کدام بیمه تکمیلی نیاز به بیمه پایه ندارد؟

سمانه حسنی
یک بیمه با سقف تعهدات بالا و شرایط آسان اکنون حکم طلا را دارد. بیمه تکمیلی به‌خاطر پوشش گسترده‌اش، بهترین انتخاب ممکن است. مشکل از جایی شروع می‌شود که در بیشتر شرکت‌های بیمه‌کننده، خدمات درمان تکمیلی با شرط داشتن بیمه پایه عرضه می‌شود. تعداد قابل توجهی از جمعیت کشور، بیمه پایه ندارند و دنبال شرکتی […]

یک بیمه با سقف تعهدات بالا و شرایط آسان اکنون حکم طلا را دارد. بیمه تکمیلی به‌خاطر پوشش گسترده‌اش، بهترین انتخاب ممکن است.

مشکل از جایی شروع می‌شود که در بیشتر شرکت‌های بیمه‌کننده، خدمات درمان تکمیلی با شرط داشتن بیمه پایه عرضه می‌شود.

تعداد قابل توجهی از جمعیت کشور، بیمه پایه ندارند و دنبال شرکتی هستند که خدمات تکمیلی را بدون شرایط دشوار ارائه کند.

خواندن مطلب پیش‌رو را از دست ندهید، چون در آن با شرکتی آشنا می‌شوید که بیمه تکمیلی را بدون نیاز به شرط بیمه پایه عرضه می‎کند.

بیمه پایه، پوشش هزینه‌های اولیه درمان بیماری‌ها

اصطلاحات مختلفی هنگام خرید بیمه شنیده می‌شود و بسیاری از افراد هنوز به خوبی نمی‌دانند که بیمه تکمیلی و بیمه پایه چه تفاوتی با یکدیگر دارند. هر کشور، سیاست‌ها و برنامه‌های خاصی برای پوشش هزینه‌های درمانی شهروندانش دارد. بیمه پایه نیز نوعی پوشش برای جبران هزینه‌های اولیه بیماران در مراکز خدمات درمانی است. بیمه پایه در ایران توسط سازمان‌های مختلفی مثل تأمین اجتماعی، خدمات درمانی (بیمه سلامت)، نیروهای مسلح و کمیته امداد ارائه می‌شود. بیمه‌های پایه بر اساس قانون، مخارج درمان بیمه‌شدگان را تا سقف مشخصی پرداخت می‌کنند. یعنی بیمه‌گذارانی که تحت پوشش طرح‌های پایه هستند، فقط بخش کوچکی از هزینه‌های  سنگین درمانی را دریافت خواهند کرد. همچنین، پوشش بیمه‌گران پایه فقط در برخی از مراکز درمانی کشور اعتبار دارد و نمی‌توان همه‌جا از آن استفاده کرد. بیمه‌های پایه حتی در برخی از موارد مثل عمل‌های کاهش وزن یا لیزیک چشم که برای سلامت بیمار انجام می‌شوند، تعهد واضحی ندارند.

خدمات تکمیلی، یک چتر حمایتی بزرگ برای بیمه‌گذاران به شرط داشتن بیمه پایه

مبتلاشدن به انواع بیماری‌ها در زندگی هر انسانی اجتناب‌ناپذیر است. گاهی اوقات، مریضی بدون هیچ علائم قبلی ظاهر می‌شود و در چنین حالتی مهم است که فرد، آمادگی مقابله با شرایط را نداشته باشد. بیمه‌های درمان تکمیلی، یک حامی مادی بزرگ برای بیمار در زمان گرفتاری هستند. برخلاف طرح‌های پایه که سقف تعهدات شرکت‌ها چندان بالا نیست، در بیمه تکمیلی، پوشش گسترده‌تر و بهتری برای مخارج درمانی وجود دارد. بیمه تکمیلی در حقیقت نوعی خدمت مازاد بر طرح‌های پایه است. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تکمیلی در قبال پوشش هزینه‌های اضافی برای درمان بیماران متعهد می‌شوند. این نوع از خدمات مخصوصاً مثل بیمه تکمیلی بدون دوره انتظار یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده محسوب می‌شوند. دلیل آنکه بسیاری از شرکت‌ها، خدمات تکمیلی را به شرط داشتن بیمه پایه ارائه می‌کنند، کاهش هزینه هنگام پرداخت خسارت بیماران است.

کدام شرکت خدمات تکمیلی را بدون نیاز به بیمه پایه ارائه می‌کند؟

از آنجایی که شرکت‌ها، بیمه تکمیلی درمان را با هدف پوشش نقاط ضعف طرح‌های پایه ارائه می‌کنند، متقاضیان برای استفاده از خدمات تکمیلی باید با یک بیمه‌گر پایه قرارداد داشته باشند. با توجه به شرایط خرید بیمه تکمیلی، برای بسیاری این پرسش ایجاد می‌شود که آیا می‌توان بدون داشتن بیمه پایه، از خدمات یک طرح بیمه تکمیلی استفاده کرد؟ شرکت بیمه آسماری برای تمام افرادی که فاقد بیمه پایه هستند، یک خدمت مخصوص ارائه کرده است. بیمه آسماری که با نام بیمه جوان نیز شناخته می‌شود، از همان ابتدای تأسیس در تلاش بوده تا چالش‌های پیش‌روی متقاضیان بیمه در ایران را برطرف کند. برای مثال، زوج‌هایی که به‌دنبال بیمه زایمان هستند، می‌توانند روی آسماری حساب باز کنند. بیمه تکمیلی خانواده آسماری، یکی از خدمات خاص این بیمه‌گر است که بدون نیاز به بیمه تأمین اجتماعی ارائه می‌شود. طرح مخصوص بیمه آسماری، بالاترین سقف تعهدات بیمارستانی و پاراکلینیکی را بدون نیاز به خرید طرح‌های پایه، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مزایای بیمه تکمیلی خانواده آسماری بدون نیاز به بیمه پایه تامین اجتماعی

شرکت آسماری با ایجاد یک طرح مخصوص، امکان بهره‌مندی خانواده‌های ایرانی از مزایای بیمه تکمیلی خانواده را فراهم کرده است. برای دسترسی به این مزیت‌ها، لازم نیست که افراد خانواده تحت پوشش بیمه‌های پایه سلامت یا خدمات درمانی باشند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت شرکت آسماری، امکان استفاده از خدمات شرکت کمک‌رسان ایران SOS برای بیمه‌گذاران طرح خانواده است. شرکت کمک‌رسان ایران با بیش از 3000 مرکز درمانی در سراسر کشور قرارداد همکاری دارد. مهم‌ترین مزایای بیمه تکمیلی آسماری بدون طرح‌های پایه را در بخش زیر مشاهده می‌کنید.
  • عدم نیاز به هرگونه بیمه پایه
  • بالاترین سقف تعهدات بیمارستانی و پاراکلینیکی
  • صدور آنلاین بیمه نامه بدون نیاز به چکاپ و آزمایش اولیه
  • حق بیمه مناسب و امکان پرداخت قسطی
  • ارائه طرح‌های مختلف باتوجه‌به نیاز و بودجه مشتریان
شرکت کمک‌رسان ایرانیان (SOS) یکی از سهامداران اصلی بیمه آسماری است و همین باعث شده که دارندگان بیمه تکمیلی خانواده از امکانات خاصی بهره‌مند شود. دسترسی به مراکز طرف قرارداد شرکت SOS فقط به بیمه‌گزاران آسماری اختصاص دارد و هیچ شرکت دیگری این مزیت را به مشتریانش ارائه نمی‌کند.

پوشش هزینه‌های کرونا بدون نیاز به بیمه پایه، طرح ویژه شرکت آسماری

ابتلا به بیماری کرونا، به غیر از هزینه‌های درمانی بالا، ممکن است به بیماران صدمات جدی وارد کند. بسیاری از بیماران کرونایی، حتی پس از بهبودی نیز با اختلالات مختلفی روبه‌رو می‌شوند که رسیدگی به آن‌ها می‌تواند پرهزینه باشد. آسماری برای مبتلایان به ویروس کوید-19 نیز طرح خاصی پیشنهاد می‌کند. پوشش ویژه کرونا یکی از دیگر مزایای منحصربه‌فرد در خدمت بیمه تکمیلی آسماری است. این طرح که با نام بیمه کرونا نیز شناخته می‌شود، خسارات مختلفی را پوشش می‌دهد. دارندگان بیمه درمان تکمیلی آسماری بدون نیاز به بیمه پایه می‌توانند خسارت مربوط به همه هزینه‌های بیماری کرونا، از زمان تشخیص تا درمان را دریافت کنند. برای اعضای خانواده‌ای که تحت پوشش بیمه کرونا هستند، خدمتی با عنوان «غرامت قرنطینه در منزل» در نظر گرفته شده است. خدمات ویزیت آنلاین، دریافت بسته حمایتی شامل اقلامی مثل ماسک و الکل جزو مهم‌ترین ویژگی‌های طرح مخصوص کرونا در بیمه تکمیلی آسماری هستند.

بهره‌مندی از خدمات طرح درمان تکمیلی بدون نیاز به بیمه پایه با شرکت آسماری

تقریباً همه مراکز بیمه‌کننده، طرح بیمه تکمیلی را فقط به کسانی ارائه می‌کنند که از قبل بیمه‌نامه پایه داشته باشند. اجبار به داشتن بیمه پایه برای افرادی که هزینه‌های درمانی بالایی دارند به یک معضل تبدیل شده است. شرکت آسماری، بیش از صد سال تجربه مدیران بیمه کشور را برای حل چالش‌های بیمه‌گذاران به کار گرفت و در نتیجه، یک طرح استثنایی است. شرکت آسماری با ارائه طرح بیمه خانواده، خدمات درمان تکمیلی را بدون اجباری‌بودن بیمه پایه به مردم ارائه می‌کند. بیمه تکمیلی خانواده آسماری با حمایت شرکت کمک‌رسان ایران عرضه می‌شود که مزایای مختلفی مثل پوشش بالای هزینه‌های بیمارستانی و پاراکلینیکی، امکان پرداخت قسطی و همچنین بیمه کرونا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران حرفه‌ای آسماری وارد آدرس asmari-insurance.com شوید یا با شماره 02143417 تماس بگیرید.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ