با هلو به جنگ سرطان بروید و با قهوه به کبدچرب‌تان کمک کنید

اگر به‌دنبال یک میوه کم‌کالری، ضدالتهاب و ضدسرطان می‌گردید، هلو را فراموش نکنید. محققان می‌گویند میوه هلو حاوی پتاسیم و ویتامین C است. به گفته آنها یک هلوی متوسط تنها 58 کالری دارد اما وجود گروه‌های 2 گرمی فیبر، این میوه را برای کنترل وزن ایده‌آل ساخته است.

مجله سیب سبز: اگر به‌دنبال یک میوه کم‌کالری، ضدالتهاب و ضدسرطان می‌گردید، هلو را فراموش نکنید. محققان می‌گویند میوه هلو حاوی پتاسیم و ویتامین C است. به گفته آنها یک هلوی متوسط تنها 58 کالری دارد اما وجود گروه‌های 2 گرمی فیبر، این میوه را برای کنترل وزن ایده‌آل ساخته است. رنگ نارنجی روشن این میوه به دلیل وجود بتاکاروتن است که به کاهش التهاب، بهبود عملکرد سیستم ایمنی، محافظت از DNA و کنترل رشد سلولی با روش‌هایی که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد، کمک می‌کند. پس تا فصل هلو تمام نشده، از یک دنیا خاصیتی که در این میوه پنهان شده بهره ببرید.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:
آب زرشک، قهوه یا آب!
حدود ۷۰ درصد از مردم جهان مبتلا به چاقی و دیابت هستند. چاقی و اختلال در چربی‌های خون، بیماری دیابت، بدغذایی و سوءتغذیه، مصرف برخی داروهای کورتن‌دار و مصرف بی‌رویه هورمون‌ها می‌تواند ابتلا به بیماری کبد چرب را به‌دنبال داشته باشد. اما پژوهشگران با انجام آزمایش‌های متعدد دریافتند که افزایش مصرف کافئین می‌تواند خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را کاهش دهد. پس به نوشیدن روزی یک فنجان قهوه، روند درمان‌تان را سریع‌تر کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ