برای طیف وسیعی از جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این محتوا قصد داریم به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت برچسب اصالت کالا کالاهای مختلف پرداخته و مزیت های خرید این لیبل ها را برای شما مصرف کننده عزیز شرح دهیم. پس برای آگاهی از اطلاعاتی در این زمینه می توانید تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت برچسب اصالت کالا کالای داخلی و خارجی

قیمت برچسب اصالت کالا معمولا با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. اولین مسئله این است که تولید لیبل های اصالت در انواع مختلفی انجام می شود. معروف ترین نوع لیبل، همان برچسب اصالت کالا است که حتما روی محصولات با آن مواجه شده اید. این برچسب ها به صورت برچسب های ترکیبی زرد و سفید دیده می شوند و معمولا اطلاعاتی روی آنها درج شده است که افراد می توانند به وسیله این کدها و شناسه ها عملیات بررسی اصالت محصولات را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: کد uid چیست

از دیگر انواع لیبل، می توان به لیبل محصولات غذایی، نظیر سیب سلامت و نمودار نشان دهنده ارزش غذایی اشاره کرد. این لیبل ها بیشتر برای محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های گذشته، محصولات غذایی تولید داخل تنها با دریافت لیبل سیب سلامت، قابلیت پخش و توزیع در بازار را داشتند. اما امروزه برای پخش حتما در کنار سیب سلامت به لیبل های اصالت نیز نیاز دارند.

قیمت برچسب اصالت کالا می تواند با توجه به نوع لیبل سفارشی شما تعیین شود. بدیهی است چاپ لیبل های مختلف در انواع متنوع دارای تفاوت قیمتی نیز می باشد. از طرف دیگر، سایز برچسب های تولید شده نیز می تواند نقش مهمی در تعیین قیمت برچسب اصالت کالا داشته باشد. لیبل های مختلف با توجه به سایز بسته بندی محصول مورد نظر، در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می شوند. لذا قیمت آنها نیز به مراتب متفاوت خواهد بود.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت برچسب اصالت کالا که به عنوان مهم ترین عامل نیز از آن یاد می شود، می توان به نوع ریبون مورد استفاده در چاپ لیبل اشاره کرد. لیبل های اصالت کالا، با موادی به نام ریبون تحت عملیات چاپ قرار می گیرند. بنابراین با تغییر کیفیت ریبون، کیفیت چاپ نیز تغییر خواهد کرد و از این طریق لیبل ها نیز دچار تفاوت قیمت خواهند شد. ریبون ها از لحاظ درجه کیفیتی به ترتیب به انواع ریبون وکس، ریبون رزین وکس، ریبون رزین و ریبون سوپر رزین تقسیم بندی می شود.

قیمت برچسب اصالت کالا چاپ شده با ریبون وکس، پایین ترین قیمت موجود در بازار است. چرا که این ریبون کیفیت پایینی دارد و موارد چاپ شده به وسیله این ریبون می توانند به راحتی از روی برچسب پاک شوند. در مقابل ریبون سوپر رزین دارای کیفیت فوق العاده ای است و قیمت لیبل های چاپ شده به وسیله آن نیز بالاتر خواهند بود. ریبون های وکس رزین و رزین نیز از کیفیت و قیمت متوسطی برخوردارند.

بررسی نکاتی در مورد فروش لیبل اصالت کالا

امروزه بعضی از تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات مختلف، برای درج لیبل های اصالت روی محصولات خود از دستگاه هایی استفاده می کنند. لازم است بدانید قیمت دستگاه چاپ لیبل اصالت کالا تقریبا بالا است. بنابراین کمتر تولید کننده و یا وارد کننده ای از این روش برای درج برچسب اصالت روی محصولات خود استفاده می کند.

در واقع درصد زیادی از تولید کنندگان و وارد کنندگان از خدمات مجموعه های فروش لیبل اصالت کالا استفاده می کنند. استفاده از خدمات این مجموعه ها، علاوه بر کاهش هزینه، مزیت های دیگری نیز برای شما به همراه دارد. برای مثال قیمت برچسب اصالت کالا در این مجموعه ها به صورت عمده محاسبه می شود. در واقع لیبل های اصالت به صورت رولی به فروش می رسند بنابراین با صرف هزینه ای متوسط می توانید به مقدار زیادی لیبل دسترسی پیدا کنید.

شرکت پاپیروس پارس مهر، علاوه بر تولید، چاپ و فروش لیبل اصالت به شما، می توانند عملیات دریافت مجوز را نیز برایتان انجام دهند. در واقع همانطور که می دانید، بدون دریافت مجوز از نهادهای قانونی قادر به دریافت لیبل اصالت کالا نخواهید بود. عملیات دریافت مجوز معمولا زمان بر و پیچیده است. با قرار دادن اطلاعات شرکت خود در اختیار این مجموعه معتبر می توانید در کنار برخورداری از لیبل هایی با قیمت مناسب، عملیات ثبت نام و دریافت مجوز را نیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.

از دیگر خدمات شرکت پاپیروس پارس مهر تولید و ارائه انواع لیبل اسکرچ یاپوشش امنیتی می باشد.این نوع لیبل معمولا وظیفه محافظت از اطلاعات محرمانه را به عهده داشته و از دولایه تشکیل گردیده است.لایه زیرین یک نوع لایه شیشه ای و از جنس پلاستیک بسیار نازک است و نقش محافظت از اطلاعات زیر اسکرچ را بر عهده دارد.لایه دوم که نوعی جوهر شیمیایی و معمولا به رنگ نقره ای و یا اشکال هندسی مختلف که از متداولترین آنها می توان به شکل گوره خری zebra و یا پلنگی اشاره کرد، می باشد.

برای اطلاع بیشتر از قیمت چاپ برچسب اصالت کالا , خرید انواع ریبون و لیبل اسکرچ کافیست به سایت این شرکت به آدرس http://label-esalat.com مراجعه نمایید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ