بهترین محصولات مراقبت از مو

منوچهر صدری
سلامت موها تاثیر زیادی در زیبایی ما می گذارد. موهای فر، لخت، کوتاه یا بلند تا زمانی که آسیب ندیده باشند؛ بسیار زیبا هستند. حالا ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم مراقبت صحیح یا تغییرات آب و هوایی، موهای ما خشک و دهیدراته شوند. در این موقع وظیفه ما این است که از […]

بهترین محصولات مراقبت از مو

سلامت موها تاثیر زیادی در زیبایی ما می گذارد. موهای فر، لخت، کوتاه یا بلند تا زمانی که آسیب ندیده باشند؛ بسیار زیبا هستند. حالا ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم مراقبت صحیح یا تغییرات آب و هوایی، موهای ما خشک و دهیدراته شوند.

در این موقع وظیفه ما این است که از بهترین برند محصولات مراقبت از مو استفاده کنیم تا موهایمان مجددا سلامت خود را به دست بیاورند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین محصولات مراقبتی را معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه خود، آن را خریداری کنید.

چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟

موها در برخورد اول می توانند ما را فردی خسته یا مرتب و شیک نشان دهند. بنابراین مراقبت از موها اهمیت بسیار زیادی دارد. استفاده از بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی ، راهی اقتصادی برای حفظ سلامت موها است.

اگر به صورت مداوم به موهای خود بی توجه باشید، به مرور آسیب می بینند. این آسیب دیدگی می تواند عمیق شده و دیگر با روش های مراقبتی معمول نتوانید سلامت آن ها را برگردانید.

یکی از روش های مهم برای مراقبت از موها، عدم شستشوی بیش از حد است. شستشوی موها هفته ای دو بار کافی است و حتما باید با آب ولرم این کار را انجام دهید. در صورتی که به دلیل چربی زیاد موها، تعداد دفعات شستشو بیشتر باشد پیشنهاد می کنیم تا شامپو و نرم کننده خود را تغییر دهید.

راهکار دیگری که برای مراقبت از موها پیشنهاد می کنیم مصرف روزانه سبزیجات و میوه ها است. علاوه بر این حتما ویتامین های ضروری را مصرف کنید. با این حال نباید فراموش کرد که رنگ کردن موها و فر یا صاف کردن آن ها، می تواند آسیب های جدی به مو بزند.

چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟

معرفی بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی

چه کسی را می شناسید که موهای سالم و درخشان نخواهد. همه ما دوست داریم اگر موهایمان کوتاه هم بوده، حالت ابریشمی داشته باشد. برای دست پیدا کردن به چنین موهایی باید یک روتین مراقبتی داشته باشید.

نگران نباشید، می توانید این روتین را با بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی انجام دهید. در ادامه برخی از بهترین محصولات شامل شامپو، لوسیون، ماسک و اسپری را معرفی خواهیم کرد.

شامپو لافارر

لافارر یکی از نمونه های بهترین برند محصولات مراقبت از مو ایرانی بوده که شامپوها، سرم ها و تونیک های ضد ریزش بسیار باکیفیتی تولید می کند. شامپو لافارر دارای ماینوکسیدیل و کافئین بوده که در پیشگیری از ریزش مو کمک بسیاری می کند.

استفاده مداوم از این محصول باعث می شود تا پوست سر تحریک شده و جریان خون در زیر آن افزایش پیدا کند. جذب سریع این محصول، تارهای ضعیف مو را تقویت کرده و بعد از مدتی استفاده شاهد رشد تارهای جدید هم خواهید بود.

روغن مغذی گلیس

موخوره یکی از مشکلات رایج در موها است و متاسفانه هنوز راهکاری برای درمان آن به وجود نیامده است. تنها روش هایی برای جلوگیری از بروز آن وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از روغن مغذی گلیس است.

روغن گلیس مدل Oil Nutritive یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو زنانه است. اگر هر بار بعد از استحمام این روغن را روی موهای مرطوب ماساژ دهید؛ موخوره ها تا 90 درصد درمان می شوند.

تونیک ضد ریزش لافارر

تونیک ضد ریزش لافارر یکی دیگر از بهترین محصولات مراقبت از مو زنانه است. این محصول مانع از تبدیل تستسترون به DHT می شود. علاوه بر این دارای کافئین، گیاه رزماری، مورد، آویشن، سدر و حنا است. بنابراین به خوبی ریزش موهای شما را کنترل خواهد کرد.

ماسک موی آبرسان شون

محصول ایرانی دیگری که برای مراقبت از موها توصیه می کنیم، ماسک موی آبرسان شون است. این ماسک آبرسان از آووکادو تهیه شده و در عین تغذیه موها، آن ها را نرم می کند. این ماسک جلوی تشکیل رادیکال های آزاد را گرفته و مانع از شکستگی موها می شود.

برای مشاهده بهتر نتیجه حتما این ماسک را روی نوک موهای مرطوب بزنید. سپس برای مدت 5 دقیقه موهای خود را ماساژ دهید تا کاملا به خورد آن برود.

کرم ترمیم کننده لافارر

کرم ترمیم کننده موی لافارر یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو مردانه و زنانه است. این محصول به صورت اختصاصی آسیب های وارد شده به لایه های مو را ترمیم می کند. علاوه بر این حجم موها را نیز افزایش می دهد.

سرم نرم کننده سینره

اگر موهایتان در اثر رنگ کردن یا استفاده مداوم از اتوی مو خشک شده، سرم نرم کننده موی سینره را باید استفاده کنید. این سرم حتی از بهترین محصولات مراقبت از مو خارجی هم عملکرد بهتری دارد.

این سرم دارای سیلیکون بوده و یک لایه محافظ روی مو ایجاد می کند. بنابراین آسیبی که در اثر حرارت به موها وارد می شود، بسیار کم خواهد شد.

معرفی بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی

بهترین محصولات مراقبت از مو خارجی کدام است؟

به لطف پیشرفت برندهای داخلی، شاهد محصولات بسیار باکیفیت و خوبی برای مراقبت از موها هستیم. این در حالی است که هنوز بسیار از افراد به دنبال بهترین محصولات مراقبت از مو خارجی هستند.

کیفیت بالای مواد اولیه، اثربخشی بسیار سریع، عدم آسیب به مو و برند نام آشنا جز دلایلی بوده که افراد به سراغ برندهای خارجی می روند. در ادامه برخی از بهترین محصولات زنانه و مردانه برای مراقبت مو را به شما معرفی خواهیم کرد.

OGX

یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو مردانه و زنانه خارجی برند OGX است. این برند آمریکایی، محصولات بسیار متنوعی داشته و از دانش روز در تولید شامپوهای خود استفاده می کند. مواد اولیه داخل آن با طبیعت همسو بوده و اثربخشی آن ها نیز بسیار زیاد است.

Altergo

این برند ایتالیایی محصولاتی باکیفیت تولید می کند. محصولات مو آلترگو اثربخشی زیادی داشته و موها و پوست سر شما را تقویت می کنند. برای هر نوع مویی هم لاین تخصصی دارند. بنابراین شما می توانید دقیقا محصولی را خریداری کنید که مناسب شرایط پوستی تان باشد.

Echosline

یکی از بهترین برند محصولات مراقبت از مو ، اچ اس لاین است. محصولات این برند خواص درمانی دارند و استفاده از آن ها، آسیب های عمیق به مو را هم برطرف می کند. مواد اولیه به کاررفته در این برند کاملا طبیعی و ارگانیک هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ