لیست قیمت رستوران هتل درویشی مشهد

سمانه حسنی
اگر به مشهد سفر می‌کنید و رزرو هتل درویشی مشهد را برای محل اقامت خود در‌نظر دارید، بهتر است درباره رستوران آن بیشتر بدانید. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره رستوران‌ها و لیست قیمت غذا‌ها در هتل درویشی مشهد صحبت کنیم. یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل مجلل و لوکس درویشی است. اگر بخواهیم درباره رزرو هتل […]
رستوران هتل درویشی مشهداگر به مشهد سفر می‌کنید و رزرو هتل درویشی مشهد را برای محل اقامت خود در‌نظر دارید، بهتر است درباره رستوران آن بیشتر بدانید. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره رستوران‌ها و لیست قیمت غذا‌ها در هتل درویشی مشهد صحبت کنیم. یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هتل مجلل و لوکس درویشی است. اگر بخواهیم درباره رزرو هتل در مشهد صحبت کنیم یکی از گزینه‌های قطعی ما برای بررسی این‌هتل خواهد بود. پنج مجموعه مختلف و متنوع با بهترین امکانات در هتل برای مسافران و میهمانان در‌نظر گرفته شده تا از آن‌ها به بهترین شکل پذیرایی شود. انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را در لیست غذا‌های آن‌ها پیدا می‌کنید. کافی است بعد از گشت‌‌وگذار در شهر به رستوران هتل رفته و نگاهی به لیست غذا‌ها بیندازید و هر‌چیزی که دوست دارید را سفارش دهید. غذا‌ها با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و لحظات خوشمزه‌ای را برای شما ایجاد می‌کنند. اگر سیر هستید و دوست دارید میان‌وعده سبک‌تری هم داشته باشید کافی‌شاپ‌های لوکس و زیبای هتل شما را دعوت می‌کنند تا از زمان خود با صرف چای یا تکه‌ای کیک بهترین لذت را ببرید.

رستوران‌های هتل درویشی مشهد

همان‌طور که در قسمت بالا مطالعه کردید، هتل درویشی مشهد، پنج رستوران لوکس و زیبا دارد. رستوران‌ها در طبقات دو، چهار، منفی یک و لابی قرار دارند. اگر برای هتل محل اقامت خود و رزرو هتل در مشهد، هتل درویشی مشهد را انتخاب نکرده باشید، هم‌چنان امکان استفاده از رستوران‌های آن را دارید. برای دسترسی به هتل و رستوران‌ها باید به محل آن در خیابان امام رضا و بین امام رضا 20 و 22 بروید. رستوران‌های هتل درویشی شامل رستوران روف گاردن، آتریوم، ارغوان،رستوران مراکشی و فست‌فود فیروزه است. هر‌یک از رستوران‌ها لیست غذا‌های خود را دارند و سعی می‌کنند به بهترین شکل از میهمانان خود پذیرایی کنند. در ادامه درباره رستوران‌های هتل و لیست غذا‌های آن‌ها مطالبی را بیان می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره قیمت غذا‌ها در این‌هتل‌ها اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما ادامه مقاله را تا پایان مطالعه کنید. علاوه بر این بهتر است بدانید هتل های خوب زیادی از جمله رزرو هتل مدینه الرضا مشهد شما می توانید غذاهای لذیذ و معرو ف این رستوران را نوش جان کنید. رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

این‌رستوران روی با هتل قرار دارد و منظره زیبایی را برای میهمانان فراهم کرده است. شما می‌توانید هنگام میل غذا مظره فوق‌العاده‌ای از شهر و بارگاه امام رضا (ع) را ببینید. انواع غذا‌های فرنگی، غذا‌های چینی، فرانسوی، مدیترانه‌ای، ایتالیای و هندی در رستوران روف گاردن با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. اگر به کیفیت غذا‌ها و مواد اولیه خوب آن‌ها دقت کنید، متوجه خواهید شد که قیمتی که برای آن می‌پردازید عدد معقولی دارد. هنگام رزرو هتل درویشی مشهد بد نیست درباره قیمت غذا‌ها در رستوران آن نیز بدانید. اگر بخواهیم قیمتی را برای غذا‌های رستوران هتل درویشی مشهد بیان کنیم باید به عددی بین 150 تا 500 هزار‌تومان اشاره کنیم. همان‌طور که می‌بینید بازه قیمتی زیاد است و شما می‌توانید انواع غذا‌ها را در این‌هتل سفارش دهید. البته نکات دیگری نیز درباره قیمت‌ها وجود دارد که در ادامه آن‌ها را می‌گوییم.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

سقف شیشه‌ای و مرتفع رستوران آتریوم نظر بسیاری از میهمانان را به خود جلب می‌کند. احتمالا اگر به این‌رستوران بروید خودتان هم به مبلغ غذا‌ها با شیکی و فضای دل‌پذیر رستوران فکر نمی‌کنید. اما نکران نباشید به‌نسبت رستوران‌های لوکس دیگر مشهد، مبلغی منصفانه را برای غذا‌ها می‌پردازید. انواع کباب، شیشلیک، گوشت بره، ماهی و انواع سوپ و سالاد در این‌رستوران برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

اگر دوست دارید صبحانه فوق‌العاده‌ای را مهمان رزرو هتل درویشی مشهد باشید، رستوران ارغوان را انتخاب کنید. در لیست منوی صبحانه رستوران ارغوان شما 200 نوع غذای گرم و سرد را می‌بینید. خطارت میل یک صبحانه در این‌رستوران برای مدت‌ها در ذهن شما و هم‌سفران باقی می‌ماند؛ پس این‌فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید. رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

زمانی که هتل در مشهد رزرو می‌کنید، بد نیست خدمات آن مانند رستوران‌ها را نیز بررسی کنید. رستوران مراکشی هتل درویشی شما را با طعم‌ها و مزه‌های جدید به چالش می‌کشد. انواع غذا‌های تند و ترکیباتی جدید گوشه‌ای جذابیت‌های رستوارن مراکشی برای مسافران است.

فست‌فود فیروزه هتل درویشی مشهد

دوست‌داران غذا‌های فست‌فود نیز در هتل درویشی مشهد بی‌نصیب نیستند. انواع غذا‌های فست‌فودی مانند پیتزا، کنتاکی، لازانیا، همبرگر، مرغ سوخاری و انواع خوراک از‌جمله غذا‌هایی هستند که رستوران فیروزه با بهترین طعم و رنگ برای میهمانان آماده می‌کند.

قیمت لیست غذا‌ها در رستوران‌های هتل درویشی مشهد

اگر قسمت بالا را مطالعه کرده باشید قیمتی حدودی برای منو یا همان لیست غذا‌ها برای شما بیان شده است. توجعه داشته باشید با‌توجه‌به فصل و مراسم‌های خاص ممکن است قیمت‌های متفاوتی را نیز ببینید. قیمت غذا‌ها به‌صورت بوفه نیز تفاوت دارند و شما هنگامی که بوفه را سفارش داده و رزرو کنید، به همه غذا‌های آن متناسب با چیزی که در لیست غذا نوشته شده است، دسترسی دارید. البته ممکن است در همه اوقات سفر شما به مشهد یا مراجعه به هتل درویشی مشهد، امکان استفاده  از بوفه را نداشته باشید و بوفه را در ایام خاصی ببینید.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ