بهترین درمان های خانگی برای انزال زودرس

حسام آرین
در حالی که زمان مشخصی برای مدت "ماندگاری" یا حفظ نعوظ برای آقایان در رختخواب وجود ندارد، اما فیلم های پورنو ذهنیت اشتباهی در افراد ایجاد کرده است، بنابراین باید بدانید برخلاف به تصویر کشیدن اشتباه از رابطه جنسی یک مرد به طور متوسط 6 تا 11 دقیقه روی تخت دوام می آورد.

در حالی که زمان مشخصی برای مدت “ماندگاری” یا حفظ نعوظ برای آقایان در رختخواب وجود ندارد، اما فیلم های پورن هم ذهنیت اشتباهی در افراد ایجاد کرده است، بنابراین باید بدانید برخلاف به تصویر کشیدن اشتباه از رابطه جنسی ، یک مرد به طور متوسط 6 تا 11 دقیقه روی تخت دوام می آورد.

انزال زودرس چیست؟

هنگامی که مردی زودتر از آنکه خود یا همسرش به ارگاسم برسد دچار انزال می شود منجر به ایجاد ناامیدی و اضطراب در فرد می شود که به عنوان انزال زودرس (PE) معروف است. از اضطراب در مورد انزال زودهنگام یا تحریک بیش از حد، داشتن آلت تناسلی حساس گرفته تا عصبی بودن، دلایل زیادی می تواند منجر به انزال زودرس شود.

برخلاف تصورات غلط رایج انزال زودرس یک شکایت جنسی بسیار رایج است و بر اساس تخمین های تقریبی از هر 3 مرد یک نفر در برخی دوره های زندگی از این عارضه رنج می برد، بنابراین اگر شما هم به اختلال نعوظ مبتلا هستید که یا از انزال زودرس رنج می برید یا با از دست دادن نعوظ خود به طور کامل نمی توانید رابطه را ادامه دهید ادامه مطلب را بخوانید.

به گزارش تایمزسوفاندیا، راهکارهای ارائه شده به راحتی به آقایان در درمان این اختلال کمک می کنند.

آیا می توان برای PE (انزال زودرس) کاری انجام داد؟

اگر از این اختلال جنسی رنج می برید باید بدانید هم مشکلات جسمی هم روحی منجر به انزال زودرس می شود. خوشبختانه، از مشاوره، درمان پزشکی تا درمان های خاص خانگی گزینه های مختلف درمانی برای درمان اختلال نعوظ در دسترس است. برخی از راهکارهای خانگی به شما در مدیریت و درمان این عارضه کمک می کند.

زینک و منیزیم بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید

اول از همه مصرف سبزی های برگ سبز حاوی منیزیم و زینک بسیار مهم است، بنابراین یک قاعده کلی باید برای افزودن بیشتر سبزیجات، میوه ها، حبوبات، دانه ها و مغزها به رژیم غذایی وجود داشته باشد.

در حقیقت، نتایج مطالعه ای که در سال 2009 انجام شد، نشان می دهد سطح تستوسترون موش ها پس از مصرف مکمل های زینک افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:علل و درمان همپوشانی انگشتان پا در بزرگسالان و کودکان

خودارضایی قبل از مقاربت

هنگام خودارضایی قبل از برقراری رابطه جنسی سریع ارگاسم شدن را سخت می کند. از این رو، در نهایت زمان شما قبل از ارگاسم دوباره افزایش می یابد و به شما در مقابله با انزال زودرس کمک می کند.

ورزش

تقویت عضلات کف لگن نیز می تواند به شما در حفظ نعوظ و لذت بردن در رابطه کمک کند. انجام تمرینات کف لگن به تمرین عضلات درگیر در انزال کمک کرده در نتیجه به شما در ارگاسم کنترل شده کمک می کند.

بر اساس نتایج یک مطالعه، تمرینات کف لگن به مردان دارای انزال زودرس کمک می کند تا رفلکس های انزالی خود را کنترل کرده و زمان رسیدن به اوج و ارگاسم را افزایش دهند.
نحوه انجام ورزش: بدون فشار آوردن به پرینه (ناحیه بین مقعد و اندام تناسلی) در وضعیت راحتی بخوابید یا بنشینید. عضلات کف لگن خود را به مدت 3 ثانیه منقبض کرده سپس شل کنید. این کار را 10 مرتبه پشت سر هم حداقل 3 بار در روز تکرار کنید.

اسپری و کرم لیدوکائین

اگر از حساسیت آلت تناسلی رنج می برید استفاده از اسپری لیدوکائین قبل از اقدام به روابط جنسی می تواند با کاهش احساس پایین، به تاخیر در اوج و ارگاسم کمک کند. برای دریافت بهترین نتیجه حداقل 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری استفاده کنید زیرا این کار به افزایش زمان قبل از انزال کمک می کند. به طور اکید توصیه می شود قبل از هرگونه کاربرد موضعی در قسمت های خصوصی خود همیشه تست پوستی پَچ را انجام دهید.

تکنیک “توقف – شروع”

يكي از روش هاي موثر براي رهايي از انزال زود رس روش توقف – شروع است. در اين روش شما به فعاليت جنسي پرداخته و بعد از آنكه تحريك شما به حداكثر رسيد درست پيش از آنكه ارگاسم شويد دست از فعاليت برداشته و براي مدت كوتاهي هيچ تحريكي انجام نمي دهيد. هر چند در ابتدا ممكن است مشكل به نظر برسد، اما به مرور زمان شما از لذت جنسي زيادي بهره مند خواهيد شد.

يكي از بهترين راه هاي انجام اين روش این است كه در ابتدا از روش 4 به 1 شروع و بعد به تدريج آنرا افزايش داده و به 9 به 1 برسانيد. يعني در آميزش هاي اول چهار بار آلت خود را وارد واژن کرده سپس مكث كنيد و دوباره 4 بار وارد کرده و مجددا چند ثانيه صبركنيد و همين طور ادامه دهيد تا نهايتا به انزال برسيد.

بسته به وضعيت بدني خود مي توانيد در طول چند هفته يا چند ماه تعداد دفعات تحريك را به تدريج افزايش داده و در نهايت به بهترين حالت آن يعني 9 بار ورود آلت تناسلي و يكبار توقف (9 به 1) برسانيد با استفاده از این تکنیک قادر خواهید بود انزال را به تاخیر بیندازید و نیازی به هیچ گونه درمان یا مصرف دارویی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:آیا اختلال نعوظ با افزایش سن در ارتباط است؟

تکنیک “فشار دادن”

هنگامی که احساس می کنید به ارگاسم نزدیک شده اید شافت یا پایه آلت تناسلی خود را فشار دهید. این کار را حدود 30 ثانیه انجام دهید و آرام باشید. از این روش می توانید برای به تاخیر انداختن انزال هر چند بار که می خواهید از آن استفاده کنید.

خوردن یک عدد موز می تواند اختلال نعوظ را دور نگه دارد

آیا می خواهید از آخرین لحظه ها هم برای تاخیر در انزال استفاده کنید؟ برای این کار می توانید قبل از رابطه جنسی یک عدد موز بخورید زیرا یک عدد موز به اندازه متوسط حاوی حدود 422 میلی گرم پتاسیم است، همچنین می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

کاندوم برای لذت بیشتر

تعداد زیادی کاندوم در بازار موجود است که فقط می توانند زمان انزال را افزایش دهند. این کاندوم ها دارای یک ماده فعال به نام بنزوکائین هستند که به عنوان تاخیر در انزال شناخته می شود.
مترجم: الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ