طرح لاک ناخن برای پاییز 1401

سمانه حسنی
داشتن دست‌های زیبا، امروزه بخش لاینفک زیبایی و آراستگی زنان است که ناخن‌های مرتب این زیبایی را دو چندان می‌کند. اگرچه ناخن‌های بدون لاک هم می‌توانند زیبایی خاص خود را داشته باشند اما قطعا طراحی لاک ناخن، یکی از بهترین گزینه‌ها، برای داشتن دست‌ها و ناخن‌هایی زیبا و جذاب است. در این مطلب با ما […]

طرح لاک ناخن برای پاییز 1401داشتن دست‌های زیبا، امروزه بخش لاینفک زیبایی و آراستگی زنان است که ناخن‌های مرتب این زیبایی را دو چندان می‌کند. اگرچه ناخن‌های بدون لاک هم می‌توانند زیبایی خاص خود را داشته باشند اما قطعا طراحی لاک ناخن، یکی از بهترین گزینه‌ها، برای داشتن دست‌ها و ناخن‌هایی زیبا و جذاب است.

در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به طرح لاک ناخن برای پاییز 1401 بیندازیم و بهترین سبک‌های طراحی برای این فصل از سال را مرور کنیم.

بهترین طراحی لاک ناخن برای پاییز

باتوجه‌به آب‌وهوای فصل پاییز؛ همان‌طور که انتظار می‌رود، از یک سری توناژ‌های رنگ در طراحی لاک ناخن مناسب فصل باد و برگ‌ریزان استفاده می‌شود.

به‌کاربردن رنگ نارنجی در طراحی لاک ناخن فصل پاییز

همان‌طور که می‌دانید رنگ نارنجی در توناژ‌های مختلف، رنگ غالب فصل پاییز است و درست همین ساختار و سبک در طراحی لاک ناخن برای فصل پاییز امسال نیز جایگاه دارد. اگر نگاهی به برترین و بهترین طرح‌ها بیندازید، قطعا طراحی‌های عالی با طیف رنگی نارنجی در ترکیب با سبز، قهوه‌ای روشن تا تیره، خاکستری، سفید و … دیده می‌شود. این طرح‌ها ممکن است کاملا انتزاعی و هندسی بوده یا برگرفته از همان حال و هوای برگ‌ریزان و فصل پاییز باشند.

به‌عنوان‌مثال یکی از جذاب‌ترین طرح‌هایی که طرف‌داران زیادی نیز دارد؛ طرح لاک ناخن با زمینه سفید و برگ‌هایی به رنگ‌های سبز کدر و نارنجی است که باعث می‌شود تا دست‌های فرد، زیبایی بسیار زیادی به خود بگیرد. این سبک طراحی لاک باتوجه‌به استفاده از رنگ‌های مختلف، برای افرادی که پوست روشن تا تیره دارند، ایده‌آل به نظر رسیده و هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت.

به‌علاوه شما می‌توانید با انتخاب این سبک طراحی لاک، لوازم آرایش صورت خود را نیز مطابق با آن و در همان سبک و تیپ به کار برده و یک آرایش کلی یکدست و هماهنگ داشته باشید.

طراحی تک ناخن برای پاییز 1401

اما در یک طرح خاص دیگر، شما می‌توانید تمام ناخن‌های خود را به یک رنگ خاص که ممکن است طوسی تیره، نارنجی کدر، سیاه، سبز کدر و … باشد؛ لاک‌زده و تنها یک ناخن انگشت که انتظار داریم انگشت حلقه باشد را طراحی متفاوتی کنید. این باعث خواهد شد تا یک ناخن طراحی شده، جلوه دیگری داشته و بتوانید ناخن‌های متفاوت و خاص را در ساختار کلی استایل خود، تجربه کنید.

این سبک از طراحی لاک ناخن برای فصل پاییز فوق‌العاده جذاب بوده و به‌ویژه برای عروس خانم‌ها یا حضور در مهمانی عالی به نظر می‌رسد. البته در خصوص آن، اهمیت زیادی دارد که حتما بتوانید رنگ زمینه ناخن‌های خود را مناسب انتخاب کرده و یک ناخن طراحی شده را نیز با هماهنگی (که ممکن است متضاد یا هم‌راستا باشد)، در ساختار کلی آرایش ناخن‌های خود جای دهید.

طراحی تک ناخن برای پاییز 1401

نکته مهم: به یاد داشته باشید که باتوجه‌به قیمت انواع لاک ناخن، برای طراحی ناخن‌ها، باید حتما از لاک‌هایی با کیفیت درجه یک استفاده کنید. به‌علاوه مهم است که تمام رنگ لاک‌هایی که در طراحی ناخن‌های خود به کار می‌برید از یک برند باشند تا میزان درخشش و ماندگاری آن‌ها یکی باشد. در غیر این صورت ممکن است یکی از لاک‌ها دارای کیفیت پایین‌تری بوده و زودتر از دیگر لاک‌هایی که استفاده کرده‌اید، کم‌رنگ شده و حتی بر اثر تماس با آب، پاک بشوند.

طراحی یکی در میان لاک ناخن در پاییز

یکی دیگر از سبک‌هایی که معمولا برای فصل پاییز طرف‌داران زیادی دارد، طراحی یکی در میان ناخن‌ها است. به این شکل شما هر یک از ناخن‌های خود را به شکل متفاوتی طراحی کرده و همه آن‌ها از یک سبک و ساختار برخوردار نیستند. این مدل طراحی لاک ناخن، برای دختران بسیار جوان، فوق‌العاده جذاب بوده و معمولا طرف‌داران اصلی آن را این گروه سنی تشکیل می‌دهند.

طراحی یکی در میان لاک ناخن در پاییز

به‌علاوه ممکن است بخواهید ناخن‌های خود را به‌صورت یکی در میان، با دورنگ مختلف به طور مثال نارنجی و سبز کدر، لاک بزنید که اتفاقا بسیار زیبا و جذاب نیز خواهد بود.

خرید بهترین لاک ناخن در حراجمعه خانومی؛ یک تجربه استثنایی

خبر خوب این است که می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، به‌راحتی از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی خانومی، انواع لاک با تنوع رنگی بی‌نظیر و از بهترین برند‌های موجود در بازار را با قیمت مناسب خریداری کنید. اما یک فرصت استثنایی برای خرید لاک ناخن با بهترین قیمت «حراجمعه خانومی» است. خانومی آذرماه هر سال همزمان با شروع بلک فرایدی (جمعه سیاه)، محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی و خارجی را با قیمت‌های استثنایی به حراج می‌گذارد. اگر برای طرح لاک ناخن پاییزه خود قصد خرید لاک ناخن را دارد؛ همین حالا می‌توانید رنگ‌های مورد نظر را از فروشگاه خانومی انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود کنید تا با شروع کمپین حراجمعه خانومی، در کسری از ثانیه خرید خود را انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ