شرکت داروسازی عبیدی استخدام می‌کند (آخرین فرصت در سال ۱۴۰۱)

منوچهر صدری
شرکت داروسازی دکتر عبیدی، یک شرکت داروسازی ایرانی است که در سال 1325 تاسیس شد. در حال حاضر، داروسازی عبیدی با 76 سال سابقه، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دارو در ایران شناخته می‌شود. این شرکت میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی ایران بوده و با ساخت راهکارهای درمانی کارآمد و موردنیاز به ارتقای سطح سلامتی […]
شرکت داروسازی عبیدی استخدام می‌کند (آخرین فرصت در سال ۱۴۰۱) شرکت داروسازی دکتر عبیدی، یک شرکت داروسازی ایرانی است که در سال 1325 تاسیس شد. در حال حاضر، داروسازی عبیدی با 76 سال سابقه، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دارو در ایران شناخته می‌شود. این شرکت میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی ایران بوده و با ساخت راهکارهای درمانی کارآمد و موردنیاز به ارتقای سطح سلامتی جامعه کمک کرده است. علاوه بر این، شرکت دکتر عبیدی با فراهم‌کردن شرایط استخدام جوانان متخصص و توانمند مانند استخدام داروساز، نقش موثری در اشتغال‌زایی جوانان دارد. بسیاری از افراد فعال در حوزه صنعت دارو، به دنبال آگهی های استخدام داروسازی عبیدی و اشتغال در این مجموعه هستند. به همین دلیل در مقاله پیش رو به معرفی تعدادی از آگهی‌های استخدام شرکت داروسازی عبیدی و بررسی شرایط استخدام آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی جدیدترین فرصت های شغلی شرکت داروسازی عبیدی

در سال‌های اخیر، کارفرمایان با درج آگهی های استخدامی سازمان خود در سایت‌های کاریابی معتبر و بررسی رزومه های ارسال شده، تلاش می‌کنند بهترین نیروی انسانی را جذب و استخدام کنند. شرکت داروسازی دکتر عبیدی نیز جدیدترین آگهی های استخدام شرکت خود همچون آگهی استخدام داروساز را در این‌گونه سایت‌ها منتشر می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از موقعیت های شغلی داروسازی عبیدی و بررسی شرایط استخدام آن‌ها خواهیم پرداخت. اما شما می‌توانید برای مشاهده همه آگهی های استخدام در خط تولید داروسازی و کل مطلب کلیک کنید.

استخدام کارشناس حسابداری فروش در شرکت داروسازی عبیدی

اولین آگهی استخدام شرکت داروسازی عبیدی که بررسی خواهیم کرد، مربوط به موقعیت شغلی کارشناس حسابداری فروش است. این شرکت در نظر دارد که فردی دارای مدرک کارشناسی مالی و حسابداری را برای موقعیت شغلی کارشناس حسابداری فروش استخدام کند. فرد موردنظر باید دارای 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه باشد و به نرم‌افزارهای رایور، ورد و اکسل تسلط داشته باشد.

استخدام کارشناس scale up آقا در شرکت داروسازی عبیدی

شرکت عبیدی علاوه بر استخدام داروساز، زمینه استخدام افراد در موقعیت های شغلی دیگری را نیز فراهم می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به استخدام کارشناس scale up اشاره کرد. شرکت داروسازی عبیدی برای این موقعیت شغلی، به دنبال استخدام آقایی در محدوده سنی بین 25 تا 35 سال با مدرک تحصیلی کارشناسی شیمی و دارای 2 سال سابقه کار در صنعت دارو است. از جمله وظایف و مهارت‌های موردنیاز این شغل می‌توان به کار در قسمت تولید صنایع دارویی، توانایی انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان، کار در بخش IPQC صنایع دارویی، انجام کار طولانی‌مدت در شرایط خاص و انجام کار در قسمت تولید داروهای خاص اشاره کرد.

استخدام کارشناس مدیریت پروژه در شرکت داروسازی عبیدی

یکی دیگر از آگهی های استخدام شرکت داروسازی عبیدی، مربوط به استخدام کارشناس مدیریت پروژه است. این شرکت در نظر دارد فردی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک یا مهندسی صنایع که دارای 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه است را برای این موقعیت شغلی، جذب و استخدام کند. فرد موردنظر باید توانایی کار با نرم‌افزار MSP-PRIMAVERA را داشته و با فرایند برنامه‌ریزی و کنترل تولید، فرایند کنترل پروژه و مدیریت پروژه -PMBOK آشنایی داشته باشد.

استخدام کارشناس آموزش در شرکت داروسازی عبیدی

از دیگر آگهی های استخدام شرکت داروسازی عبیدی، علاوه بر آگهی استخدام داروساز، کارشناس مدیریت پروژه و کارشناس حسابداری فروش، می‌توان به آگهی استخدام کارشناس آموزش اشاره کرد. فرد موردنظر برای این موقعیت شغلی باید دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، روان‌شناسی، آموزش یا علوم تربیتی باشد و 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشد. از جمله مزایا و تسهیلات این موقعیت شغلی می‌توان به سرویس رفت‌وبرگشت، پاداش، بیمه درمان تکمیلی، وام، کمک‌هزینه دوره آموزشی، ناهار، پزشک سازمانی و بسته‌ها و هدایای مناسبتی اشاره کرد.

استخدام کارشناس ماشین‌آلات پروژه در شرکت داروسازی عبیدی

شرکت عبیدی به دنبال جذب و استخدام فردی در محدوده سنی بین 23 تا 40 سال و دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع یا مهندسی مکانیک برای موقعیت شغلی کارشناس ماشین‌آلات پروژه است. این فرد باید دارای حداقل یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه بوده و با ماشین‌آلات صنعت داروسازی، تهیه مستندات، الزامات 5S و انجام مکاتبات اداری با تامین‌کنندگان خارجی، آشنایی داشته باشد.

استخدام مدیر پشتیبانی کسب‌وکار در شرکت داروسازی عبیدی

شرکت داروسازی عبیدی، علاوه بر جذب و استخدام داروساز و کارشناسانی همچون کارشناس آموزش و کارشناس ماشین‌آلات پروژه به دنبال جذب و استخدام مدیر پشتیبانی کسب‌وکار نیز هست. فرد موردنظر باید دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع باشد و 7 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشد. از جمله نیازمندی‌های این موقعیت شغلی می‌توان به مواردی مانند آشنایی با استاندارد BABOK، آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی T-SQL ،Python ،HTML و JavaScript، تسلط به PMBOK، تسلط کامل به Excel، آشنایی با فرایند صنعت دارو و تسلط به Agile Project Management، اشاره کرد.

استخدام کارشناس امکان‌سنجی و مطالعات استراتژیک در شرکت داروسازی عبیدی

شرکت عبیدی در نظر دارد از میان افراد واجد شرایط، فردی را برای موقعیت شغلی کارشناس امکان‌سنجی و مطالعات استراتژیک جذب و استخدام کند. فرد موردنظر باید در محدوده سنی بین 23 تا 39 سال قرار داشته و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی صنایع باشد. از جمله الزامات و نیازمندی‌های این موقعیت شغلی می‌توان به مواردی مانند تسلط به مفاهیم مهندسی صنایع در حوزه امکان‌سنجی، آشنایی با مفاهیم مدیریت بهره‌وری و بهینه‌سازی و علاقه‌مندی و آشنایی با یک زبان برنامه‌نویسی همچون #C و یا Python اشاره کرد.

استخدام تکنسین برق آقا در شرکت داروسازی عبیدی

یکی دیگر از فرصت های شغلی این شرکت در کنار استخدام داروساز و کارشناس حسابداری فروش، استخدام تکنسین برق است. شرکت عبیدی به دنبال جذب و استخدام آقایی در محدوده سنی بین 24 تا 35 سال سن، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق و با حداقل 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه است. از جمله نیازمندی‌ها و الزامات این موقعیت شغلی می‌توان به آشنایی کامل با HSE و 5S برای رعایت اصول و مقررات ایمنی، داشتن توانایی نقشه‌خوانی تاسیسات الکتریکی و تابلوهای برق و آشنایی با تاسیسات الکتریکی مانند وایرینگ تابلو های برق، تابلو های برق، دیزل‌ژنراتور و یوپی‌اس، اشاره کرد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی شرکت داروسازی عبیدی پرداخته و جدیدترین فرصت‌های شغلی این شرکت داروسازی معتبر و شرایط استخدام هر یک از آن‌ها را بررسی نمودیم. همان‌طور که گفته شد، شرکت داروسازی دکتر عبیدی بستر مناسبی را برای جذب و استخدام افراد با تخصص‌ها و مهارت‌های گوناگون از جمله استخدام داروساز، تکنسین برق، کارشناس آموزش و کارشناس مدیریت پروژه فراهم کرده است. در نتیجه، می‌توانید برای موقعیت شغلی موردنظر خود در این شرکت، رزومه ارسال کرده و در صورت تایید رزومه و قبولی در مصاحبه، در شرکت داروسازی عبیدی مشغول به کار شوید.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ