معرفی مرکز روانشناسی و لورتا نوروفیدبک بیات در شیراز

منوچهر صدری
امروزه مراکز روانشناسی مختلفی وجود دارند که در سطح کشور فعالیت می کنند و به ­دلیل کاربرد آن ها در درمان مشکلات روحی و روانی افراد، اهمیت بسیار زیادی یافته­اند. به­خصوص زمانی­که مطابق با پیشرفت های روز دنیا از مدرن ترین روش های درمانی برای برطرف کردن انواع اختلالات استفاده شود، اهمیت مرکز روانشناسی و […]

معرفی مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک بیات در شیراز

امروزه مراکز روانشناسی مختلفی وجود دارند که در سطح کشور فعالیت می کنند و به ­دلیل کاربرد آن ها در درمان مشکلات روحی و روانی افراد، اهمیت بسیار زیادی یافته­اند.

به­خصوص زمانی­که مطابق با پیشرفت های روز دنیا از مدرن ترین روش های درمانی برای برطرف کردن انواع اختلالات استفاده شود، اهمیت مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک بیشتر می شود.

روش لورتانورفیدبک

از جدیدترین روش های درمان اختلالات روان شناختی می توان به لورتا نورفیدبک اشاره کرد که ویژگی های بسیار زیادی دارد و می تواند نسبت به روش های قدیمی عملکرد بهتری در فرایند درمان داشته باشد.

این درمان یک روش بیوفیدبک است که از امواج الکتریکی برای تحریک مغز استفاده می کند.

از ویژگی های مهم این روش درمانی می توان به ایجاد تعادل در فعالیت قسمت های مختلف مغز اشاره کرد که در روش های قدیمی امکان دست کاری نواحی عمقی در مغز وجود نداشت.

این نوع درمان می تواند تمام مشکلات مرتبط با ترس و اضطراب و هیجانات را در مناطق گوناگون مغز اصلاح کند.

همچنین، به نحوی طراحی شده که مغز را در مسیر کارکرد معمول هدایت کند. آشنایی با مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک معتبر در کشور می تواند برای بیماران بسیار کاربردی باشد.

درمان انواع بیماری روانشناختی با نورفیدبک

ممکن است شما با مراجعه به مرکز روانشناسی برای درمان مشکلات هیجانی و استرس با عنوان درمان نورفیدبک روبه رو شوید. این درمان در مرکز لورتا نورفیدبک به کار گرفته می شود و قابلیت تأثیر گذاری بر انواع بیماری های روان شناختی را دارد.

در انجام درمان با نورفیدبک می توان از انواع فعالیت های اتوماتیک برای بهبود مشکلات هیجانی مانند استرس استفاده کرد که این فرایند درمانی کوچک ترین خطایی ندارد و مشکلات دیگری برای بیمار به وجود نمی آورد.

درمان انواع بیماری روان شناختی با نورفیدبک می تواند عملکرد فرد را در محیط های مختلف شغلی یا تحصیلی بهبود بخشد.

در مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک برای انواع اختلالات مانند وسواس، افسردگی، استرس و اضطراب، مشکلات بیش فعالی، مشکلات نقص توجه و تمرکز از تحریک الکتریکی مغز ( TDCS ) استفاده می شود.

در انجام این درمان برای کودکان و بزرگسالان نیازی به استفاده از دارو یا قرص نیست و فقط باید دوره های خاص تحریک الکتریکی مغز انجام شود و در نهایت با تأثیر گذاری بر نواحی عمقی مغز، این مشکلات برطرف شوند.

انجام درمان با بیوفیدبک

بیوفیدبک نوعی روش درمانی است که در آن عملکرد های مهم بدن با استفاده از سنسور های خاصی اندازه گیری می شوند و درمان با بیوفیدبک می تواند آن ها را کنترل کند و بهبود بخشد؛ در واقع از این طریق می توان درباره ویژگی های فیزیولوژیک بدن اطلاعات کافی به دست آورد و بهبود فعالیت های بدن را به صورت ارادی کنترل کرد.

این درمان می تواند تغییرات مثبت زیادی در فعالیت های بدنی یا روانی ایجاد کند.

در مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک این درمان برای رفع مشکلات فشارخون، الکترومیوگرافی یا درمان عضلات، رفع مشکلات تنفسی، برطرف کردن مشکلات تپش قلب، پاسخ برقی به پوست برای کنترل اعصاب سمپاتیک و تحریک الکتریکی مغز برای رفع مشکلات روان شناختی از طریق نورفیدبک استفاده می­شود.

هنگام انجام درمان با نورفیدبک یا بیوفیدبک از طریق دستگاه مخصوص الکترود های خاصی در قسمت های مختلف سر نصب می شود و تمام فعالیت های نورون­های مغزی به صورت الکترونیکی ثبت می شود که در نمودار دستگاه رنگ مشخصی ایجاد می کنند.

مرکز نقشه برداری رنگی مغزی در شیراز وجود دارد و به عنوان مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک برتر شناخته می شوند و شما می توانید در آن مشکلات روان شناختی خودتان را از این طریق تشخیص داده و برطرف کنید.

انجام درمان با بیوفیدبک

مرکز روانشناسی درمان با نورفیدبک در شیراز

مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک زمانی اعتبار پیدا می کند که گواهینامه های مختلف داخلی و خارجی را دارا باشد و توسط متخصصان حرفه ای اداره شود. همچنین روش های به کاررفته در آن مدرن و مطابق با علوم جدید باشد.

افراد ممکن است برای مشکلات گوناگونی به این مراکز مراجعه کنند؛ از جمله دریافت خدمات مربوط به مشاوره قبل از ازدواج، درمان انواع مشکلات روانی مانند وسواس، استرس و اضطراب، انجام مشاوره فردی، تحصیلی، شغلی و خانوادگی، درمان انواع بیماری روانشناختی با نوروفیدبک و رفع مشکلات جسمی با بیوفیدبک ...

در شهر شیراز به­دلیل پیشینه زیاد فعالیت در حوزه پزشکی، مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک متنوعی وجود دارد که هر کدام قابلیت های مختلفی دارند و از انواع روش های بیوفیدبک برای شناخت و درمان اختلالات کاربران استفاده می کنند.

یکی از مراکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک معتبر در شیراز توسط یکی از بهترین روانشناسان یعنی دکتر حسین بیات ( متخصص روانشناسی بالینی سلامت و استاد و مدرس دانشگاه) مدیریت می شود.

زمینه فعالیت های این مرکز درمان با نوروفیدبک در شیراز شامل روانشناسی کودک و نوجوان و اختلالات رایج در آن­ها مثل نقص توجه و تمرکز است.

همچنین به زوج درمانی، اجرای انواع تست های روانشناسی، انجام مشاوره شغلی و تحصیلی، درمان با نورفیدبک، رفع مشکلات استرس، اختلالات اضطرابی مثل پانیک یا فوبیا، درمان افسردگی، تحریک الکتریکی مغز ( TDCS)، درمان انواع تیک ها، نقشه برداری رنگی مغز در شیراز و... می توان اشاره کرد.

منبع: سایت مرکز روانشناسی و لورتا نوروفیدبک بیات

مرکز روانشناسی درمان با نورفیدبک در شیراز

نتیجه گیری

یکی از بهترین روش ها برای حل انواع اختلالات روانی و مشکلات روان شناختی مراجعه به مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک است.

البته برای رسیدن به نتیجه بهتر در فرایند درمان اختلالات روانی باید نسبت به روش های درمانی مختلف آشنایی کلی داشته باشید.

باتوجه به مشکلات مختلف موجود در محیط اطراف ما امروز افراد ناراحتی های مختلف عصبی دارند و از نظر روحی با مشکلات مختلفی درگیر هستند.

اختلالات روان شناختی مختص به سنین خاص نیستند و ممکن است در بزرگسالان و کودکان با حالات گوناگون وجود داشته باشند.

مرکز روانشناسی و لورتا نورفیدبک برای انجام انواع مشاوره و در برطرف کردن اختلالات افراد در سنین مختلف نقش بسیار مهمی دارد.

این مراکز از پیشرفته ترین دستگاه ها و مدرن ترین روش ها برای درمان اختلالات گوناگون استفاده می کنند که قبل از مراجعه باید حیطه فعالیت آن ها را بشناسید و اطلاعات کافی درباره روش های درمانی به دست آورید.

در شهر شیراز مراکز روانشناسی مختلفی وجود دارد که شما می توانید برای درمان با این روش در شیراز به بهترین مرکز نورفیدبک مراجعه کنید و به تشخیص و درمان مشکلات روانی یا جسمی خودتان بپردازید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ