جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن

سمانه حسنی
به  جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن خوش آمدید! نه نه!! اشتباه نکنید! این یک متن صرفا تبلیغاتی از آن دست مقالاتی که وعده‌های رنگارنگ به خریدار می‌دهند، اما در اصل داستان، خبری از تحقق این وعده‌ها نیست، نخواهد بود. فقط پنج دقیقه از زمان گرانبهای خود را به خواندن […]

به  جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن خوش آمدید! نه نه!! اشتباه نکنید! این یک متن صرفا تبلیغاتی از آن دست مقالاتی که وعده‌های رنگارنگ به خریدار می‌دهند، اما در اصل داستان، خبری از تحقق این وعده‌ها نیست، نخواهد بود. فقط پنج دقیقه از زمان گرانبهای خود را به خواندن این مطلب اختصاص دهید و با ما همراه باشید تا ثابت کنیم که هیچ کجا شرایطی بهتر از طرح‌های فروش اقساطی خودرو سایا خودرو پیدا نخواهید کرد.

آیا خرید اقساطی خودرو به نفع من است؟

آیا خرید اقساطی خودرو به نفع من است؟ حق دارید! در اوضاعی که به جای شش ساعت کار مفید روزانه بین ۸ تا ۱۲ ساعت کار می‌کنید و در نهایت درآمد شما کفاف هزینه‌های تا آخر ماه را هم نمی‌دهد، معلوم است که باید بابت ریال به ریال هزینه‌ها محتاط‌تر عمل کنید. حتی اگر با     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن هم مواجه شوید، ابتدا باید خودتان را قانع کنید و به پاسخ درستی برای این سوال برسید که واقعا خرید قسطی ماشین به نفع من است؟! شما گزینه‌های دیگری هم پیش رو دارید، خرید نقدی از کمپانی، خرید خودرو دست دوم، یا انتظار برای جمع آوری سرمایه و خرید ماشین. لازم است تا هر کدام از این راه‌ها را به دقت بررسی کنید، شاید واقعا نفع شما در خرید اقساطی خودرو نباشد!!

⦁    خرید خودرو از کمپانی

چه قصد خرید پراید داشته باشید، چه دیگنیتی، پژو ۲۰۰۸، برلیانس یا هر ماشین دیگری، خرید از شرکت سازنده، مونتاژ کننده یا وارد کننده، یکی از بهترین گزینه‌هاست. اما یک مشکل وجود دارد. مشکلی که البته کوچک هم نیست! آن هم تامین مالی برای پرداخت یک‌باره هزینه خودرو است. هیچ کدام از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده در حال حاضر طرحی برای فروش قسطی ندارند و شما چنانچه پول کافی نداشته باشید باید روش‌های دیگری برای ماشین دار شدن انتخاب کنید که شرکت در     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن  یکی از آن‌هاست. البته آنچه عنوان شد، مشکل اصلی است. مشکل دوم این است که شما حتی اگر به اندازه قیمت کارخانه خودروهایی مانند فیدلیتی، تارا، رانا و ... پول داشته باشید هم شرایط اینگونه نیست که تا اراده کنید، ماشین زیر پایتان باشد. همه چیز به قرعه کشی و بخت آزمایی ارتباط پیدا می‌کند. اصلا هم مشخص نیست گره از بخت ماشین دار شدن شما یک ماه دیگر باز شود، یک سال دیگر یا پنج سال دیگر!!

⦁    خرید خودرو کارکرده

هیچ کدام از ما بین نو و دست دوم، انتخابمان گزینه دوم نخواهد بود، مگر اینکه مجبور باشیم! بوی ماشین نویی که با شرکت در     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن  نصیبتان می‌شود، با صندلی‌های فرو رفته و خط و خش تودری‌ها و ایرادات ریز و درشت فنی ماشین کارکرده قابل قیاس نیست. اما چرا برخی گمان می‌کنند، ماشین دست دوم بهتر از قسطی است؟! شاید به این علت که سابقه معامله با یک مرکز لیزینگی غیر مجاز را دارند که در عمل به تعهدات خلف وعده کرده و آن‌ها را نسبت به خرید اقساطی بد بین کرده است یا شاید از مقروض بودن می‌ترسند. اما همه اینها در برابر معایب خرید خودرو دست دوم هیچ است. خرید یک ماشین با هزینه جانبی زیاد، استهلاک بالا، مشکلات فنی، ایرادات ایمنی، مصرف سوخت بالا و .. مواردی نیست که بتوان ساده از کنار آن گذشت.

⦁    پس‌انداز کردن برای خرید ماشین

در    جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن شما این فرصت را دارید که حتی اگر سرمایه قابل توجهی در حساب بانکی‌تان موجود نیست، باز هم بتوانید رویای ماشین‌دار شدنتان را محقق کنید. اما اگر نمی‌خواهید زیر بار اقساط بروید و تصمیم گرفته‌اید با پس‌انداز کردن، پول‌هایتان را جمع کنید تا ماشین بخرید، بگذارید صراحتا به شما بگوییم که با این روش شاید هرگز نتوانید مالک جک S5، دنا، تارا یا حتی پراید شوید! می‌پرسید چرا؟! بگذارید برایتان مثالی بزنیم. فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما ماهانه ۱۰ میلیون تومان درآمد دارید، اگرچه عملا امکان‌پذیر نیست، اما حتی اگر تمام این ده میلیون تومان را هم پس‌انداز کنید و به مدت یک سال به آن دست نزنید، پس از ۱۲ ماه فقط ۱۲۰ میلیون تومان سرمایه خواهید داشت! شما با این ۱۲۰ میلیون تومان هیچ خودرو صفری را نمی‌توانید بخرید، البته البته اگر قیمت خودرو مورد نظر شما بعد از یک سال در اثر تورم بالا نرفته باشد و نرخش ثابت بماند که این هم بعید است! بنابراین هیج گزینه‌ای بهتر از شرکت در     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن باقی نمی‌ماند و خرید اقساطی خودرو، چه ایرانی چه خارجی قطعا به نفع شماست.

مزایای خرید اقساطی خودرو

مزایای خرید اقساطی خودرو خرید قسطی خودرو چه برای تولیدات داخل مانند پراید، سمند، شاهین، دنا و ... چه برای ماشین‌های محبوب خارجی مانند، دیگنیتی، فیدلیتی و جک S5 به غیر از اینکه این فرصت را به خریدار می‌دهد که با کمترین سرمایه صاحب خودرو شود، مزایای دیگری هم دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ⦁    ایجاد انضباط مالی برای خریدار ⦁    ارتقای سطح معیشت ⦁    سرمایه گذاری منطقی ⦁    کاهش هزینه‌های جانبی چرا     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن،  بهترین فرصت برای ماشین‌دار شدن است برای اینکه بتوان به یک طرح اعتماد کرد و عنوان «بهترین» بودن را به آن اطلاق کرد، لازم است تا مفروضاتی را در نظر گرفت و به سوالاتی اساسی پاسخ داد.

  مجموعه طرف معامله کیست؟

نخستین سوال که پس از مواجهه با هر طرحی مانند     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن برای مخاطب پیش می‌اید این است که مجموعه طرف معامله کیست؟! خوشبختانه سایا خودرو طی سالها فعالیت در بازار خودرو به چنان شهرت و خوشنامی در نزد رقیب و دوست دست پیدا کرده است که هیچ دغدغه‌ای بابت اعتبار آن وجود نداشته باشد. بالاترین مزیت معامله با این مجموعه این است که تاکنون هیچ مورد نارضایتی مشتری درباره عملکرد و خدمات این مجموعه ثبت نشده، موضوعی که گواه مشتری‌مداری و اصالت این مرکز است.

 زمان تحویل خودرو چه زمانی است؟

 زمان تحویل خودرو چه زمانی است؟ هر جا که حرف از تبلیغات طرح‌های فروش اقساطی خودرو در میان باشد، از پراید و پژو گرفته تا فیدلیتی و دیگنیتی، عبارت تحویل فوری هم در کنار آن دیده می‌شود. اما اگر بخواهیم صریح باشیم  بیش از ۹۰ درصد این تبلیغات درباره زمان تحویل خودرو صادق نیستند!! بسیاری از مراکز بی‌نام و نشان تحویل خودرو را به گرفتن پول بیشتر منوط می‌کنند و یا حتی قرارداد را به گونه ای تنظیم می‌کنند که مشتری اصلا نتواند به چیزی اعتراض کند!! اما در     جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن شما چه برای خرید خودرو ایرانی اقدام کنید چه قصد خرید جک S5 و دیگر ماشین‌های خارجی را داشته باشید، به صورت فوری و آنی خودرو خود را تحویل خواهید گرفت.

 در برابر وجوه پرداختی، رسید محکم دریافت می‌کنم؟

تصور کنید قصد خرید اقساطی فیدلیتی داشته‌اید و خبری از تحویل فوری خودرو هم نیست، ماهانه مبلغ مورد نظر را واریز کردید و هیچ رسید محکمه‌پسندی هم در دست ندارید تا اگر شرایط به نفع شما نبود شکایت کنید! این وضعیت یکی از مهم‌ترین دلایلی است که هنوز بسیاری از افراد در برابر خرید قسطی ماشین مقاومت می‌کنند. چون حتی اگر برای خودشان هم پیش نیامده باشد، شنیده‌اند که برخی مراکز نه تنها ماشین را به خریدار تحویل نداده‌اند، بلکه یک شبه فرار را بر قرار ترجیح دادند!! در همین شرایط، برخی مجموعه‌ها مانند سایا خودرو به جای رسید، سند خودرو را به نام مشتری ثبت می‌کنند تا حسن نیت خود را به اثبات برسانند و دغدغه‌های مشتری را بر طرف کنند. بنابراین شما با شرکت در جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن  می‌توانید امیدوار باشید که پس از انجام روال معمول اداری نظیر عقد قرارداد و تعویض پلاک، سند خودرو به نام شما ثبت شود.

چقدر سرمایه برای خرید قسطی خودرو لازم دارم؟

اگرچه اقتصاد ما سال‌هاست  که با تورم و بحران دست به گریبان است، اما در سال جاری از نظر معیشتی مردم کشور سخت‌ترین دوران ده سال اخیر را تجربه کرده‌اند. بنابراین طبیعی است که بخش قابل توجهی از درآمد آن‌ها صرف اجاره، مصرفی، خرید کالاهای اساسی و هزینه‌های جانبی ضروری مانند ایاب و ذهاب، مدرسه فرزندان و ... شود. در نتیجه نمی‌توان انتظار داشت حساب‌های بانکی پر از پول باشد و سرمایه به قدر کافی موجود! متاسفانه برخی از مراکز فروش اقساطی، در قبال عرضه قسطی ماشین‌هایی مانند دیگنیتی، هیوندای النترا، هاوال و ... مبلغی بیش از نیمی از قیمت کلی خودرو را به عنوان پیش پرداخت طلب می‌کنند. در حالی که ما زمانی از عنوان بهترین شرایط برای خرید قسطی استفاده می‌کنیم که امکان خرید با حداقل سرمایه مهیا باشد. شما با شرکت در    جشنواره فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن این فرصت را دارید که با هر توان مالی صاحب خودرو مورد علاقه‌تان شوید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ