خون و خونریزی در شام دوستانه بکام و مسی

معصومه صادقیان
محافظان لیونل مسی و بکام به یک خانواده که قصد داشتند با آنها عکس یادگاری بگیرند حمله ور شدند و انها را به شدت کتک زدند. یک خانواده آمریکایی که قصد داشتند با لئو مسی سلفی بگیرند، توسط محافظان ستاره آرژانتینی کتک خوردند. این اتفاق در رستورانی رخ داد که خانواده مسی و بکام در […]

محافظان لیونل مسی و بکام به یک خانواده که قصد داشتند با آنها عکس یادگاری بگیرند حمله ور شدند و انها را به شدت کتک زدند.

یک خانواده آمریکایی که قصد داشتند با لئو مسی سلفی بگیرند، توسط محافظان ستاره آرژانتینی کتک خوردند. این اتفاق در رستورانی رخ داد که خانواده مسی و بکام در آن حضور داشتند، یک خانواده آمریکایی می‌گوید از محافظان لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی شکایت می‌کند، چرا که پدر این خانواده توسط محافظان ستاره آرژانتینی به شدت مضروب شده است. خانواده این مرد سعی داشتند با مسی عکس یادگاری بگیرند که با دخالت محافظان او مواجه شدند.

باشگاه اینترمیامی این مرد را متهم کرد که قصد داشته مخفیانه از مسی و خانواده‌اش عکاسی کند. اما او این اتهامات را رد کرد و گفت: نه، آنها به ما حمله کردند، با لگد من را بیرون انداختند و با مشت به صورتم کوبیدند، فقط و فقط به خاطر اینکه پسربچه من سعی داشت با خانواده مسی عکس یادگاری بگیرد. اصلا صحبتی از مسی یا بکام نبود. این یک بحث خانوادگی بود که محافظان وارد شدند و آن را به دعوا تبدیل کردند، گفته می‌شود محافظان لیونل مسی که در استخدام باشگاه اینترمیامی هستند این مرد را از رستوران بیرون انداخته‌اند و در محوطه بیرون از سالن او را به شدت کتک زده‌اند، در تصاویری که از این حادثه منتشر شده صدایی شنیده می‌شود که پشت دوربین فریاد می‌زند: نزنیدش! او یک پدر است که در جشن تولد دخترش شرکت کرده. چرا کتکش می‌زنید؟

در زمان این حادثه لیونل مسی به همراه هم‌تیمی‌هایش در اینترمیامی سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و خانواده دیوید بکام در رستورانی ژاپنی مشغول شام خوردن بودند، خشونتی که بعد از درگیری محافظان با یکی از حاضران در رستوران رخ داد باعث نگرانی خانواده مالک اینترمیامی شد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ