تا قبل از عروسی‌، پوست صورت‌تان را دریابید

این شب، بزرگ‌ترین شب زندگی شماست ولی لازم نیست وحشت‌زده شوید و در استفاده از محصولات زیبایی افراط کنید و با آرایش‌های عجیب و غریب، خود را به گونه‌ای کاملا متفاوت در آورید. هر گونه درمان پوستی را حداقل 2 هفته قبل از عروسی انجام دهید. البته می‌توانید یک هفته قبل از عروسی از ماسک‌های خانگی ساده برای صورت‌تان استفاده کنید.

مجله سیب سبز: این شب، بزرگ‌ترین شب زندگی شماست ولی لازم نیست وحشت‌زده شوید و در استفاده از محصولات زیبایی افراط کنید و با آرایش‌های عجیب و غریب، خود را به گونه‌ای کاملا متفاوت در آورید. هر گونه درمان پوستی را حداقل 2 هفته قبل از عروسی انجام دهید. البته می‌توانید یک هفته قبل از عروسی از ماسک‌های خانگی ساده برای صورت‌تان استفاده کنید. همچنین برای درخشان‌شدن بیشتر پوست صورت‌تان یک ماه تا 2 هفته قبل از مراسم عروسی از پوست‌تان لایه‌برداری کنید تا در این روز بزرگ، صورت شما همچون ستاره‌ای بدرخشد. 

توصیه‌ای دیگر:

اگر تا تاریخ عروسی حداقل 4 هفته وقت دارید توصیه می‌کنیم هفته‌ای یک بار این ماسک ها را بین 10 تا 20دقیقه روی پوست‌تان بگذارید.
برای درخشندگی وشفافیت پوست:
1- مقداری انگور را در روغن زیتون بجوشانید و آن را صاف کنید و روی پوست بمالید. به این ترتیب پوست‌تان شفاف و لطیف می‌شود.
2- اگر به هلو حساسیت ندارید، می‌توانید مقداری هلو را رنده کنید و روی پوست‌تان بگذارید.
برای مسدود کردن منافذ ریز پوست:
1- زردآلوی رسیده را قطعه قطعه و له کنید؛ چند قطره روغن بادام روی آن بچکانید و بگذارید تا 20 دقیقه روی پوست‌تان بماند وبعد آن را با آب نیمه گرم بشویید.
2- ماساژ پوست با گلاب هم موثر است.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

برای رفع خستگی پوست:
1- موز سالم و رسیده را خوب له کنید و به آن نصف قاشق مرباخوری عسل اضافه کنید؛ خوب آنها را به هم بزنید و روی پوست صورت‌تان بمالید.
2- دوقاشق عسل را با نصف قاشق آبلیمو مخلوط کنید و برای مدت 15دقیقه آن را روی صورت بگذارید و بعد با آب ولرم بشویید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ