آشنایی با خدمات پرستاری و پزشکی در منزل

منوچهر صدری
امروزه مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل راه اندازی شده اند که به منظور ارائه بهترین خدمات درمانی، مراقبتی و پرستاری به همراه کادری حرفه ای و متخصص به صورت شبانه روزی و اورژانسی فعالیت می کنند. اصلی ترین هدفی که این مجموعه ها در نظر می گیرند این […]

آشنایی با خدمات پرستاری و پزشکی در منزل

امروزه مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل راه اندازی شده اند که به منظور ارائه بهترین خدمات درمانی، مراقبتی و پرستاری به همراه کادری حرفه ای و متخصص به صورت شبانه روزی و اورژانسی فعالیت می کنند.

اصلی ترین هدفی که این مجموعه ها در نظر می گیرند این است که بتوانند انواع خدمات را به بیماران و سالمندان عزیز در محیط منزل ارائه نماید که هیچ دشواری و سختی برای آنها وجود نداشته باشد.

خدمات پرستاری در منزل شامل طیف وسیعی نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، اجاره دستگاه اکسیژن ساز، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل، تزریق سرم در منزل و.... می باشد. معمولاً از نظر هزینه ها خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری نسبت به خانه سالمندان و بیماران مقرون به صرفه تر می باشد.

تمامی این خدمات توسط کاردرمانگر ها، فیزیوتراپیست ها و پرستاران حرفه ای و مجرب صورت می گیرد پس دیگر نباید نگرانی بابت خدماتی که ارائه می شود از نظر کیفیتی داشته باشیم.

چه زمانی به خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل نیاز داریم؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین هدف هایی که در خصوص ارائه خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل وجود دارد در زمان بیماری یا آسیب دیدگی می باشد. برای مراقبت های زخمی، مراقبتهای بیماری های مزمن، نگهداری و مراقبت از سالمندان، مراقبت از کودک، پس از انجام عمل جراحی و.... می توانید خدمات پزشکی در منزل تهران و خدمات پرستاری را انتخاب کنید.

مزیت های استفاده از خدمات پرستاری و خدمات پزشکی در منزل

استفاده از این خدمات مزیت های بسیار زیادی دارد. اول از هر چیزی بیمار یا سالمند در محیط راحت تری نسبت به خانه سالمندان یا بیمارستان بستری خواهد شد و شرایط به نوعی می شود تا زودتر بهبود برسد؛ چرا که دوری از عزیزان و خانواده برای فرد بیمار قطعاً سخت خواهد بود و در روحیه او تاثیرات منفی را به جای می گذارد.

  • مدیریت مصرف دارو در این شرایط با دقت بیشتری انجام خواهد شد و نتایج سلامتی بیماران بهتر خواهد شد.
  • توجه و نگهداری در خصوص خدمات پزشکی در منزل تهران بصورت نفر به نفر ارائه می گردد، پس طبیعی است که پرستار تمرکز بیشتری بر بیمار داشته باشد.
  • استفاده از پرستار در منزل کمک زیادی به مدیریت وضعیت بهبودی بیماری های مزمن خواهد کرد و منجر به پیشگیری از بستری های غیر ضروری در بیمارستان خواهد شد.
  • در چنین شرایطی تقویت رژیم و تغذیه را نیز به دنبال خواهد داشت و پرستار در منزل می تواند حتی در زمان غیاب شما در محیط خانه نگهداری از بیمار و مراقبت های لازم را انجام بدهد.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

زمانی که صحبت از خدمات پزشکی در منزل یا خدمات پرستاری در منزل می کنیم از ساده ترین موارد مثل تزریق سرم در منزل تهران تا پیشرفته ترین موارد شامل ویزیت پزشک متخصص، آزمایشگاه در منزل و نمونه گیری در منزل را شامل می شود.

یکی از سرویس هایی که توسط مراکز معتبر و شناخته شده نظیر آرین طب به بیماران عزیز ارائه می گردد ویزیت پزشک متخصص می باشد.

در صورتی که شما نیاز به ویزیت پزشک متخصص داشته اید و به هر دلیلی نمی توانید به مراکز درمانی مراجعه کنید توسط این مجموعه برای شما پزشک متخصص اعزام خواهد شد.

  • با استفاده از ویزیت در منزل شما از مزیت های فوق العاده بهره مند خواهید شد که می توان از اصلی ترین آنها به درمان در محیط آشنا و امن بیمار اشاره کرد و کمک فراوانی به بهبودی سریع بیمار خواهد داشت.
  • استفاده از خدماتی نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، تزریق سرم در منزل و.... می تواند به کاهش ۸۰ درصدی هزینه های حضور و بستری در بیمارستان بیانجامد.
  • دیگر شما با استفاده از خدمات پزشکی در منزل استرس و نگرانی بابت حضور در مرکز های درمانی و شلوغی های آن را ندارید.
  • حس بسیار خوبی که در زمان مراجعه به پزشک به محل زندگی بیمار به او دست می دهد موجب می شود تا تأثیرات مثبتی در روند بهبودی و درمان و ایجاد گردد.
  • برای اینکه بیمار به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شود حتماً یک یا دو نفر باید درگیر روند درمان شوند و وقت زیادی را برای خانواده می طلبد اما با حضور پزشک در منزل این دغدغه ها به صورت کلی برطرف می شوند.

آرین طب ارائه دهنده انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل می باشد که طیف وسیعی از خدمات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ