انجام جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

منوچهر صدری
میل به فرزند آوری تقریبا در بسیاری از خانم ها وجود دارد اما عده ای به دلیل اثراتی که ممکن است بر روی ظاهر و اندام آنها بگذارد از انجام این عمل صرف نظر میکنند البته این موضوع  در همه افراد یکسان نیست و ممکن است دربعضی از افراد پس از گذشت مدتی دوباره شکل […]
انجام جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان میل به فرزند آوری تقریبا در بسیاری از خانم ها وجود دارد اما عده ای به دلیل اثراتی که ممکن است بر روی ظاهر و اندام آنها بگذارد از انجام این عمل صرف نظر میکنند البته این موضوع  در همه افراد یکسان نیست و ممکن است دربعضی از افراد پس از گذشت مدتی دوباره شکل ظاهری اندام آنها به حالت اول برگردد. اما بعضی از مواقع این موضوع اتفاق نمی افتد و باعث ایجاد نگرانی می شود دراین مواقع می توانید با مراجعه به مشاورین کلینیک کیمیا بهترین راه حل را برای بازیابی اندام خود بیابید. به طور کلی عمل زیبایی شکم  برای افرادی که در اثر مشکلات روحی دچار اضافه وزن شده اند و افرادی که در اثر لاغری شدید کشسانی پوست آنها از بین رفته و کسانی که عضلات شکمی آنها ضعیف بوده و دارای زیر شکم هستند مناسب است.

دلیل انجام جراحی زیبایی شکم پس از زایمان

معمولا خانم ها پس از زایمان به دنبال راه حل هایی برای برگرداندن شکل ظاهری اندام خود هستند که در این مواقع معمولا عمل زیبایی شکم توصیه می شود که در یک نوبت انجام می شود و مخصوص کسانی است که قصد بازیابی اندام خود پس از زایمان را دارند و میخواهند تناسب اندام داشته باشند. جراحی زیبایی شکم معمولا به شکل های مختلفی انجام می شود که ابدومینوپلاستی شکم یکی از آنهاست معمولا این نوع جراحی با بیهوشی عمومی انجام میشود در عمل ابدومینوپلاستی شکم یک برش در ناحیه زیر شکم و پایین تر از خط سزارین داده می شود ولی معمولا سریع تر است و تفاوت هایی باهم دارند که بهتر است بدست متخصص ماهر انجام شود. قیمت عمل ابدومینوپلاستی به گسترده بودن و یا نبودن جراحی بستگی دارد همچنین هزینه ابدومینوپلاستی بر اساس عوامل مختلفی مشخص می شود و به صورت دقیق و ثابت نیست و البته کسانی که قصد انجام این جراحی و برآورد قیمت عمل ابدومینوپلاستی و عوامل موثر بر هزینه  آن را دارند باید بدانند هزینه جراحی به عوامل مختلفی مانند تخصص جراح و مدت زمان جراحی و حجم چربی ها و هزینه های جانبی دارد و البته پیچیدگی عمل نیز تاثیر گذار است برای مثال قیمت عمل ابدومینوپلاستی کل بدن نسبت به هزینه ابدومینوپلاستی شکم طبیعتا بیشتر خواهد بود.

خطرات انجام جراحی زیبایی شکم همراه با سزارین

بسیاری از خانم ها برای جلوگیری از خطرات بیهوشی و عدم مراجعه دوباره به اتاق عمل می خواهند که جراحی زیبایی شکم آنها همراه با سزارین انجام شود اما این موضوع بسیار خطرناک است و خطر آمبولی و عفونت را بالا می برد همچنین خانم های باردار پس از انجام جراحی سزارین ممکن است وزن زیاد کنند که قبل از انجام عمل زیبایی شکم لازم است که این وزن کم شود. علاوه بر آن پس از انجام جراحی سزارین هنوز اندازه رحم بزرگ می باشد و امکان فرم دهی دقیق به عضلات نیست ونتیجه مورد انتظار صورت نمی گیرد. خطرات انجام جراحی زیبایی شکم همراه با سزارین

قیمت ابدومینوپلاستی شکم بعد از بارداری

همانطور که میدانید عوامل مختلفی بر قیمت عمل ابدومینوپلاستی  تاثیر گذار است که خانم های باردار می توانند با مراجعه به کلینیک کیمیا: clinickimiaa.com و دریافت مشاوره نسبت به تعرفه و چگونگی انجام آن آگاه شوند.  
دستمزد جراح آزمایش خون
هزینه بیمارستان و کلینیک عکس برداری
داروهای مورد نیاز هزینه بیهوشی
قیمت ابدومینوپلاستی شکم بعد از بارداری مزایای عمل ابدومینوپلاستی شکم بعد از بارداری  
  • برداشتن چربی اضافه و رهایی سریع از آنها از مزایای انواع جراحی زیبایی شکم از جمله جراحی تامی تاک با عمل ابدومینوپلاستی شکم  است.
  • بهبود بخشیدن به معده و از بین بردن پوست اضافی آن
  • تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • یکدست شدن ناحیه تحتانی شکم
  • رهایی از چاقی مضاعف
      چه کسانی مناسب برای انجام جراحی زیبایی پس از بارداری هستند؟  
  1. در مرحله اول افراد کاندید برای انجام اینگونه جراحی ها باید از سلامت روانی و عمومی مناسبی برخوردار باشند.
  2. افراد متقاضی برای انجام جراحی زیبایی شکم باید از وزن مناسبی برخوردار باشند و همچنین تشخیص آن بر عهده متخصصین می باشد.
  3. متقاضیان باید توجه داشته باشند که انتظارات آنها واقع گرایانه و متناسب با وزن آنها باشد.
  4. بهتر است که افراد قصد بارداری مجدد پس از جراحی زیبایی شکم را نداشته باشند زیرا افزایش وزن و بارداری مجدد به دلیل کشیده شدن پوست و ماهیچه بر نتیجه جراحی تاثیر خواهد گذاشت. انجام انواع جراحی زیبایی شکم هیچ اثری بر بارداری مجدد و یا سلامت کودک شما نخواهد داشت.

زمان مناسب برای انجام عمل زیبایی شکم پس از بارداری

بهتر است افراد قبل از انجام عمل زیبای شکم پس از جراحی به وزن مناسب برای انجام آن رسیده باشند. مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن به این وزن مورد نظر حداقل 6 ماه می باشد. و همچنین انجام عمل ابدومینوپلاستی شکم پس از جراحی سزارین برای خانم هایی که در حال شیردهی هستند موردی ندارد علاوه بر آن برای کسانی که قصد بارداری مجدد دارند توصیه می شود انجام عمل جراحی زیبایی شکم را برای بارداری آخر در نظر داشته باشند.

رسیدن به یک وزن ثابت

معمولا افراد پس از بارداری دچار افزایش وزن می شوند و این روند ممکن است تا مدت ها ادامه پیدا کند کاندیداهای انجام جراحی زیبایی شکم زمانی به یک نتیجه مناسب میرسند که به یک وزن ثابت رسیده باشند زیرا کاهش و افزایش وزن شما بر شل شدن پوستتان نیز تاثیر گذار است.

درد ابدومینوپلاستی شکم و سزارین به چه صورت است؟

در انجام جراحی زیبایی شکم  از جمله ابدومینوپلاستی از بیهوشی عمومی استفاده می شود و دردی در حین انجام جراحی حس نمیکنید و ناحیه برش جراحی ممکن است تا مدتی پس از عمل بی حس باشد. برش سزارین به صورت عمقی و تا ناحیه رحم است در صورتی که در ابدومینوپلاستی شکم به این صورت نیست و از برش های سطحی استفاده می شود و برش های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و می توان گفت درد سزارین به مراتب بیشتر از ابدومینوپلاستی شکم است.

موارد مهم در عمل زیبایی شکم پس از زایمان

عده ای از بانوان در بارداری تصمیم به انجام سزارین و جراحی زیبایی شکم به صورت همزمان را می گیرند اما انجام این دو جراحی  باهم برای آنها ممکن است خطراتی داشته باشد و به همین دلیل از آنجایی که سلامت شما برای  مشاورین کلینیک کیمیا بسیار مهم است هرگز انجام این دو جراحی به صورت همزمان را به شما توصیه نمی کنند. این موارد را در نظر داشته باشید که پس از زایمان بدن شما نیاز به بهبود یافتن دارد و باید تقویت شود و انجام جراحی زیبایی شکم بلافاصله بعد از زایمان این فرایند را مختل می کند. موارد مهم در عمل زیبایی شکم پس از زایمان سخن پایانی بسیاری از افراد ممکن است بعد از بارداری و سزارین از بزرگ  بودن شکم خود و عدم تناسب اندام خود ناراضی باشند و تمایل به برگشت سایز ایده آل و قبلی خود را داشته باشند این مواقع می توانند با مراجعه به کلینیک کیمیا از روش های درست و مناسب توسط  مشاورین و متخصصین آگاه شوند  یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به اندام ایده آل ابدومینوپلاستی شکم است. نکته قابل توجه این است که حتما برای دستیابی به نتیجه ای مناسب بهتر است به بهترین کلینیک و همچنین متخصصی ماهر در این زمینه مراجعه کنید. در صورت مفید بودن مطالب می توانید آن را به اشتراک بگذارید و سوالات و نظرات خود را در این صفحه بگذارید.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
معرفی ۴ تا از بهترین مراکز جراحی زیبایی شکم و ابدومینوپلاستی - مخبرنیوز - پایگاه خبری مخبر

معرفی ۴ تا از بهترین مراکز جراحی زیبایی شکم و ابدومینوپلاستی - مخبرنیوز - پایگاه خبری مخبر

1401-12-26 - 05:02 پاسخ

[…] نقش دارد، پس یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید انجام جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان است. کیفیت کار انجام جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان یکی […]