بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

سمانه حسنی
بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران مرکزی است که بتواند امکان لیزر درمانی در شرایطی کامل امن و مؤثر را برای آقایان فراهم کند. همچنین در این مراکز به‌ روزترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه‌های لیزر موی زائد مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن در مرکز لیزر موهای زائد مردان جهت اثر […]

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران مرکزی است که بتواند امکان لیزر درمانی در شرایطی کامل امن و مؤثر را برای آقایان فراهم کند. همچنین در این مراکز به‌ روزترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه‌های لیزر موی زائد مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر آن در مرکز لیزر موهای زائد مردان جهت اثر بخشی فوق العاده لیزر از یکسری دستورالعمل ها و نکات علمی پیروی می شود. در صورت یافتن مرکزی با چنین ویژگی ها و مشخصه هایی می توان با قاطعیت گفت که بهترین مرکز لیزر را در شهر تهران پیدا کرده اید.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه است؟

در کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر آقایان در تهران رفع موهای زائد به کمک برترین نوع لیزر انجام می شود. در جریان انجام پروسه لیزر برای مردان از اشعه‌ های نوری بسیار قوی استفاده می شود. به این ترتیب که پرتو ها یا اشعه های نور بعد از تنظیم شدن بر روی پوست تابانده می شوند.

پرتوهای لیزر بعد از برخورد با سطح پوست در لایه های عمیق آن نیز نفوذ می کنند. با این کار عملاً فرایند تخریب فولیکول مو آغاز می شود. لازم به ذکر است که مراحل انجام لیزر برای آقایان بدون کوچک ترین آسیبی به پوست انجام می شود.

در بیشتر مراکز، لیزر موهای زائد مردان توسط خانم ها و آقایان بنا به دلخواه شخص صورت میگیرد.در حقیقت تنها ارگان و بخشی که توسط لیزر مورد هدف قرار می گیرد فولیکول های مو است.

در نتیجه بعد از تکرار چند جلسه لیزر در این مراکز ریشه و ساقه مو به شدت ضعیف می شود. در نتیجه بعد از مدتی می توان شاهد حذف کامل موها شد.
لیزر موهای زائد آقایان

موهای زائد آقایان شامل چه قسمت هایی است؟

در مراکز لیزر هر مویی که آقایان مجبور به اصلاح روزانه و مستمر آن باشند و و از بودن آن احساس ناراحتی کنند قابل حذف است.

به طور کلی موهای زائد آقایان شامل موهایی هستند که در نواحی ذیل می رویند.

  • شرمگاهی
  •  زیر بغل
  •  سینه
  •  کمر
  • باسن و ران ها
  • دست ها و پاها
  • گردن ، صورت و شانه ها
  • گوش و بینی
  • شکم

آیا هزینه لیزر موهای زائد آقایان زیاد است؟

مراکز لیزر موهای زائد هزینه انجام این تکنیک را بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می کند. بر همین اساس تعیین هزینه انجام لیزر برای حذف موهای زائد آقایان شامل موارد ذیل می باشند.

  1. نوع لیزر
  2. سابقه پزشک
  3. نوع دستگاه به کار گرفته شده برای رفع موی زائد
  4. میزان تراکم موی زائد
  5. میزان گستردگی ناحیه تحت درمان
  6. نوع مو
  7. تعداد جلسات انجام لیزر
  8. ویژگی های پوست و نوع واکنش پوست به لیزر

نکته: پرداخت هر میزان هزینه جهت رفع موی زائد در بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران نوعی صرفه جویی به حساب می آید.

زیرا با پرداخت هزینه ای مشخص می توان برای مدت های طولانی از شر موهای زائد و همچنین اصلاح و اپیلاسیون های مداوم خلاص شد. در نتیجه نه تنها در هزینه بلکه در زمان و وقت خود نیز می توان صرفه جویی کرد.

بهترین دستگاه لیزر برای مردان

دراین مراکز زیبایی بعد از انجام معاینات اولیه برای شخص متقاضی مناسب ترین و ایده ال ترین دستگاه لیزر را برای رفع موهای زائد او به کار می گیرند.

این حال هرگز نمی توان با قاطعیت یک نوع دستگاه لیزر را به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان نام برد. زیرا با توجه به ضخامت، نوع مو و رنگ پوست هر شخص اقدام به انتخاب نوع لیزر برای او می شود.

به عبارت ساده تر هر فرد از یک نوع دستگاه لیزر نتیجه مطلوب را دریافت می کند. تمام دستگاه های لیزری که جهت رفع موی زائد مورد استفاده قرار می گیرند شامل سه دستگاه با نام های الکساندرایت، دایود و اندیاگ می باشند.
در گلدن رویال مرکز لیزر مردان و بهترین کلینیک زیبایی در تهران از این سه دستگاه برای افراد با تیپ های پوستی متفاوت استفاده می شود.

مثلاً برای آقایانی که دارای پوست روشن و موهای کرکی و نازک و سفید هستند از دستگاه الکساندریت با طول موج ۷۵۵ استفاده می شود.

همچنین برای مردانی که دارای پوستی سبزه متمایل به تیره هستند از دستگاه لیزر دایود با طول موج ۸۰۸ استفاده می شود.

در نهایت نیز آقایانی که دارای پوست و مویی بسیار تیره و در اصطلاح سیاه هستند از دستگاه لیزر اندیاک با طول موج ۱۰۶۴ استفاده می شود.

اغلب مردان به دلیل داشتن پوست و مویی تیره باید از بالاترین و قوی ترین دستگاه لیزر برای آنان استفاده شود. بنابراین می توان بهترین دستگاه لیزر را دستگاهی معرفی کرد که از توان و قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد.
بهترین دستگاه لیزر برای مردان

اقداماتی که آقایان قبل و بعد از لیزر باید انجام دهند

جهت کسب نتیجه مطلوب و مناسب از انجام لیزر موی زائد باید نکات و موارد مهم و متعددی را پیش و بعد از لیزر مد نظر قرار داد.

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران پیش از انجام لیزر، فرد متقاضی را نسبت به انجام اقدامات ذیل آگاه می کند.

  • اصلاح محل تحت درمان.
  • خودداری از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید و پرهیز از برنزه شدن حداقل ۳ هفته پیش از انجام لیزر.
  • حمام کردن و تمیز کردن محل تحت لیزر به وسیله یک شوینده مناسب و ملایم.
  • مراجعه به پزشک جهت انجام معاینات اولیه جهت تشخیص نوع پوست و مو و انتخاب نوع لیزر.
  • حفظ خونسردی خود و پرهیز از هر گونه عامل استرس زا در حین انجام لیزر.
  • اقدامات بعد از انجام لیزر شامل موارد و اقدامات ذیل می باشند.
  • استفاده از پماد ضد قرمزی و ضد التهاب برای کاهش این علائم در محل تحت لیزر.
  • خودداری از تابش نور مستقیم خورشید به محل تحت درمان.

ماندگاری لیزر موهای زائد مردان

ماندگاری لیزر موهای زائد مردان چقدر است؟

در صورت انجام لیزر در این مراکز می توان شاهد رفع دائمی و همیشگی موهای زائد بود. همچنین در صورت رشد مجدد موها بعد از لیزر قطعاً موها استحکام و مقاومت اولیه را نداشته و بسیار نازک و شکننده خواهند بود.

سخن پایانی:

آقایانی که در خصوص حذف موهای زائد خود حساس و نگران هستند می توانند جهت رفع این مشکل به سراغ بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران بروند.

کلینیک زیبایی گلدن رویال با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب و با تجربه می تواند مناسب ترین خدمات لیزر را به آقایان ارائه دهد. لازم به ذکر است که در چنین مرکزی فرایند انجام لیزر بسیار کوتاه و مؤثر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ