تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع مشکل نعوظ آقایان؟ تاثیر دستگاه وکیوم برقی بهتر است یا دستی؟

سمانه حسنی
چکیده : تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع مشکل نعوظ آقایان و نظرات کاربران در مورد دستگاه وکیوم مردانه   تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع مشکل نعوظ آقایان؟ تاثیر دستگاه وکیوم برقی بهتر است یا دستی؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص تاثیر دستگاه وکیوم مردانه، روش صحیح استفاده جهت اثر بخشی بهتر و همچنین […]
چکیده : تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع مشکل نعوظ آقایان و نظرات کاربران در مورد دستگاه وکیوم مردانه  

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع مشکل نعوظ آقایان؟ تاثیر دستگاه وکیوم برقی بهتر است یا دستی؟

در این مقاله قصد داریم در خصوص تاثیر دستگاه وکیوم مردانه، روش صحیح استفاده جهت اثر بخشی بهتر و همچنین مکانیزم آن صحبت کنیم. دستگاهی که شاید بسیاری از افراد به دلیل تبلیغات اشتباه، تصور غلطی از کارکرد و تاثیر آن دارند و فکر می کنند که تاثیر این دستگاه بر روی بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه می باشد و وقتی به مقصود خود نمی رسند، دلسرد می شوند. در برخی مواقع با عدم آگاهی نسبت به تاثیر وکیوم مردانه، شاهد بروز آسیب و یا ناکارآمدی این دستگاه بوده ایم، بنابراین در همین ابتدای امر باید بگوییم که این دستگاه تاثیری در رشد الت تناسلی مردانه ندارد و برای رفع مشکلات نعوظ مورد استفاه قرار می گیرد و تاثیر آن تنها بر روی رفع مشکل نعوظ در آقایان می باشد. پیش از اینکه این دستگاه را خریداری فرمایید، باید بدانید که در چه مواقعی و برای چه مشکلی باید از آن استفاده کنید؟ معایب و مزایای استفاده از این دستگاه چیست؟ مکانیزم دقیق آن چگونه است و  آیا دستگاه وکیوم موثر است؟ نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه؟ مدت زمان و طریقه استفاده از آن به چه صورت است؟ و آیا پزشکان استفاده از این دستگاه را توصیه می کنند یا نه؟

وکیوم چیست و مکانیزیم آن به چه صورت است؟

دستگاه وکیوم مردانه دستگاهی است که جهت رفع مشکلات نعوظ در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از یک استوانه پلاستیکی شفاف با یک روزنه در انتهای  آن تشکیل شده است که روی شفت آلت تناسلی قرار می گیرد. در انتهای دیگر سیلندر یک مکانیزم پمپ وجود دارد، که برای ایجاد فشار در داخل سیلندر استفاده می شود. مکانیزم پمپ می تواند به صورت یک سیستم با باتری یا یک سیستم دستی باشد. حالت اول معمولاً به دو دست برای کنترل دستگاه نیاز دارد، یکی روی دسته پمپ و دیگری برای ثابت نگه داشتن سیلندر روی خود آلت تناسلی. اما دستگاهی که با باتری کار می کند را می توان با یک دست استفاده کرد. در این سیستم، مکانیزم ماشه در انتهای بالای سیلندر قرار دارد و به این ترتیب یک دست می تواند پمپ را فعال کرده و سیلندر را به طور همزمان ثابت کند.

آیا دستگاه وکیوم مردانه باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود؟

دستگاه وکیوم مردانه که قبلا درباره آن صحبت کردیم، یکی از دستگاه های پزشکی و درمانی است که می تواند تاثیر زیادی روی بهبود نعوظ آقایان داشته باشد. برخی از تبلیغات غلط درباره دستگاه وکیوم آقایان باعث شده است که بسیاری از آقایان تصور کنند دستگاه وکیوم برای بزرگ شدن آلت تناسلی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که این دستگاه هیچ تاثیری روی بزرگی آلت تناسلی ندارد. البته بدیهی است که در زمان نعوظ، آلت تناسلی آقایان به صورت موقتی بزرگ می شود. اما اینکه انتظار داشته باشید آلت تناسلی پس از استفاده از این دستگاه، بزرگ و بزرگ تر شود؛ امکان ناپذیر است. بنابراین، اگر هدف شما برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه، افزایش سایز آلت تناسلی است، باید بگوییم که دستگاه اشتباهی را انتخاب کرده اید. دستگاه های دیگری نیز وجود دارند که می توانند برای بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان استفاده شوند. ما دستگاه وکیوم مردانه برای درمان مشکل نعوظ آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات کاربران در مورد تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

نظرات مردم در مورد دستگاه وکیوم مردانه بسیار متفاوت است. برخی از آقایانی که تصور می کنند دستگاه وکیوم مردانه برای افزایش سایز آلت تناسلی است، از خرید خودشان راضی نیستند. چون فکر می کنند که دلیل عدم بزرگ شدن آلت تناسلی آن ها، خوب نبودن دستگاه وکیوم مردانه است. اما برخی از نظر کاربران در مورد دستگاه وکیوم مردانه نشان می دهد که بسیاری از آقایان در اثر استفاده از این دستگاه، عملکرد جنسی بهتری داشته اند. به طور کلی، نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه متفاوت است. دلیل این موضوع هم عدم اثربخشی این دستگاه برای رفع اختلال نعوظ نیست. بلکه به دلیل متنوع بودن شرایط استفاده آقایان از این دستگاه وکیوم می باشد. کاربران بسیار زیادی هستند که در مورد دستگاه وکیوم مردانه نظرات مثبت داده اند. این افراد همان افرادی هستند که با مشورت پزشک و پس از تعیین بهترین روش برای درمان اختلال نعوظ از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کرده اند.   در صورتی که دستگاه وکیوم مردانه در کنار روش های درمانی دیگر استفاده شود، می تواند تاثیر زیادی روی درمان اختلال نعوظ داشته باشد. البته برخی از افراد هم قادر به استفاده از این دستگاه نیستند. چون با مشکلاتی مانند مشکلات لخته خون مواجه هستند.

انواع دستگاه وکیوم مردانه

حال که از نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه مطلع شدید، بهتر است که در مورد انواع دستگاه وکیوم مردانه اطلاعات کسب کنید. هر کدام از این دستگاه ها می توانند برای درمان اختلال نعوظ در آقایان موثر باشند اما اینکه افراد کدام دستگاه را برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار دهند، بستگی به نظر شخصی و بودجه آن ها دارد.

دستگاه وکیوم مردانه دستی

دستگاه وکیوم مردانه دستی یکی از ساده ترین انواع دستگاه وکیوم مردانه است. نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه دستی بیشتر از نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه برقی و شارژی است. چون قیمت این دستگاه پایین تر بوده و بسیاری از مردم متقاضی خرید آن می باشند. این دستگاه دارای یک پمپ دستی است که باید با دستان خودتان آن را فشار دهید.

دستگاه وکیوم مردانه برقی

دستگاه وکیوم مردانه برقی دارای یک پمپ برقی است که در اثر اتصال به برق راه اندازی می شود. دستگاه های وکیوم مردانه برقی را می توان جایگزین خوبی برای دستگاه های وکیوم مردانه دستی دانست. با این حال عملکرد هر دو دستگاه ها با هم مشابه است.

تفاوت دستگاه وکیوم برقی و دستی

حال که با انواع دستگاه وکیوم مردانه آشنا شدید، احتمالا این سوال برای شما مطرح شده است که تفاوت دستگاه وکیوم برقی و دستی در چیست؟ همانطور که از نام این دو دستگاه مشخص است، دستگاه وکیوم برقی می تواند با جریان برق و دستگاه وکیوم دستی می تواند با دست کار کند. پس اولین تفاوت در این دو دستگاه، مربوط به نحوه استفاده است. دومین تفاوت دستگاه وکیوم برقی و دستی، مربوط به قیمت این دو دستگاه می باشد. دستگاه های وکیوم برقی به دلیل عملکرد خاص و سیستم متفاوتی که دارند، با قیمت بالاتری نسبت به دستگاه وکیوم دستی به فروش می روند. بنابراین، اگر بودجه زیادی برای خرید دستگاه وکیوم ندارید، بهتر است که به دنبال خرید دستگاه وکیوم دستی باشید. سومین تفاوت در دستگاه وکیوم برقی و دستی، مربوط به اثربخشی این دو دستگاه در رفع اختلال نعوظ است. البته نمی توان روی این تفاوت زیاد مانور داد. چون به طور کلی، دستگاه های وکیوم مردانه می توانند روی درمان اختلال نعوظ موثر باشند. اما چون دستگاه وکیوم برقی قدرت بیشتری برای ایجاد نعوظ دارد، شاید از جنبه های مختلفی عملکرد بهتری داشته باشد. و اما آخرین تفاوت دستگاه وکیوم برقی مردانه با دستگاه های دستی، مربوط به قدرت و نوع عملکرد این دستگاه هاست. هر چقدر هم که قدرتی تر اقدام به پمپاژ دستگاه وکیوم دستی کنید، باز هم ممکن است نتوانید به خوبی یک دستگاه وکیوم برقی، باعث ایجاد نعوظ در خودتان شوید. به همین خاطر، معمولا توصیه می شود که برای رسیدن به بهترین نتیجه از دستگاه وکیوم برقی استفاده شود. پس اگر با قیمت خرید دستگاه وکیوم برقی مشکلی ندارید، این دستگاه گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

تاثیر دستگاه وکیوم برقی چگونه است

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید دستگاه وکیوم هستند، دستگاه وکیوم برقی را انتخاب می کنند. خوشبختانه نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه برقی نیز مثبت است. پس همین حالا می توان متوجه شد که این دستگاه تاثیر زیادی روی عملکرد نعوظ آقایان و بهبود کیفیت رابطه جنسی آن ها دارد. اما اگر بخواهیم در مورد تاثیر دستگاه وکیوم برقی بگوییم، باید عملکرد این دستگاه را توضیح دهیم. دستگاه های وکیوم برقی مردانه دارای یک محفظه شیشه ای هستند که آلت تناسلی درون آن قرار می گیرد. سپس پمپ برقی، باعث مکش آلت تناسلی درون محفظه می شود. تماس آلت تناسلی با محفظه شیشه ای و فشاری که توسط پمپ به آلت وارد می شود، باعث نعوظ خواهد شد. در این زمان است که آقایان می توانند رابطه جنسی خودشان را آغاز کنند. تاثیر دستگاه وکیوم برقی مردانه بر روی رفع اختلال نعوظ تا حد زیادی قابل قبول است. اما باید در نظر داشت که چه علتی باعث روز اختلال نعوظ در آقایان شده است. چون به هر حال عوامل روحی و جسمی زیادی می توانند باعث بروز این مشکل و یا تشدید آن شوند. در صورتی که دستگاه وکیوم برقی مردانه به صورت اصولی و در کنار روش های درمانی دیگر استفاده شود، می تواند تاثیر خوبی روی درمان اختلال نعوظ در آقایان داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که دستگاه وکیوم برقی مردانه نیز باید در مدت زمان محدودی استفاده شود. استفاده منظم و دقیق از این دستگاه، به شما این امکان را می دهد تا از بیشترین اثربخشی این دستگاه بهره مند شوید. منبعتجهیزات پزشکی درمان مدیکال       برچسب ها : اختلال نعوظ,مشکلات جنسی
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ