بوتاکس برای جوان‌ها هم هست

به موقع بوتاکس تزریق کردن جلوی عمیق شدن چروک را می‌گیرد. گرچه اغلب افراد گمان می‌کنند تزریق بوتاکس راهی برای پنهان کردن چهره میانسال و صاف کردن چروک‌هاست اما محققان امروزی نظر دیگری دارند. آنها می‌گویند تزریق بوتاکس محدوده سنی نمی‌شناسد و حتما نیازی نیست که افراد بیشتر از 40 سال داشته باشند و چین و چروک‌های میانسالی را با بوتاکس صاف کنند. به گزارش ام اس ان بی سی، تزریق این سم در آغاز افتادن یا چروک شدن پوست می‌تواند برای همیشه مانع از پیدا شدن برخی از چروک‌ها شود.

مجله سیب سبز: به موقع بوتاکس تزریق کردن جلوی عمیق شدن چروک را می‌گیرد. گرچه اغلب افراد گمان می‌کنند تزریق بوتاکس راهی برای پنهان کردن چهره میانسال و صاف کردن چروک‌هاست اما محققان امروزی نظر دیگری دارند. آنها می‌گویند تزریق بوتاکس محدوده سنی نمی‌شناسد و حتما نیازی نیست که افراد بیشتر از 40 سال داشته باشند و چین و چروک‌های میانسالی را با بوتاکس صاف کنند. به گزارش ام اس ان بی سی، تزریق این سم در آغاز افتادن یا چروک شدن پوست می‌تواند برای همیشه مانع از پیدا شدن برخی از چروک‌ها شود.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

از نظر پژوهشگران اگر افراد قبل از آنکه چروک روی پوست‌شان عمیق شد، بوتاکس تزریق کنند، هیچ‌وقت رد عمیقی به‌دلیل میانسالی روی پوست‌شان ایجاد نمی شود که برای صاف کردنش به زحمت و امکانات زیادی نیاز داشته باشند.

آنها تاکید می‌کنند جلوگیری از عمیق شدن چروک‌ها به مراتب از درمان آنها 10 سال بعد از ایجاد شدن‌شان آسان‌تر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ