مثل یک حرفه ای لاک ناخن بزنید

منوچهر صدری
قطعا وقتی این مقاله را مطالعه می کنید، یک بانوی خوش ذوق هستید و به آرایش کردن و رسیدگی به خود علاقه بسیاری دارید. همه خانم ها با رنگ و لعاب دادن به خود احساس سرخوشی و آرامش می کنند . قطعا زیبایی اولین مؤلفه در تأمین اعتماد به نفس هر خانمی است و خانم […]

قطعا وقتی این مقاله را مطالعه می کنید، یک بانوی خوش ذوق هستید و به آرایش کردن و رسیدگی به خود علاقه بسیاری دارید. همه خانم ها با رنگ و لعاب دادن به خود احساس سرخوشی و آرامش می کنند . قطعا زیبایی اولین مؤلفه در تأمین اعتماد به نفس هر خانمی است و خانم ها عقیده دارند این زیبایی با استفاده از لوازم آرایش به دست می آید.

لاک ناخن نیز به عنوان یکی از انواع لوازم آرایشی تأثیر بسیار مهمی در زیبایی ناخن ها و در نهایت زیبایی ظاهر و استایل خانم ها دارد.

لاک زدن آن چنان هم فکر می کنید، ساده و راحت نیست. اگر لاک زدن به صورت حرفه ای را بیاموزید، خواهید دید که یک لاک ساده چگونه می تواند زیبایی و جذابیت دستان شما را چند برابر کند.

حتما تفاوت لاک زدن یک ناخن کار حرفه ای با لاک زدن عجله ای و غیرحرفه ای خود برایتان ملموس است. در ادامه با نحوه استفاده لاک ناخن به صورت حرفه ای صحبت خواهیم کرد.

مثل یک حرفه ای لاک ناخن بزنید

تأثیر لوازم آرایش ناخن در لاک زدن

از آنجا که لاک زدن در همه جای دنیا برای خانم ها اهمیت بسیاری دارد، شاهد مدل های مختلف و ایده های بی نهایت متنوع در لاک زدن ناخن ها هستیم.

حتی تنوع بی نظیر رنگ لاک ناخن نسبت به سایر لوازم آرایشی، خود به تنهایی این مسئله را تأیید می کند.

هر چند ایده ها و ترفندهای لاک زدن در زیبایی آن نقش بسیار مهمی دارد؛ اما مهم تر از آن نحوه لاک زدن است که به ایده شما جذابیت می بخشد.

حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لاک ها را روی ناخن های خود بکشید، در صورتی که با اصول آن آشنا نباشید، به زیبایی مدنظر خود نمی رسید.

این روزها بیشتر خانم ها برای لاک زدن نیز به سالن های زیبایی مراجعه می کنند و ترجیح می دهند یک ناخن کار حرفه ای برایشان لاک بزند یا کاشت انجام دهد.

این مسئله نشان می دهد با گذر زمان و تحولات صورت گرفته در عصر مدرن حتی فاکتورهای موثر در زیبایی نیز به طرز چشم گیری پیشرفت کرده اند.

ضمن اینکه می توان به خوبی درک کرد که افراد به خصوص خانم ها وسواس بیشتری در تأمین زیبایی خود پیدا کرده اند .

قطعا اگر بتوانید به صورت حرفه ای برای خود لاک بزنید و هنر دست خود را روی ناخن هایتان مشاهده کنید، برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت. برای این منظور تنها کافی است به چند نکته مهم توجه کنید و اصول لاک زدن را رعایت کنید.

قبل از هر چیزی باید بدانید کاشت غیرحرفه ای یا لاک زدن غیراصولی تنها سلامت و استحکام ناخن های شما را به خطر می اندازد.

اولین قدم برای لاک زدن حرفه ای تهیه لاک ناخن باکیفیت از برندهای معتبر و اورجینال است. حتی لوازم آرایش ناخن نیز باید اورجینال و باکیفیت باشند . انتخاب لاک مناسب به عنوان اصلی ترین لوازم آرایش ناخن ساده به نظر می رسد؛ در حالی که در واقعیت چنین نیست.

اکثر خانم ها هنگام انتخاب لاک ناخن تنها به رنگ آن توجه می کنند.

در حالی که لاک هایی که مدت زمان زیادی باقی مانده اند، به ناخن های شما آسیب می رسانند. حتما برایتان پیش آمده است که حتی باکیفیت ترین لاک ها نیز هنگام انجام امور مختلف دچار پریدگی می شوند؛ بنابراین وقتی قصد دارید به صورت حرفه ای لاک بزنید، باید در کنار خرید لاک سایر محصولات آرایش ناخن را نیز تهیه کنید تا با استفاده از آن ها ضمن تأمین زیبایی ناخن، دوام لاک روی آن را نیز حفظ کنید.

تأثیر لوازم آرایش ناخن در لاک زدن

بیس کت و تاپ کت چیست؟

بیس کت و تاپ کت در واقع محصولات زیرسازی و روسازی ناخن هستند که با هدف نگه داشتن لاک روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع این لوازم، لاک ناخن را مهر و موم و ضمن ماندگاری لاک، با افزایش درخشندگی آن ، بر زیبایی و جذابیت آن می افزایند.

استفاده از بیس کت و تاپ کت تنها با هدف تأمین جنبه های زیبایی استفاده نمی شود، بلکه در حفظ سلامت ناخن و جلوگیری از زرد شدن آن نیز مفید است. اگر دائما از لاک استفاده کنید، خواهید دید که ناخن هایتان به مرور زمان رنگ می گیرند.

بیس کت به عنوان یک ماده تقویت کننده ناخن عمل می کند و از زرد شدن آن جلوگیری می کند. به علاوه اینکه باعث می شود لاک مدت زمان بیشتری روی ناخن باقی بماند. تاپ کت لایه ای است که روی لاک قرار می گیرد و به عنوان یک لایه محافظ از لب پریدگی آن جلوگیری می کند .

تاپ کت می تواند از لاک ناخن در برابر اشعه خورشید محافظت کند.

به این ترتیب تا مادامی که لاک روی ناخن هایتان باشد، رنگ آن تغییر نمی کند و براق باقی می ماند. در مورد استفاده از این دو محصول آرایش ناخن باید بدانید که بیس کت مایعی بی رنگ است که مانند یک لایه نازک روی ناخن قرار می گیرد.

این محصول قبل از مانیکور استفاده می شود و چسبندگی لاک را افزایش می دهد.

لازم است بدانید لاک معمولی و لاک ژل بیس کت های مخصوص به خود را دارند.

اگر قصد استفاده از لاک ژل را دارید، باید بدانید که بیس کت آن تنها در دستگاه یو وی خشک می شود؛ اما بیس کت لاک معمولی در هوای معمول خشک می شود.

برای پاک کردن بیس کت لاک ژل باید از ریموور مخصوص و برای بیس کت معمولی از پد لاک پاکن استفاده کنید. تاپ کت غلیظ تر از بیس کت است و به خوبی از لاک ناخن شما محافظت می کند.

بیس کت و تاپ کت چیست؟

جمع بندی

همانطور که می دانید زیبایی ناخن ها برای خانم ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به همین خاطر خانم ها علاقه زیادی به لاک زدن دارند . در این بین برخی از خانم ها بدون توجه به اصول لاک زدن و صرفا برای رنگ دادن به ناخن هایشان از لاک های مختلف استفاده می کنند.

در حالی که اکثر خانم ها به خوبی می دانند، لاک زدن اصول خاصی دارد و باید برای آن زمان گذاشت.

برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ای لاک بزنید، ابتدا باید یک لاک ناخن باکیفیت و اورجینال و سپس سایر لوازم آرایش ناخن را تهیه کنید.

بیس کت و تاپ کت ناخن مهم ترین لوازم آرایشی ناخن هستند؛ چون سلامت ناخن و ماندگاری، زیبایی و درخشندگی لاک را حفظ می کنند.

برای اینکه به صورت حرفه ای لاک بزنید، ابتدا ناخن های خود را سوهان بکشید، به ترتیب یک لایه بیس کت، دو لایه لاک و یک لایه تاپ کت روی ناخن های خود بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ