خرید قسطی کولر گازی بدون ضامن با بهترین قیمت

سمانه حسنی
بهترین لیست قیمت کولر گازی، خرید اقساطی و نقدی کولر گازی با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، فروش اقساطی و نقدی کولر گازی اسپلیت. برند برتر کولر گازی با گرم شدن هوا شاید دوست داشته باشید که یک کولر گازی یا اسپلیت جدید و نو برای منزل و […]
بهترین لیست قیمت کولر گازی، خرید اقساطی و نقدی کولر گازی با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، فروش اقساطی و نقدی کولر گازی اسپلیت.

برند برتر کولر گازی

با گرم شدن هوا شاید دوست داشته باشید که یک کولر گازی یا اسپلیت جدید و نو برای منزل و محل کار خود خریداری کنید و با توجه به بالا بودن مارک کولر گازی در بازار بهتر است ابتدا با برند برتر کولر گازی آشنا شوید تا بودجه خود را صرف خرید مناسب‌ترین و کارآمدترین کولرگازی کنید. برند سازنده یا همان مارک تاثیر زیادی بر کیفیت و قیمت کولر گازی دارد. در بین مارک‌های گوناگون کولر گازی نمی‌توان با قطعیت گفت که کدام یک بهترین بوده و در رتبه یک قرار دارد. ما در ادامه به معرفی بهترین برند کولر گازی 2020 و ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم که کولر گازی‌های آنها از لحاظ کیفیت ساخت، مصرف انرژی و عملکرد سرمایشی و گرمایشی در سطح مناسبی قرار دارند و همواره موجب رضایت مصرف کنندگان شده‌اند. در رتبه بندی بهترین برندهای کولر گازی دو برند کره‌ای نام آشنای سامسونگ (SAMSUNG) و ال جی (LG) جایگاه مشابه و یکسانی دارند. کولر گازی‌های این دو برند کیفیت ساخت مناسبی دارند و همواره به تکنولوژی و فناوری‌های جدیدی مجهز شده‌اند. یکی دیگر از برندهای برتر کولر گازی اجنرال (OGENERAL) است که یکی از پرفروش‌ترین برندها در بازار کولر گازی ایران تلقی می‌شود. کولر گازی‌های اجنرال کیفیت ساخت و طول عمر بالایی دارند و همچنین بسیار کم مصرف هستند. البته با توجه به بالا بودن قیمت کولر گازی سامسونگ، ال جی و اجنرال بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به سراغ خرید از برندهای چینی و ایرانی کولر گازی بروند.

برند کولر گازی چینی

برند گری (GREE) به عنوان یکی از بهترین برندهای کولر گازی در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. کمپانی گری کولر گازی را در تنوع نسبتاً بالایی طراحی و تولید ‌می‌کند در نتیجه خریداران انتخاب‌های بیشتری دارند. کولر گازی‌های گری علی رغم چینی بودن کیفیت ساخت خوبی دارند و نظر کاربران در مورد کولر گازی گری مثبت بوده و احساس رضایت را از خرید خود داشته‌اند. برند جنرال (GENERAL) نیز یک برند کولر گازی چینی و از برترین برندها تلقی می‌شود. قطعات بکار رفته در ساخت کولر گازی جنرال ساخت کشور آمریکا بوده و در کشور چین مونتاژ می‌شوند در نتیجه می‌توان به دوام و بالا بودن کیفیت کولرگازی‌های این برند اطمینان کرد. از پرفروش ترین کولر گازی‌های جنرال در بازار ایران به مدل طرح لبخند اشاره داشت. از دیگر برندهای برتر چینی کولر گازی می‌توان مدیا، ‌هایسنس و گرین را نام برد.

لیست کولر گازی ایرانی

همانطور که می‌دانید قیمت کولر گازی ایرانی نسبت به قیمت کولر گازی خارجی بالاتر است و در سال‌های اخیر به دلیل کاهش نقدینگی مردم و پایین آمدن قدرت خرید مردم، بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند که به سراغ  خرید کولر گازی ایرانی بروند ولی شاید ندانند که بهترین برند کولر گازی ایرانی کدام است. خوشبختانه شرکت‌های تولید کننده کولر گازی در داخل کشور تمام تلاش و سعی خود را در جهت بالا بردن کیفیت کولر گازی‌های خود کرده‌اند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار رقابت را از آن خود کنند. در واقع برترین شرکت‌های تولید کننده کولر گازی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و استانداردهای بین المللی موفق شدند کولرگازی‌هایی با کیفیت و قابل قیاس با نمونه‌های مشابه خارجی را به بازار فروش عرضه کنند. اگر بخواهیم یک لیست کولر گازی ایرانی که قابل اعتماد هستند و ارزش خرید را دارند نام ببریم شامل کولر گازی ایرانی ایساتیس، تک الکتریک، ایران رادیاتور، اسنوا، تهویه، مهر اصل و پاکشوما می‌شود. همانطور که می‌دانید در بین برندهای نام برده برند ایران رادیاتور یکی از برندهای آشنا برای بسیاری از ایرانیان می‌باشد که با توجه به نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور می‌توان گفت گزینه خوبی برای خرید محسوب می‌شود. پایین بودن مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور و مجهز بودن به کمپرسور GMCC از مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور است و از نقاط مثبت آن محسوب می‌شوند. شرکت ایران رادیاتور کولر گازی را با بالاترین سطح کیفیت به بازار فروش عرضه می‌کند و این مورد در کنار مناسب بودن قیمت کولر گازی ایران رادیاتور نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی سبب شده تا در حال حاضر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار شناخته ‌شود. ولی بهتر است شما قبل از خرید به سراغ نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور که در بسیاری از سایت‌ها ثبت شده است بروید تا بهتر با مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور آشنا شوید و انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

مزایا و معایب کولر گازی

اگر قصد خرید کولرگازی را دارید ابتدا بهتر است با مزایا و معایب آن آشنا شوید تا به درستی تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب کولر گازی پرداخته‌ایم. مزایای کولر گازی 1- انواع کولر گازی در مقایسه با دیگر سیستم‌های سرمایشی چون کولر آبی و پنکه عملکرد متفاوت‌تری دارند و خنکی مطبوع‌تر و یکنواختی را در فضا پخش می‌کنند. 2- برخی از مدل‌های کولر گازی به صورت دو منظوره هستند و با داشتن قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌توانید از آن‌ها در فصول سرد و گرم سال نیز استفاده کنید. 3- در برخی از مدل‌های کولر گازی فیلترهایی جهت تصفیه هوا تعبیه شده است که این فیلترها به دلیل اینکه باعث از بین بردن ذرات معلق، باکتری‌ها و گرد و غبار موجود در هوا می‌شوند میزان آسم و آلرژی در افراد را کاهش می‌دهند. 4- کولر گازی‌ها با ظرفیت‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید متناسب با متراژ محیط خود مدل مناسبی را خریداری کنید البته توجه کنید که ظرفیت تاثیر بسزایی در قیمت کولر گازی دارد برای مثال قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000 نسبت قیمت کولر گازی گری 30000  بالاتر است. معایب کولر گازی 1- اگر قیمت کولر گازی را با قیمت پنکه و قیمت کولر آبی مقایسه کنید متوجه می‌شوید که بالاتر است. 2-  راه اندازی کولر گازی ساده و آسان نبوده و هر فرد قادر به انجام آن نیست و برای این کار نیاز به افراد حرفه‌ای و ماهر در این زمینه است. این مورد را افراد زیادی از معایب کولر گازی سقفی، معایب کولر گازی ایستاده و دیواری می‌دانند. 3- یکی از مواردی که بسیاری از خریداران را از خرید کولر گازی پشیمان می‌کند میزان مصرف برق بالای آنها است. البته امروزه بسیاری از شرکت‌ها برخی از مدل‌ها را با عنوان کولر گازی اینورتر به بازار فروش عرضه می‌کنند که تا حد زیادی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند ولی بالا بودن قیمت این مدل‌ها نسبت به مدل‌های معمولی از معایب کولر گازی اینورتر است. در آخر باید بگویم که تمامی این مواردی ذکر شده از معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور، معایب کولر گازی سامسونگ، معایب کولر گازی فوجی و ... است و تنها برای گروهی و یا برند خاصی نیست.

قیمت کولر گازی در فروشگاه سل

اگر قصد خرید کولر گازی را با بهترین قیمت بازار دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را معرفی می‌کنیم. در فروشگاه اینترنتی سل قیمت انواع کولر گازی ایرانی و خارجی بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید کولر گازی دلخواه خود را با قیمتی مناسب‌تر از دیگر فروشگاه‌ها خریداری کنید. علاوه بر مناسب بودن قیمت اسپلیت، قیمت کولر گازی ایستاده، کولر گازی سقفی و غیره در فروشگاه سل تمامی آنها با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند بنابراین خیالتان از بابت اصل بودن محصولات راحت باشد. همچنین شما علاوه بر دسترسی داشتن به قیمت کولر گازی اجنرال 30000، قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000، قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰، قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ، قیمت کولر گازی 9000، قیمت اسپلیت 30000 و غیره به تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع از آنها نیز دسترسی خواهید داشت که با بررسی و مطالعه این اطلاعات بی شک مدلی متناسب با نیاز خود را خریداری خواهید کرد. کولر گازی نقد و اقساط کولر گازی جزو لوازم گران قیمت محسوب می‌شود که بسیاری از افراد توان خرید نقدی آن را ندارند و به همین دلیل به دنبال کولر گازی اقساط بدون بهره و یا با بهره کم هستند. فروشگاه اینترنتی سل از جمله فروشگاه‌های معتبری است که در زمینه فروش کولر گازی نقد و اقساط فعالیت دارد و این امکان را فراهم کرده است تا تمامی اقشار جامعه با توان‌های مالی مختلفی بتوانند کولرگازی دلخواه خود را با بهترین شرایط به صورت اقساطی خریداری کنند.

خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل

اگر توان مالی کافی ندارید و قیمت کولر گازی هایسنس، جی پلاس، ایران رادیاتور، سامسونگ و ... برایتان بالا است با متصل شدن به فروشگاه اینترنتی سل دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه‌های اضافی را صرف مراجعه به فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش کولر گازی اقساطی در کرج، تهران، شیراز و دیگر نقاط فعالیت دارند صرف کنید. فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید کولر گازی پرتابل قسطی، خرید اسپلیت قسطی، خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، کولر گازی سامسونگ اقساطی و ... را با روش‌های گوناگونی چون خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت، بدون چک، با فیش حقوقی و غیره فراهم کرده است و شما بدون دردسر می‌توانید بهترین روش خرید قسطی که متناسب با شرایطتان است را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با نحوه و شرایط فروش اقساطی کولر گازی با حکمت کارت و دیگر روش‌ها تنها کافی است با کارشناسان فروش فروشگاه سل تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم در این زمینه را به شما بدهند.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ